בנות,אתר מדהים לכל מי שרוצה לצייר על הקיר דמויות מוולט דיסני- השיטה הקלה:מעתיקים את הציור על שקף ,מאירים עם פנס על השקף ורואים את הציור על הקיר ,כל שנותר הוא לשרטט עם עפרון על הקיר את המשתקף ולצבוע!!! בהצלחה ,דפנה http://kolyom.hinuch.co.il/fun.asp