בנזונה.............ט'..............

בנזונה.............ט'..............

אנשים רעים חיים בעולם שלנו.. אנשים רעיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!! הם דיברו ממש כמו ידידים טובים זה היה לבד,בחושך .. הוא הוריד את החולצה שלו היא חשבה שפשוט חם לו והם המשיכו לדבר, ואז הוא הוריד תמכנס כמו מפגרת היא לא קלטה שומדבר אחרי כמה דקות הוא כבר היה ערום לידה , ואז הו ביקר שהיא תמצוץ לו היא לא הסכימה הם המשיכו לדבר ואחרי כמה דקות הוא אמר "נו באמת תמצצי לי!" והיא אמרה שהיא לא רוצה הוא לקח את הראש שלה ודחף אותו לכיוון הזין המגעיל שלו!!!!!!!!! היא הצליחה לברוח בסוף.. .. סליחה על השפה הבוטה.. למה העולם הזה מלא במניאקים ופדופילים מסריחים? למה אי אפשר לצאת כמו פעם עד השעות הקטנות של הלילה ולהרגיש בטוחים? למה בנים לא מבינים את הפירוש של המילה לא?????????????????????? למה אי אפשר ללכת לישון בלי לנעול את הבית כמו פעם? למה הם קיימים? שונאת אותםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם כל כך שונאת אותו ואותם.. למה אותה ילדה צריכה להרגיש אחר כך אשמה? למה? תסבירו לי כי כבר לי אין תשובות אני בקושי מסוגלת לכתוב את זה.. פדופילים מסריחים אעאעאע..
 
האנשים האלו..מקומם בכלא!

אותו אחד שאת מדברת עליו.. הוא עשה את זה לחברה? דברי איתה.. תנסי לשכנע אותה להתלונן במשטרה.. דברי איתי לגבי מה שאת מתכוונת לעשות.. בבקשה דנה.
 
זה לא היא..זה......

בעע עזבו! אני מעדיפה להשאיר את זה ככה.. הבנתם מה שהבנתם.. תודה בכל מקרה..
 
אני יודעת שמקומם בכלא אז ..

אז למה אני כל הזמן פוגשת אותם? בדיוק שחשבתי שהם נעלמו הם מתרבים אני שונאת אותם! כל כך.. כי הם לא מבינים למה הם גורמים.. טיפשים זקנים מגעילים פדופילים מזדיינים רק שיכניסו אותם כבר לכלא במקום זה משחררים אותם..
 
למה את לא רוצה לפרט?

זה נראה לי חשוב מאוד שתעשי את זה.. אם מסתובב שם מישהו שפוגע בך או בחברות שלך בצורה כזאת צריך לדווח! גם בשביל השקט הנפשי שלך, גם בשביל שהאנשים האלו לא ימשיכו לעשות את זה לבנות אחרות וגם כי..ככה. מזתומרת משחררים אותם? דברי דברי דברי דנה.
 
משחררים אותם..

כמה שנים הם כבר מקבלים בכלא? 3 שנים.. על הטרדה זה אפילו כמה חודשיים זה אפילו מוציא את כל האומץ בלהתלונן לדעת שאחרי חודשיים מוציאים אותם וחוצמזה ילדים שלא עברו 18 בכלל לא מקבלים משהו רציני.. חוץ מבנאדם אחד אני לא מכירה מישהו שבאמת אכפת לו מזה.. וכן האדם ההזה עזב.. הוא היחיד שיכולתי אני וחברות שלי לספר על דברים כאלה שקרו.. לצערי כולם שמים זין.. אבל כבר רגיל לחיות ככה בעיקרון זה גם אשמתנו עם אני נותנת לבן הרגשה שאני גם רוצה מה שהוא רוצה למה שהוא לא ינסה לעשות משהו?
 
עדיין..

הכמה חודשים האלו משמעותיים! איך את יכולה להגיד שזאת אשמתכן???? יש הבדל בין לנסות לעשות משהו, ולתת לבת אדם שממולך להחליט אם להמשיך או לא.. לבין כפיה של מעשה מיני.. לפי ההודעה הראשונה שכתבת, הבן אדם כפה עליה. אני מציעה לך להתייעץ עם מישהו שמבין בחוקים לשתוק זה הכי רע, לך ולחברות שלך לא מגיע לכן לסבול דברים כאלו. דנה.
 

LIHILM

New member
אותה ילדה כמובן לא אשמה

אבל מה שחשוב זה שהיא תלמד מהנסיון המר להבא שלא יקרה חס וחלילה עוד דבר כזה חבל שיש כאלו אנשים חולים בשכל ואחרים צריכים לסבול מיזה ובאמת צריך להזהר... אני גם חושבת ששוה לנסות להגיש תלונה
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
nothing else matter1

בהודעתך העלת שאלות נוקבות.. קשות.. שאולי, אולי אין מי שיוכל לתת עליהן מענה חד משמעי.. מענה לשאלות שמציפות אותך.. גורמות לך כעס וכאב. קראנו גם על אירוע שגרם לך להפנות את השאלות הללו, לנסות להצביע על מצב לא נוח.. נעים.. בטוח. אנחנו מניחים שאירוע זה לוקח אותך הלאה עם התסכול.. המועקה, לכן מזמינים אותך להמשיך ולפרוק.. להוציא את הכעס. כאן או בשיחה אישית.
 

puritania

New member
מזדהה.

 

CE1

New member
לסרס (בשיא הרצינות)...

כלא לתקופה קצרה זה עונש ממש שולי... צריך לעשות משהו שבאמת ירתיע אנשים מלעשות את זה... אני רק חייב להגיד שהניסוח שלך לא היה כ"כ מדוייק, אני מכיר מספיק אנשים שכבר נתקלו ב"לא", והבינו... אני גם לא מבין איך אנשים כאילה חיים עם עצמם... רק מלחשוב על זה אני נגעל, ואני לא יודע איך אני אוכל לחיות עם עצמי אם אני אעשה משהו כזה (לא שאני מבין איך אני חי עם עצמי, עכשיו, אבל זה לא קשור)... אני לא מבין איך מישהו מסוגל לבוא, וכפות על מישהו דבר כ"כ משפיל, וכ"כ מזלזל... זה נוראי... אני מקווה שאת\חברה שלך (לא בדיוק הבנתי, מצטער) תהיי בסדר ושלא תצתרכי להיתכל יותר באנשים כאילה בחיים!!! ואני מקווה שלא יהיו יותר אנשים כאילה...
 
למעלה