בנות, הצילו, אני בהיסטריה !!!!

ofrih

New member
בנות, הצילו, אני בהיסטריה !!!!

תזכורת קלה : הריון תאומים שבוע 34+1 בלילה היו לי כאבים בתחתית הבטן ובבוקר החלטתי ללכת לבדוק את זה. הרופא בדק אותי ואמר שיש לי מחיקה של 40% ופתיחה של 1 ס"מ ה צ י ל ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני עדיין לא מוכנה ללדת, מאיפה זה הגיע ? למה ? איך ? כמה ? מה הם גם אמורים לצאת בסוף ? אמאלה ............. החיים באמת הולכים להשתנות לי כרגע, אני לא מאמינה זה בבת אחת נהיה אמיתי..... רוצה הביתה לאמא ....... אני חייבת להירגע, נכון שהכל יהיה בסדר ??
 
מה הלחץ

את יכולה למשוך ככה גם עוד חודש. אני עם צירים משבוע 30 מחיקה של 80 אחוז ופתיחה של קצה אצבע.... סוף שבוע 35. לנוח ולשתות. יהיה בסדר.
 
יהיה בסדר

לנוח לנוח לנוח לנוח לשתות לשתות לשתות לשתות בתקווה שתצליחי למשוך כמה שיותר. כן, כולם יוצאים בסוף וזה מה-זה-כיף!
 

efrat 34

New member
תנשמי קודם כל

ועם מחיקה של 50 %ופתיחה של 2 אני הסתובבתי עוד 3 שבועות עד לקיסרי אם תהיה התקדמות אז יכול להיות שיאשפזו אבל הכי נכון כרגע זה ללהירגע (לא מציאותי ברור) בהצלחה בכל מקרה ואם אני לא טועה אז 34 זה לא נורא לתאומים לא
 
זה לא אומר שאת יולדת מחר

(אם כי האפשרות קיימת) ו-כן, אני מבטיחה לך שהם יוצאים באיזשהו שלב, הם יהיו בחוץ ואת תחזיקי אותם בזרועותייך ולא תדעי את ליבך מרוב אושר.
 

ofrih

New member
אני מניחה שזה יותר התרגשות מלחץ

אני פשוט מנסה לעקל שזה מתקרב באמת. אני סקרנית מאד לראות אותם אך גם חוששת אבל זה באמת כנראה בדרך הרגשות וההורמונים כנראה בהשתוללות ...
 

רומי^^

New member
קחי אוויר - קודם כל!!!

בשבוע כזה עם תאומים את בהחלט כבר צריכה להבין שהם עוד מעט יהיו בחוץ
(וזה לא משנה אם כמה ימים או כמה שבועות...). אני כבר לא יודעת מה עדיף (מבחינה רגשית, כמובן) - ככה להילחץ שבועות מראש לפני הלידה? או כמו שהיה אצלי - לידת חירום ואז אין בכלל זמן להילחץ - את פשוט יולדת.
 
למעלה