בנות יקרות לתשומת ליבכן..

אפרילים

New member
בנות יקרות לתשומת ליבכן..../images/Emo23.gif

רציתי לשתף אתכן בריצות המטורפות לגבי שיער ואיפור ובהחלטה הסופית.. השבוע הזה הייתי ממש על סף יאוש קולקטיבי. הוצאתי באהבה גדולה ים כסף על שימלה מהממת אצל גלית לוי שבעיניי באמת אחת ויחידה והבטחתי לעצמי שלא אפריז במחיר השיער והאיפור. אצל גלית המליצו לי בחום על אבי מלכה, ולא רק אצל גלית...הרבה כלות והרבה נשואות המליצו עליו ושיבחו אותו וכימעט שסגרתי אצלו.. עד לשנייה שבה קלטתי כמה אני מוכנה להשקיע באמת ולא שאני מזלזלת חלילה אבל הוא רצה 1600 רק על שיער ואיפור.. ואיפה ציפורניים? ואיפה פינוקים? זה הרי אמור להיות היום שלי. ויתרתי. אחרי חשיבה מעמיקה יותר החלטתי שגם ככה אנחנו נהייה במלון, אז שיגיעו אליי. עשיתי שמיניות באוויר, התקשרתי לאולי 20 מאפרות, עשרות מעצבי שיער שמגיעים עד אליי (ואני לא מגזימה בכלל!) הגיעו לסכומי היסחפות היסטרית.. הגעתי למצב שמאפרת בלבד אומרת לי סכום של 1300 ואני צריכה לשלם לה גם נסיעות..(על מה ולמה?)ואני מנתקת את הטלפון בפנים בייאוש רב (מתנצלת על הניתוק יקירה,זה באמת היה מיאוש). לאחר בירורים מאסיביים יותר הגעתי איכשהו לטלפון של- "האישה בלבן" במלון דן פנורמה. שם הציעו לי חבילה של- איפור, שיער, ציפורניים,וחדר VIP במלון כולל ארוחה ופינוקים במחיר של 1600 שח' והפלא ופלא , זה המחיר שאבי מלכה הציע רק על שיער ואיפור.(למרות שאני חושבת שאבי אמן, אבל המחיר ממש היסחפות) אז גם הרווחנו מלון ובתוספת מינימלית וזעירה ל2 לילות במלון וגם שיער, איפור , ציפורניים ופינוקים.. מה רע? תחשבו על זה.
 

נונה74

New member
אני סגרתי שבוע שעבר

אצל ורד ספיבק - איפור ושיער, ואני מתחתנת עוד שבועיים (א-מ-א....) אם זה בעונת החורף, נראה לי שמספיק 3 שבועות מראש... בהצלחה!
 

דמבית

New member
אני אמנם כבר סגרתי

אבל זו נשמעת באמת המלצה מעולה, בכלל לא שמעתי עליהם עד עכשיו.
 

אוגוסט14

New member
זה כולל איפור ושיער נסיון?

אני תמיד בעד סקירה של השוק לפני שסוגרים עם בעל מקצוע אין ספק שמעט השקעה בכך תחסוך לנו כסף. שיהיה בהצלחה!
 

נונה74

New member
איזה קטע,

סגרתי שם דיל כלולות אתמול, מוזר שלא הציעו לי את הדיל הזה......
 

Julia33

New member
סליחה, אבל זה לא מחיר קצת מטורף?

אולי אני לא מבינה כלום בעיצוב שיער ואיפור, אבל אם אני משלמת לספר שלי בדר"כ בסביבות 200 ש"ח (והוא לא מהזולים), ומניקור עולה בערך 100 ש"ח, איך זה שהמחיר קופץ ב-1000 ש"ח ומעלה רק לתוספת האיפור וה"פינוקים"? זה לא נראה לכן קצת מוגזם? ואולי זה בגלל מילת המפתח, "חתונה", שמנפחים ככה את המחירים?! אנא האירו את עיני בנות יקרות, לפני שהתקציב שלי יצא משליטה...
 

want2live

New member
מסכימה עם ג'וליה בליית ברירה../images/Emo46.gif

המציאות הנוראית של ספקים שמנצלים הזדמנויות על גב שח בנות שמתחתנות, מה אם את מתחתנת זה אומר שיש לך מלא כסף מיותר שאין לך מה לעשות איתו? לדוגמא אני וזוגתי זה שתי כלות ביחד זו הוצאה שחבל על הזמן, אני מחפשת משהו לא יקר נורמלי בסיר נחמד כולל מקום. דיברתי לדוגמא עם אהוד אלבז שמגיע לבית, הוא ביקש "רק" אבל "רק" 1000 לכל כלה רק לשיער. לא נסחפנו??? זה מייאש אין לנו את הכסף הזה :( למישהי יש פתרון... ואם כבר אז על הדרך מי שעשתה שיער אצל מריה יכולה לרשום במסר לתת לי פרטים? תודה.
 

גוגולה

New member
שלחי מסר לאתי אלבכרי

אני בטוחה שיש על מה לדבר אם זה 2 כלות... ולה ולמריה יש ידי זהב שחבל על הזמן. אתי לא נמצאת פה ממש לאחרונה אז אם תרצי את הטלפון שלה במסר, בכיף
 
למעלה