בנושא אחר..

בנושא אחר..

יש לי שכן שמחזיק 3 כלבים בחוץ קשורים.. הוא אף פעם לא מוציא אותם, לא מלטף, לא איתם.. סתם מחזיק (אלוהים יודע למה !!)
.הם קשורים וכשהם נובחים או מייללים הוא צועק עליהם ומשפריץ עליהם מים ,רציתי לשאול ולהתייעץ אם למישהו יש רעיון למי אפשר לפנות כדי להציל את הכלבים מהסבל הזה !! זה זוועה !!
לפני כמה ימים היה 3 מעלות בחוץ והכלבים ייללו ונבחו .. אז השכן יצא והשפריץ עליהם ולתוך המלונה שלהם מים במשך חמש דקות !! (3 מעלות -אלוהים אדירים)
!
כואב לי הלב באמת !! אין מושג מה לעשות וזה מזעזע ההתעללות שהם עוברים שמה!! אם למישהו יש רעיון אני אשמח !!
 
מטורפים לא חסרים בארצינו הקטנה והטרופה

יש את העמותה "תנו לחיות לחיות". אני לא יודעת, מה מס' הטל' שלהם בטח, מישהו כאן יודע. אפשר לנסות לחפש ב-144 באינטרנט/דפי זהב/וכו'. אצלינו יש בעיה עם חתולים. כלבים רודפים אחרי חתולים. כלבים שבעליהם הולכים עם קולר. כלבים שמסתובבים חופשי. רק אתמול כלב נתן ביס לחתולה (שבמקרה בעלי ואנוכי מ א ו ד אוהבים אותה). לצערי, ראיתי את זה מרחוק, לא הספקתי לדבר עם בעל הכלב. הבוקר שניים/שלושה כלבים רדפו אחרי החתולים. נכנסו אפילו למקום מסתור שלהם. ראיתי את זה מהבית ולא יכולתי לדבר אל בעלי הכלבים. בעלי הכלבים הולכים בניחותא כאילו שום דבר לא קורה. מעצבן ומעציב התופעה הזאת. וגם כאן, אני ממש לא יודעת, למי לפנות. אז אם מישהו יודע אשמח לכל עזרה בעניין.
 

pixy86

New member
הם כנראה כלבי שמירה המשך חשוב...

רלוונטי רק אם לא מדובר באיזה שלושה פינצ'רים. לפני שאת מתקשרת לתנו לחיות לחיות תסתכלי עליהם איך שמסתכלים על כלבי שמירה ולא על כלבי בית ובדקי עם הם עוברים התעללות, כי ברגע שהם יגיעו לעמותה רוב הסיכויים שהם לא הולכים למקום יותר טוב. בעמותות יש צפיפות איומה אין כסף ואף אחד לא שש לאמץ כלבים כאלה. שימי לב!!! כלבי שמירה צריכים להיות קשורים, רוב הפעמים על כבלים. הם לא כלבי שעשועים, לא משחקים אתם, ולא מלטפים אותם, יותר מזה זה אסור. הם מאולפים להרתיע ואף לתקוף, תוקפים ומסיגי גבול, אבל אסור להם לנבוח כך סתם כול היום. מה שכן תבדקי בעיין א ו ב י ק ט י ב י ת (דגש עצום על אוביקטיבית כי אני מאמינה שאת מאוד אוהבת בעלי חיים לכן את בפורום הזה ואת בטח מרחמת עלייהם) שהם נראים טוב בריאים, לא רזים, ויש להם מים, אל תסתכלי על אוכל כי כול אחד מאכיל בדרך שלו. אם כן עזבי אותם, זה מה שחשוב, ולמרות הדעות השונות שיש לאנשים פה (וגם לי) יש לבנאדם זכות להחזיק כלבי שמירה, כול עוד הוא מחזיק אותם שבעים ובריאים.
 
אני לא בטוחה..

אני לא בטוחה אבל כלב אחד נראה לי לברדור מעורב עם _______ והשניים האחרים בערך בגודל של קוקר ספאנייל אולי בקצת יותר קטנים !!(הם לא קוקר הם קטנים ומכוערים.. אבל חמודים!!) הם לא נראים רזים בכלל אבל כואב הלב שם כל היום קשורים וחיים בתוך הקאקי של עצמם !! יש מישהו שמוכן להסביר לי למה בן אדם צריך כלב אם הוא לא נהנה מימנו והכלב לא ממנו?? הבן אדם אשכרה מתעלל בכלבים !! אם למישהו יש רעיון מה לעשות אני ממש ממש אשמח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

pixy86

New member
קודם כול להרגע ואז...

