בנות יש לי רעיון אבל אני אשמח לשיתוף פעולה

בנות יש לי רעיון אבל אני אשמח לשיתוף פעולה

מכם.בואו נפרסם בטוויטר של מארק וניקי קטעים שלהם שהם היו בארץ מיאיר לפיד וגם ורד עשתה קליפ חמוד שאפשר גם לשים שהם יראו ויזכרו בהופעה בארץ ובמעריצים.גם המעריצים באמריקה הלטינית נראה לי עשו להם קליפ עם מסר שיחזרו לשם שוב.בואו נעשה גם אנחנו דברים כאלה ונפרסם בטוויטר של ניקי ומארק.כמה שיותר בנות ישלחו להם את זה אז זה יהיה יותר חיובי
 
הרעיון יפה אבל...

הם משתמשים בטוויטר גם לצרכים אישיים *???? אני לא טועה נכון?* אז לשלוח כמה כאלה בודדים זה סבבה אין סיבה להפציץ אותם....
 
בסדר לא אמרתי להפציץ אותם אבל להראות להם שיש

להם עדיין מעריצים פה שאוהבים,מתגעגעים מאוד וזוכרים אותם ומחכים שיחזרו להופיע שוב.עכשיו עם הטוויטר שקיים זו הזדמנות מאוד טובה וצריך לנצל את זה לטובה,גם עם בסוף לא ייצא משהו,העיקר שננסה.אם לא מנסים אף פעם לא יהיה אפשרי לדעת מה יכול היה להיות,ואני אומרת מנסיון בקשר אליי על המון דברים.שאדם נחוש על משהו והוא מנסה אז דברים יכולים לקרות או שגם אולי לא יקרו אבל לפחות עצם העובדה שמנסים אז זה כבר משהו.אי אפשר להגיד מראש זה לא יקרה כל עוד לא ניסו.אני חושבת שצריך לנסות.אבל שוב צריך שזה יבוא לא רק ממני או מעוד שניים,צריך שיהיה לזה התייחסות מעוד בנות.
 
למען האמת אני חשבתי על להכין קליפ..

קליפ שאומר שהם צריכים לחזור לישראל... פשוט אין לי רעיון מגניב לקליפ ... צריך רעיון טוב ...
 
זה רעיון מעולה,שמתי בהודעה קליפ שהמעריצים

הלטיניים הכינו עבור ווסט שיחזרו להופיע שם שוב,את יכולה לצפות בו ולראות עם את רוצה שנעשה משהו דומה או שפשוט הבנות יכולות לתת רעיונות ומתוכם נבחר את ההכי טוב.כן ברור שצריך רעיון טוב,הגיע הזמן שגם אנחנו נתחיל לעשות משהו למען המטרות שלנו שזה להביא אותם לארץ שוב.אני רואה מעריצים שהם עושים משהו למען אלה שהם מעריצים וכואב לי שאנחנו לא עושים כלום.הנה אני עוזרת לורד ולמעריצים של האחים ג'ונאס עם זה לשאול האם הם יבואו לארץ או על דברים אחרים כי המעריצים מראים שהם רוצים את זה.אז הגיע הזמן שגם אנחנו נתחיל לפעול בעניין.
 
לגמריי..

ראיתי את הקליפ שדיברת עליו לפני כמה ימים וזה בהחלט גרם לי לחשוב שאנחנו צריכות לעשות קליפ !! אני כל הזמן מנסה לחשוב על רעיון ממש מקורי ומושך לקליפ ..
 
כן את צודקת,זה מגרה כזה וגורם לך לרצות לעשות

את זה גם.ואת צודקת הכי כיף זה להיות מקוריים ולקחת משהו מושך כדי שיגרום להם להסתכל עוד יותר ולהתעניין.אז אולי נבקש מהבנות שיתנו גם רעיונות מה את אומרת?
 
אה יופי מעולה,אנחנו חייבות לעשות את הקליפ

הכי יפה ומושקע שאפשר,להראות להם באמת שעדיין אוהבים אותם מאוד פה בארץ ומתגעגעים אליהם ושהם חסרים לנו מאוד.מגיע להם את הטוב ביותר,הם באמת שווים את זה.
 
