בנות, צריכה את עזרתכן!

alina82

New member
בנות, צריכה את עזרתכן!

הפורום הזה היה לי לבית והאמת שאני לא מכירה מקום אחר להתייעץ בו. אשמח אם תוכלו לעזור לי קצת. החברה הכי טובה שלי נכנסה להריון (בשעה טובה ומוצלחת) והיא מחפשת רופאים טובים לסקירה ושקיפות שעובדים במאוחדת באזור המרכז. אני לא מהקופה ולא מכירה רופאים, אבל היו פה הרבה דיונים על זה בזמנו. אשמח אם תוכלו לתרום מהידע שלכן
 

תמרש2

New member
הי אלינה,

אני במאוחדת בת"א ואת שתי הסקירות והשקיפות עשיתי דרך הקופה אצל ד"ר עודד ענבר, שהיה יסודי ומקצועי, וזה גם היה הפידבק שקיבלתי עליו מאוחר יותר מהרופאים שמטפלים בי עכשיו במרפאת הריון בסיכון בתה"ש. רק מי שפיר עשיתי פרטי, אצל שפירא בחיפה, אז לא נראה לי שזה רלוונטי. שיהיה לה הריון קל ושקט
 

במבית5

New member
אני עשיתי בסניף מאוחדת רחובות

שקיפות - אצל ד"ר דקל סקירה מוקדמת - ד"ר הוד מאוחרת - ד"ר דרייזין בסך הכל הייתי די מרוצה והתרשמתי מהמקצועיות ומהיסודיות של שלושתם. ד"ר הוד היה הנחמד מכולם ואני ממליצה עליו בחום. פשוט אדם מקסים שהתרגש איתנו והסביר כל דבר בסבלנות וחביבות אין קץ.
 

alina82

New member
תודה בנות, כבר העברתי הלאה ../images/Emo13.gif

אשמח לעוד המלצות...
 
למעלה