בנות..... בואו נתחבר למסן... אני

eden mclean

New member
בנות..... בואו נתחבר למסן... אני

מצטערת שאני כ"כ נודניקית, פשוט זה חדש לי ואני מתלהבת!!!! חיחיחיחיחי!
 

eden mclean

New member
אנשושים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למה כ"כ יבש?????? בזמן האחרון... אין הרבה התכתבויות, אין הרבה שירשורים... ואין הרבה... תגובות......
אז קדימה.... בנות, תתעוררו.. מה אני היחידה שערה כאן... נו!!!
.. תספרו... איך התעודות... בואו נעשה שירשור של התעודות... או.קיי? כל אחת תגיד.. איך התעודה שלה!!!
לליאור: קיבלת את ההודעה שלי??
התעודה שלי (למרות שכבר אמרתי..) הייתה מאוד טובה... אבל יש מה לשפר!! ו..... היכון הכן צצצצצצצצצאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

LiOr CaRtEr

New member
כן!

קיבלתי את ההודעה שלך ושלחתי לך חדשה! לא קיבלת?? תבדקי......
 
למעלה