../images/Emo41.gif אם יש לכן רעיון לקליפ... ../images/Emo41.gif

אם יש לכן רעיון לקליפ שאני אוכל לעשות לווסט (שכמובן נושא הקליפ הוא: Come back to Israel) אז תרשמו רעיונות ... כל רעיון .. אפילו אם הוא נשמע מטומטם ... בסופו של דבר נאסוף את כל הרעיונות ונעשה מהם רעיון נפלא ! יאללה בנות ... !
 
כן נכון את צודקת אז ייאלה בנות תשתפו פעולה כי

זה חשוב לנו ואני בטוחה שגם לכן.
 
יש לכן רק דרך אחת להביא את ווסטלייף לארץ

אני חייב לכתוב את ההודעה הזאת, פשוט כל פעם שאני קורא הודעה של אחת ממכן על להביא את ווסטלייף לארץ באסטרטגיות זוועתיות של "בואו נבקש יפה משוקי וייס", "בואו נשאל את מארק בטוויטר", "בואו נעשה עצומה של כל הפורום" וכו וכו פשוט נשבר לי הלב...זה תמימות לשמה. שום קליפ עם מסר ביוטיוב לא יעזור לכן, כי מסר לא יזרים כסף לכיסים של האנשים למעלה. גם אם 500 בנות ישלכו להם מסר בטוויטר זה לא יעזור. ווסטלייף לא ישקיעו מאות אלפי שקלים בהופעה בארץ בשביל 500 מעריצים. זה לא כדאי וזה לא רלוונטי. אם אתן רוצות להביא את ווסטלייף אז יש כמה דברים שאתן חייבות להבין ולעשות: למרות שהם פופולארים, הפופולאריות שלהם בארץ ירדה ולכן שוקי וייס לא ישקיע את הזמן שלו בלבדוק מה המספרים אומרים והאם זה סיכון שמשתלם לו להביא את הלהקה בפעם השלישית. הצעה שלי בשבילכן, ולפי דעתי זאת גם הדרך היחידה שלכן, היא לעשות בשבילו את העבודה. תעשו עצומה שכוללת שמות, חתימות, מספרי טלפון של אנשים שמסכימים ללכת להופעה של ווסטלייף אם הם יגיעו לארץ. אתם תצטרכו כמה אלפי חתימות בשביל שזה יצליח, ועדיין יש לזה סיכויים נמוכים. אין לכן שום דרך אחרת, תסמכו עלי. אני בספק אם למישהו מהלהקה יש השפעה על סיבוב ההופעות שלהם, ובטח שלא על סיבוב ההופעות הקרוב. בהצלחה. =]
 
בסדר לא חייב את שוקי וייס יש גם מפיקים אחרים

בארץ,הוא לא היחידי.ובקשר לעצומה לצערי אין מספיק שיתוף פעולה ככה שזה לא ממש יעזור.
 

עדנונית

New member
גם מה שאתה אומר זה שטויות

א. פשששששששששש כמה זמן לא הייתי פה.. ב. פששש כמה זמן לא ראיתי את השם שלך .. חחח-זכרונות ג. מה שאתה אומר זה שטויות אני יכולה עכשיו להחתים את כל העבודה שלי וכל אחת פה תחתים את כל הבצפר/בסיס/עבודה/משפחה וכו וכו ולהגיע למליארד אף אחד לא מבטיח לשוקי וויס שכל החתומים יגיעו ככה שבגלל חבורת מעריצות הוא לא יאמין לחתימות הרוב הסיכוים מפוברקות שהביאו לו... ביננו ווסט לא בשוק המפורסמים בארץ.. עובדה אני הערצתי אותם והיום אני אוהבת את המוזיקה שלהם.. אבל בלי להכינס לפה מידי פעם אני לא יודעת איזה מוזיקה הם עושים.. כי לא מפרסמים אותם לא בטי וי לא ברדיו ולא בשום מקום.. ככה שלא נראה לי שהרבה זוכרים מי אלה ווסטלייף... מה שכן חתיכים הם תמיד ישארו !!
 
למעלה