בנות- האם אני אמורה להרגיש משהו?

Sargent peper

New member
בנות- האם אני אמורה להרגיש משהו?

אני שבוע לפני המחזור ושבוע ויום אחרי הזרעה ולא מרגישה כלום, לא כאב בציצי, לא בחילה, אולי טיפה עייפות, וסחרחורת אבל לא משהו חריג, האם הייתי אמורה להרגיש משהו? אני כל כך מנסה למצוא תחושות אבל ממש לא מרגישה כלום האם זה בהכרח מעיד על כך שגם החודש זה לא הצליח???
 

שויו

New member
לא, את לא אמורה להרגיש. אין חוקים

אין סימנים מקלים על ההמתנה המתישה. חכי עוד 6 ימים ואז תוכלי לעשות בטא ולדעת בוודאות. בהצלחה רבה...
 

Sargent peper

New member
בנות כמה שאלות לגבי טיפול בזריקות

יתכן ואצטרך להתחיל בטיפולים עם זריקות לאחר אי הצלחה עם איקללומין, יש לי כמה שאלות : 1. האם הזריקות כואבות (אני מתה מפחד מזריקות)? 2. כמה ימים מקבלים זריקות? 3. איפה עושים את הזריקה כל יום בימים האלו? מה עושים בסופשבוע? 4. האם זה יקר? 5. האם יש תופעות לוואי? תודה.
 

TaraSky

New member
כמה תשובות

טוב אז הנה כמה תשובות: 1. הזריקות לא נעימות אבל נסבלות אבל אני לא מכירה זריקה שכן נעימה:) 2. מס' הימים תלוי בתגובה של הגוף שלך להורמונים. במקביל לזריקות את תבצעי מידי יומיים שלושה אולטרסאונד ובדיקות דם כדי לראות התפתחות הזקיקים. 3. מומלץ ללמוד להזריק לבד ונראה לי שכולן עושות כך (חלקן גם נעזרות בבן זוג). וזה עונה גם על שאלת סוף השבוע כי את לא תלויה באחות. 4. לא זוכרת עלות אבל בטח תקבלי מבנות אחרות תשובה בעניין. 5. תופעות לוואי - לא יודעת אם זה חד משמעי אבל חלק מהתלונות אם כי לא מחייב: עייפות, רגשנות יתר וכאלה.
 

בוליקי

New member
כל החיים שלי הייתי ידועה כמי

שמתה מפחד כשהיר רק רואה מזרק או מחט לבדיקת דם. את הסיפורים על הזריקות החובה שקיבלתי בבי"ס ובצבא, מספרים אצלי במשפחה כמו צ'יזבאטים. פחד זו לא מילה מספקת...הייתי ממש מבועתת! היום? עדיין אני יכולה לחשוב על כמה דברים יותר נעימים לעשות בשעות הפנאי שלי, אבל אני מקבלת בגבורה כל זריקה וכל בדיקת דם ברוגע ובשקט ובקושי מתלוננת אפילו. איך עבר לי הפחד? כנראה שהפחד שלא אהרה ואלד גדול יותר. בשבילי המטרה מקדשת את האמצעים, ואם בדרך למדתי לגבור על הפחד מדקירות מיותרות - כנראה שאצליח לגבור על שאר הקשיים שבדרך.
 

תפוחונת

New member
מוסיפה מנסיון קצר שלי

החודש התחלתי גם טיפול בזריקות. אני מזריקה פיוריגון בעט המיוחדת ומאוד ממליצה. אני לא יודעת אם זה הטיפול שהרופא יציע לך אבל עם זה פיוריגון אז תבקשי את העט. זה נוח, פשוט, קל לתפעול ולא כואב בכלל. חששתי והתבדתי. זה נראה כמו עט כתיבה מחברים לזה מחט מאוד מאוד קטנה, האמפולה עם החומר כבר בפנים וכול יום מסובבים על פי הכמות הנדרשת. אני אשמח להדריך אותך כשזה יהיה אקטואלי. אתה יכולה לשלוח לי מסר.
 

ל א ו

New member
בוליקיתית ספרי לנו מה יש לך לעשות

בשעות הפנאי, אבל את הדברים הנעימים-אל תהיי כזאת (ואל תגידי לי שאת הולכת לאפות לך לחם
)
 

og75

New member
מהפורום למדתי שאין חוקים

מהפורום למדתי שאין חוקים וזה נכון לדעתי כי בחודשים שהרגשתי שזה מגיע והיו כאבים בחזה והרגשת בחילה כשהדלקתי את הסגריה המכשפה קפצה לביקור ההמתנה קשה, אני מציעה לך לנסות להעסיק את עצמך בדברים שאת אוהבת לעשות ולא הספקת לעשותם בשבועיים האחרונים ובעוד שבוע תצאי במחולות
בהצלחה
 
למעלה