בניגוד למגמה בישראל,

מצב
הנושא נעול.

ampaster

New member
בניגוד למגמה בישראל,

בניגוד למגמה בישראל,
השימוש העולמי ברכבת לא גדל. קראו את כתבתו של צפריר רינת בהארץ:
 

seffic

New member
המקנה מהכתבה היא..

בניגוד למגמה בישראל,
השימוש העולמי ברכבת לא גדל. קראו את כתבתו של צפריר רינת בהארץ:
המקנה מהכתבה היא..
שלא די בקווי רכבת בין עירוניים מהירים ונוחים,אלא יש לפתח בתוך הערים מערכות תחבורה מתקדמות שיקלטו את הנוסעים בתחנות הרכבת ויפזרו אותם ביעילות ליעדים השונים. רק בדרך זו,ע"י שיתוף פעולה והגברת התיאום בין מפעילי תח"צ שונים,בולטת האטרקטיביות של הרכבת מול כלי הרכב הפרטיים. כל עוד נמשך השת"פ בין רכבת ישראל לדן ואגד,מגמת הגידול בנוסעי הרכבת לא תשתנה. לדעתי יש לעגן בחוק (לפחות בתקנה) כי כל מפעיל תח"צ הפועל בארץ,יחוייב לשרת את תחנות הרכבת הפועלות באיזורו. אם קיימת תקנה שכזאת,אשמח לדעת.
 

seffic

New member
התכוונתי למסקנה מהכתבה

המקנה מהכתבה היא..
שלא די בקווי רכבת בין עירוניים מהירים ונוחים,אלא יש לפתח בתוך הערים מערכות תחבורה מתקדמות שיקלטו את הנוסעים בתחנות הרכבת ויפזרו אותם ביעילות ליעדים השונים. רק בדרך זו,ע"י שיתוף פעולה והגברת התיאום בין מפעילי תח"צ שונים,בולטת האטרקטיביות של הרכבת מול כלי הרכב הפרטיים. כל עוד נמשך השת"פ בין רכבת ישראל לדן ואגד,מגמת הגידול בנוסעי הרכבת לא תשתנה. לדעתי יש לעגן בחוק (לפחות בתקנה) כי כל מפעיל תח"צ הפועל בארץ,יחוייב לשרת את תחנות הרכבת הפועלות באיזורו. אם קיימת תקנה שכזאת,אשמח לדעת.
התכוונתי למסקנה מהכתבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה