בנות יש לי שאלה בקשר לכלא צבאי..

agyness

New member
בנות יש לי שאלה בקשר לכלא צבאי..

חבר שלי יושב עכשיו בכלא 6.. דבר ראשון הוא ביקש קב"ן, ולא נתנו לו.. מה שכן נתנו זה שיחה עם מ"פ אומשו שלידו ישב קב"ן.. כששאלו אותו אם יש לו נטיות אובדניות, הוא אמר שלא אבל הוא לא יודע מה יהיה הלאה. מה שהם עשו זה פשוט ישר זרקו אותו לבידוד(לאגף אמשו) עד יום ראשון בערב.(הוא עוד לא נשפט) עכשיו השאלה שלי היא כזאת.. בן אדם שבאמת יש לו נטיות אובדניות, מותר להם בכלל לשים אותו באגף או איך שלא קוראים לזה? ועוד משהו, אם לו אין אפשרות הרי להתלונן עכשיו שלא נתנו לו את הקב"ן הזה תוך 48 שעות, מה אני מבחוץ יכולה לעשות?או מה ההורים שלו יכולים לעשות? תודה רבה רבה למי שתעזור..
 
מותר הכל.זה כלא.וחוץ מזה לא חייבים להאמין לו

למרות שאין לצהל חשק לקחת על עצמו התאבדויות וכל מיני,הוא מודע גם לזה שיכולים לעבוד עליו ולסובב אותו עם התירוץ הזה. וההורים שלו בשיחת טלפון לצבא יכולים לפתור כל בעיה שהם רוצים. הצבא לא מתעסק עם הורים.אין לו חשק להתעסק בתביעות ובבלאגן. הורים יכולים להקל הרבה. לא משנה על מה ,אם ההורים מתלוננים לרוב זה עובד! נסו אם זה באמת שווה את זה.תדעי זה הרבה כאב ראש להורים.
 

agyness

New member
תודה רבה..הדבר היחיד

הדבר היחיד אבל שהם כן חייבים לתת לו זה קב"ן תוך 48 שעות אם הוא מבקש,לא? בכל מקרה,המון תודה, אני אדבר עם אמא שלו..
 
חוקים ניתן גם לעקוף,לא חייבים לו כלום

חשוב שתדעי,כשבן אדם נכנס לכלא הדבר היחידה שחייבים לו זה שיחת טלפון על פי החוק,וזה כי יהיו הוכחות אם הוא לא יקבל.שאר הדברים שהחוק אומר שחייבים לו ,לא כאלו רלוונטים,כי תמיד יהיה אפשר לשקר וזה מילה נגד מילה. שיתנהג יפה שם יקלו עליו. והכי חשוב שיתפס במשהו בכלא..חשוב להתפס במשהו כי אם לא אז נכנסים לדיכאון.יש שנתפסים בכושר יש בכתיבת שירים ויש כל מיני...שיתפס על משהו,זאת העצה שלי לפחות.וש"יבלה" את השהות שלו בכלא כי במלחמה עם צהל צהל ינצח.
 

dandi99

New member
צודקת לגמרי.

לי בשירות הצבאי היה פטור משמירות בגלל בעיה רפואית ולמרות שקיבלתי את הפטור מרופאה מומחית למה שיש לי איזה מקרפ"ח אחד החליט שזה לא מקובל עליו וביטל לי אותם. אמא שלי חטפה עצבים התקשרה למפקד שלי ואיימה עליהם שאם קורה לי משהו בגלל השמירות היא לא מוותרת להם (אחרי שהם כבר הצליחו יחסית לדפוק את אחותי עם אותה בעיה כשהיא שירתה) והיא הולכת לתבוע אותם. מיותר לציין שלא עשו לי יותר שום בעיות... עם הורים הם לא מתעסקים.
 

GrowingMadness

New member
כמו שנאמר מעליי,

זה צה"ל, מותר הכל. וב90% מהזמן זה דברים בלתי הגיונים ומוזרים בעליל שלא תמיד הולכים לפי החוק היבש, אבל אין מה לעשות! והוא יכול [לנסות] להתלונן על זה שהוא לא קיבל קב"ן תוך 48 שעות, אבל אני בספק שמישהו "ישים" על זה.
ההורים יכולים לעזור דווקא אם יהיה להם עם מי לדבר כמובן. אצל חבר שלי זה אפעם לא הצליח, אבל מה יש לך להפסיד? את אישית לא יכולה לעשות כלום כרגע [אלא אם כן את חברה מאוווד קרובה של גבי אשכנאצי
], חוץ מלתמוך בו ולעזור לו בשעות הקשות והממש משביזות שעוברות עליו בטח. בהצלחה
 
למעלה