בנות אני צריכה את העזרה!!!!

NoNa5000

New member
בנות אני צריכה את העזרה!!!!

אני מתגייסת עוד שבועיים פחות יום.. :( ועכשיו זה הזמן לקנות ציוד לטירונות.. בנות תנו לי רשימה של דברים שאתן קניתן והיה להן שימוש... נעליים כבר קניתי.. (תודה לאל זה מאחורי..) עכשיו שאר הדברים, אז מה צריך מה לא צריך.. תודה...
 

S h e l e g

New member
קניות..

יש כאן כמה רשימות קניות במאמרים, אבל חברה שלי שעכשיו בטירונות, אמרה לי לא לשכוח בשום אופן צעיף, כובע, וכפפות שחורים (בלי שום ציור או לוגו עליהם), כי נורא נורא קר.. (היא ישנה באוהלים). חוץ מזה אני ממליצה גם על שקיות חימום (אפשר למצוא בכל החנויות לחיילים ולמטיילים) בהצלחה!!
 

mey2

New member
רשימה מסודרת

הנה רשימה שאני הכנתי לקראת הטירונות אני מקווה שהיא תעזור לך - בהצלחה בשירות אחותי :) -
 

yoli

New member
והוספה לרשימה

צריך להביא מצעים למיטת יחיד.. כי הסקבייס הזה הוא איכס כמובן. וכדי שמיכה קטנה צמר משהו
 
עוד רשימה

לקחתי כל מיני רשימות מחברות שלי ומריקושט ועשיתי אחת בשבילי אם אתן רוצות בבקשה...
 
הנה רשימה כללית:

משחה נגד יתושים, טיפות עיניים, סדין וציפה, שק כביסה, סבון נוזלי- מומלץ, שמפו+מרכך (משולבים יחד עדיף), שקפקפים למקלחת- רצוי מאוד למקלחות. כמו כן לטיפוח אישי: מי פנים, חלב פנים, קרם פנים (לחות), צמר גפן, קרם ידיים וגומיות לשיער. מוצרי הגיינה... בגדים: חולצות טריקו- לבנות או זית-בלבד. גרביים ולבנים. בגדים לשינה. בגדי ספורט+נעלי ספורט. ולסיום בהמלצה אישית: גופיות חמות במיוחד, כפפות, וגרבונים. כל זה ואת מוכנה-שפשוף נעים!!!
 

NoNa5000

New member
בנות תודה תודה תודה!!!!

אז ככה כן אני מתגייסת ב3.2.2003!!!!! ואני מחיפה... ישנן עוד בנות במצבי כאן?????
 

yoli

New member
בנות ה 3.2.2003

אני גם אהיה בחיפה!... למה מיועדת? מה בערך נראה לכן?
 
למעלה