בניה מהירה עם קירטונג--->עזרה דחופה

דנה6906

New member
בניה מהירה עם קירטונג--->עזרה דחופה

שלום ותודה שנכנסתם. אנחנו מעוניינים לבנות בית קטן(70 מ"ר+ ממ"ד) ל שטח אדמה. קיבלנו הצעות מחיר מאד "מלהיבות" בסדר גודל של 450$-550$ למ"ר עד רמת מטבח,ריצוף,חלונות כליל 7000,דלתות,בקיצור,אין עוד הרבה דברים להוסיף. המבנים שראינו בנויים יפה-הכוונה לקירטונג--קיר כמו איטונג רק יותר דק ובנוי מיחידת קיר אחת. והרי שאלתי.... זה נשמע כ"כ טוב----> א.למה לא כל ישראל רצים לבנות בשיטה הזאת? ב.איך לדעת מה טיב הקבלנים? תודה רבה על הענותכם...!
 

train

New member
אני לא מומחה לנושא

אבל אחת הבעיות הרציניות של הסיפור הזה זה הבידוד התרמי והאקוסטי.
 

מאגר

New member
בניה מהירה

אם תעבור על שירשורים קודמים בנושא תראה שהנושא נדון ונידוש כאן רבות מספר השאלות אתה צריך לשאול את עצמך ואת זוגתך. האם זה הבית שאתה הולך לבלות את חייך בו. ואם לא לכמה זמן אתה רוצה אותו עד שתבנה בית רגיל ותהפוך אותו למחסן. מחיר שאמרו לך הוא מחיר הבית עצמו אבל המחיר של כל הסביב היתרים רשיונות עוד דברים כאלה ואחרים זהיים במחינת בית רגיל לבית בבניה קלה ואפילו עוד יותר יקרים אי לכך כדאי לך לעשות חשבון טוב טוב לפני לקיחת החלטה כמו כן הזמן של המעבר בכל הועדות זהה אך הערך יורד מהר יותר ועלויות האחזקה יכולות להיות יקרות יותר. אם ברצונך פטים נוספים והסברים נוספים בנושא אתה מוזמן לצור איתי קשר במסר או במייל המופיע הכרטיסי האישי.
 

דנה6906

New member
תודה, אבל....

כן,כוונתנו לגור באותו הבית לצמיתות.... ז"א שאנחנו לא מתכוונים לבנות במקום בית בבניה קונבנציונלית. מבחינת היתרים: מה העלויות בערך? איזה רשיונות חוץ מהוועדה המקומית צריך להוציא ומה עלותן? תודה רבה אהה...!
 

מאגר

New member
אותם עלויות כמו בית רגיל בתוספת

אישור כיבוי אש כל נושא ההגשה והויה דלרוזה שלה בכל ועדה וועדה בדרך שלה ואם זה על קרקעות מנהל גם אישורי הסכמה של המינהל את הסכומים המדוייקים אפר לקבל בכל עירייה ועירייה בנפרד כי כל אחת גובה משהו אחר. בסופו של דבר העלות היא אותה עלות כמו בית קונבנציונלי ולפעמים אף יותר יקר למרות הסיפורים של החברות.
 

מאגר

New member
נכון שזה לא בית מעץ אבל עכשיו לפי

התקנות החשדות כל בניה קלה תהיה חייבת במערכת כיבוי כם בבתים בבניה רוויה יהיו עכשיו ספרינקלרים בכניסה.
 
550$ - 450$ זה מחיר מצויין

השאלה היא מה טיב העבודה שאותו צריך לבדוק בפרוייקטים קודמים של מגישי ההצעות . אפשר לקבל ממך את שמות הקבלנים שהציעו לך את המחירים הללו ?
 

המנעולן

New member
מה כל כך מצוין ב-550 דולר למ"ר

אם בניה קונבנציונלית ל-100 שנה עולה 700 למ"ר? (מתייחס לעלויות בניה בלי הוצאות תכנון, רישוי, פיתוח וכדומה...)
 
אולי הם יתנו לי את אותו המחיר על

בניה רגילה ? הרי חוץ מהקירות והטיח הכל אותו הדבר
 

ITCHAKG

New member
אני לא מבין את המאטמורפוזה שעברת

רק לפני חודש אמרת שאתה בונה שלד בפחות ממאתיים $/מ"ר, אז מה זה בשבילך לגמור בעוד 350 $/מ"ר. או אולי בכל זאת מאופטימיסט הפכת לריאליסט.
 
500$ למטר זה בערך מה שיעלה לי

לבנות לפי החשבון שלי עד לגמר אם יש מישהוא שיעשה זאת במחיר הזה למה לא ? יש לי בערך 200 מ"ר לבנות 200 כפול 700 = 140,000$ 200 כפול 500 = 100,000$ 40000$ זה לא סכום פעוט וזניח ואם זה גם יבוא בלי מאמץ אז בכלל זה מצויין. בכדי להגיע ל 500$ למ"ר אני אצטרך לעשות בעצמי את ה- 50 מ"ר של הקומה השניה, אינסטלציה, ביוב, חלק גדול מהחשמל, צבע, לדאוג להבאת בעלי מקצוע לדברים האחרים
 
למעלה