בנות תשמעו איזה חלום היה לי!!
אבל זה היה חלום בהקיציציס!! אז ככה: חלמתי שאני ועדן נוסעות ללונדון אחרי צבא , ואנחנו מגיעות למקום שבו יש הופעות , לא העלנו בדעתינו שווסטלייף יופיעו שם!! אז פתאום אני רואה לוח ענק ורשום שם באנגלית "הופעה חיה של ווסט" ואני כזה נוגעת בלוח ומשפשפת אותו לראות אם זה אמיתי (חחחחחחחחחח)!! זה היה אמיתי , ואני כזה אומרת לעדן שיש הופעה , אז היא אומרת: "מה באמת?!" אני כזה: "כן" והיא אומרת לי: "יו , אני לא מאמינה" , בקיצור בלי דיבורים קנינו כרטיס!! אוקיי ההופעה החלה , אני ועדן בהופעה , כיף , שרים , נהנים , פתאום היה לי אומץ ללכת מאחורי הקלעים של ווסט! אז אני אומרת לעדן: "עדן בואי נלך לפגוש את ווסט"! והיא כזה: "איך , לא יתנו לנו"! הלכנו (אחרי ששכנעתי אותה) , והיה שם שומר ואמרנו לו שאנחנו רוצות לראות אפילו אם זה לזמן קצר את ווסט! אז השומר אומר לי: "אי אפשר" ואני כזה: "נו בבקשה , באנו מישראל , בבקשה , בבקשה" , אז פתאום הוא מכניס אותו מאחורי הקלעים , ואנחנו פוגשות את ווסט!! הם באים כזה לחבק אותנו , ואח"כ שאלנו אותם שאלות , ואמרנו להם שיבואו לישראל שיש הרבה מעריצות , וכו´... פתאום נחשו מה? עמד שם מחשב עם אינטרנט , אז תוך כדי שעדן מראיינת אותם אני הולכת לפורום ואני כותבת לכן באנגלית שאנחנו באמצע פגישה עם ווסט!! חחחחחחחח ולאחר איזה 5 דקות יש לפחות איזה 50 תגובות , כאילו הפורום קם לתחייה! , ואני קוראת קוראת ומגיעה להודעה של נועה! בהודעה של נועה רשום באנגלית שווסט הכי טובים ודופקים את כל האחרים!! ובראין מסתכל על זה ועושה כזה פרצוף חמוד ומתחיל לצחוק!!! אח"כ משום מה מור מתקשרת לפלא-פון של עדן , ואני עונה , אז היא אומרת לי: "לודהההההההה תעבירי לי את בריאן מהר!!!" אז אני כזה: "טוב בסדר , אבל אל תעשי לו כאב-אוזניים"!! היא בהתרגשות כזאת: "נו , תביאי לי אותו"!!!! אז הבאתי את הפלאפון לבריאן , ומור צורחת לו באוזן עד כמה היא אוהבת אותו , וכו´........ המשכנו להראות לו את הפורום ואת השרשורים!! והם כאלה בשוק!! ואז חזרנו למלון!! קצת ארוך לא? ד"א הכוונה לעדן מקפדן!!!
אבל זה היה חלום בהקיציציס!! אז ככה: חלמתי שאני ועדן נוסעות ללונדון אחרי צבא , ואנחנו מגיעות למקום שבו יש הופעות , לא העלנו בדעתינו שווסטלייף יופיעו שם!! אז פתאום אני רואה לוח ענק ורשום שם באנגלית "הופעה חיה של ווסט" ואני כזה נוגעת בלוח ומשפשפת אותו לראות אם זה אמיתי (חחחחחחחחחח)!! זה היה אמיתי , ואני כזה אומרת לעדן שיש הופעה , אז היא אומרת: "מה באמת?!" אני כזה: "כן" והיא אומרת לי: "יו , אני לא מאמינה" , בקיצור בלי דיבורים קנינו כרטיס!! אוקיי ההופעה החלה , אני ועדן בהופעה , כיף , שרים , נהנים , פתאום היה לי אומץ ללכת מאחורי הקלעים של ווסט! אז אני אומרת לעדן: "עדן בואי נלך לפגוש את ווסט"! והיא כזה: "איך , לא יתנו לנו"! הלכנו (אחרי ששכנעתי אותה) , והיה שם שומר ואמרנו לו שאנחנו רוצות לראות אפילו אם זה לזמן קצר את ווסט! אז השומר אומר לי: "אי אפשר" ואני כזה: "נו בבקשה , באנו מישראל , בבקשה , בבקשה" , אז פתאום הוא מכניס אותו מאחורי הקלעים , ואנחנו פוגשות את ווסט!! הם באים כזה לחבק אותנו , ואח"כ שאלנו אותם שאלות , ואמרנו להם שיבואו לישראל שיש הרבה מעריצות , וכו´... פתאום נחשו מה? עמד שם מחשב עם אינטרנט , אז תוך כדי שעדן מראיינת אותם אני הולכת לפורום ואני כותבת לכן באנגלית שאנחנו באמצע פגישה עם ווסט!! חחחחחחחח ולאחר איזה 5 דקות יש לפחות איזה 50 תגובות , כאילו הפורום קם לתחייה! , ואני קוראת קוראת ומגיעה להודעה של נועה! בהודעה של נועה רשום באנגלית שווסט הכי טובים ודופקים את כל האחרים!! ובראין מסתכל על זה ועושה כזה פרצוף חמוד ומתחיל לצחוק!!! אח"כ משום מה מור מתקשרת לפלא-פון של עדן , ואני עונה , אז היא אומרת לי: "לודהההההההה תעבירי לי את בריאן מהר!!!" אז אני כזה: "טוב בסדר , אבל אל תעשי לו כאב-אוזניים"!! היא בהתרגשות כזאת: "נו , תביאי לי אותו"!!!! אז הבאתי את הפלאפון לבריאן , ומור צורחת לו באוזן עד כמה היא אוהבת אותו , וכו´........ המשכנו להראות לו את הפורום ואת השרשורים!! והם כאלה בשוק!! ואז חזרנו למלון!! קצת ארוך לא? ד"א הכוונה לעדן מקפדן!!!