בנות, מה קורה??!! הכל השתגע

liri987

New member
בנות, מה קורה??!! הכל השתגע

היה סופשבוע כל כך קשה, כל כך הרבה מחלות ואשפוזים ואז מסתבר שזה לא רק אצלנו. בתאילנד ובהודו הרבה יותר קשה. מה קורה? אולי למישהי יש משהו חיובי לספר? משהו קטן שיעלה חיוך?
 
רעיון טוב , במקביל לתפילות ../images/Emo140.gif

הבן שלי יצא מהחדר ביום שישי ריחני ולבוש למסיבה. הוא התהלך בבית והודיע לי : "אמא, אם יופי היה מחלה הייתי מאושפז כל החיים". ועוד משהו , הוא טלפן אלי מהחדר שלו לסלון והודיע לי: "אמא, בחדר שלי מתקיימת ישיבה כלכלית, את מתבקשת להגיע" הגעתי לפתח חדרו והוא המשיך: "הכנסי לחדר סוכנת 07 וסגרי את הדלת. נאמרים פה דברים חשאיים ואסור שיודלפן" נכנסתי לפקודתו וסגרתי את הדלת. ואז הוא אמר: "אמא, אני רוצה פיצה ואין לי כסף לממן". מה דעתכם? אפשר לעמוד בפניו???
 

liri987

New member
חחחח כמה מקסים!../images/Emo6.gif

אני בטוחה שלא הצלחת לעמוד בפניו!
 

גליה0

New member
בסוף השבוע

חגגנו לתמר יום הולדת 3 היא היתה כ"כ נרגשת מכל תשומת הלב שנראה לי שהיא עדיין עייפה בשישי ושבת היא בכלל לא ישנה צהריים והיתה בהיייי היא התחילה לדבר אוטוסטרדה בגן ולהיות שם פושעת כמו בבית - היום לדוגמא היא הורידה נעליים ורצה עם הגרביים בבוץ.
 
שמחות קטנות

הגברת שלי שלא כ"כ מדברת צעקה בשבת על אחותה הקטנה שפזרה לה את הפאזל שהרכיבה: "תראי מה עשית!" כששאלתי אותה מה היא עשתה? היא ענתה: "עשתה בלגן" זו פעם ראשונה שאני שומעת אותה צועקת על אחותה ומשתמשת במילים האלה.
 
ממש מנסה למצוא משהו.

לא הולך בינתיים.
 

שרון123

New member
דיברת איתי היום, זה לא נחשב?../images/Emo9.gif

אני בהחלט מחשיבה את השיחה איתך כאחד הדברים הטובים שקרו לי היום
 
../images/Emo24.gif

גם לי יותר טוב בבוקר. מאז זה כבר השתנה. בחיי שכל רגע נדמה לי שהנשימה לא תחזור. חבל שאין רק בקרים ביממה. הלילות הכי מפחידים אותי. תמיד זה היה אצלי ככה, ועכשיו פי אלף.
 

שרון123

New member
מבינה אותך../images/Emo24.gif

באיזה מצב בלתי אפשרי אתם חיים
אוהבת ומחבקת אותך מרחוק
 

ו ת י ק ה

New member
מקוה שכן יהיה משהו טוב במהירה

זה שאני "רואה" אותך בפורום הרבה מעודד אותי .
 

שרית מ

New member
פעם ראשונה בחיי-קיבלתי 100 במבחן

מבחן בנושא ביטוח לאומי, בקורס חשבי שכר.
 
למעלה