את יכולה להתקשר לאחת העמותות כמו שהציעו פה את יכולה להתקשר למשטרה ואת יכולה להתקשר לעיריה
 
אני גרה ברמת ישי ..

אני גרה ברמת ישי והעירייה והמשטרה של רמת ישי לא בעיניין של לעזור לבני אדם ובטח שלא לחיות או לאיכות הסביבה.. ואני מצטערת על הביטוי אבל זה לא מעניין לאפחד ת'תחת המצב של בעלי החיים ברמת ישי !! חבל שמתחת לבית שלי יש התעללות !! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- בהמשך הרחוב יש משפחה שמחזיקה ארנבונת בחוץ בתוך כלוב בגודל של 50 ס"מ על 50 ס"מ - הארנבת לא יוצאת מהכלוב ולא מקבלת יחס (מבני אדם). מחיות אחרות דווקא כן !! יש חתולים שמציקים לה, כלבים, ציפורים, ועוד .. אין לה גם לאן לברוח !! היא עוש סיבובים מעצמה מרוב פחד !! עצוב חוסר ההתעניינות של אנשים בדבר הבסיסי שהוא להחזיק חייה בתנאים נורמליים.. עצוב שהאגו גובר על מחשבה לאחר- גם עם זו חייה !! אני מזועזעת מהאושר שנגרם לאנשים כתוצאה מסבל של חייה !! לשרוף נמלה זה מעלה חיוך לחנוק חתול ולהפיל אותו מקומה 5 זה מצחיק ולהרביץ לשרוף ולשים חייה בכלוב שהיא עצמה בקושי נכנסת אליו זה השיא- אנשים מוצפים מאושר מזה! זוועה ! זוועה ! זוועה!זוועה ! זוועה ! זוועה!זוועה ! זוועה ! זוועה!זוועה ! זוועה ! זוועה! זוועה ! זוועה ! זוועה!זוועה ! זוועה ! זוועה! זוועה ! זוועה ! זוועה!זוועה ! זוועה ! זוועה!זוועה ! זוועה ! זוועה!זוועה ! זוועה ! זוועה! זוועה ! זוועה!זוועה !
 

pixy86

New member
מה שאת מתארת באמת מזעזע...

אבל אי אפשר להלחם בכול העולם, וגם אי אפשר להתעסק בזה בלי הפסקה כי את תשתגעי. אם את יכולה לעשות משהוא תעשי אותו אם לא תנסי לשכוח מזה כמה שזה קשה, כי אחרת חבל עלייך את סתם תהיי מסכנה. ומספיק שהחיות האומללות האלו מסכנות.
 

pixy86

New member
מאיפה את יודעת איך מאלפים כלבי שמירה?

כן צועקים עליהם, המון, וגם נותנים להם מכות חשמל ולפעמים אפילו מרביצים להם. וכן הם בחוץ אז לפעמים יוצאים החוצה ומנקים אותם ואת הסביבה שלהם עם הצינור ולמישהו מבחוץ זה יכול להראות כמו עונש. אני זוכרת כשאנחנו היינו מאלפים לתחרויות שוצהונד אנשים היו חושבים שאנחנו מתעללים בכלב, וכולם היו אומרים איזה מסכן צ'י איזה מסכן צ'י, לפעמים צריך להסתכן מהעניים של מי שמגדל את הכלב. עכשיו כשהיא החזירה תשובה הבנתי שאלה לא כלבי שמירה. אבל אני לעולם לא אתן עצה למישהוא כאן אם אני לא יודעת על מה אני מדברת. ותאמיני לי שבגידול בעלי חיים ובמיוחד כלבים, אני יודעת על מה אני מדברת. קצת סובלנות.
 

עינבי XD

New member
ממליצה לך בחום להעביר את השאלה לפורום כלבים..

אגב, להשפריץ על כלבים מים בטמפרטורה של 3 מעלות, לא יעזור בשום אילוף... איזו מין שיטה זו!?
 

Koala Girl

New member
ואם מישהו מרביץ לכלב שלו

כביכול כדי לאלף אותו זה בסדר? לדעתי ממש לא,יש הרבה מאוד שיטות אילוף מכות לא אחת מהן.
 
הרגע נזכרתי ; שבהחלט אפשר לפנות גם למשטרה

אם זכרוני לא מטעה אותי, ענת (zulli) פרסמה מס' טל', שבאמצעותו אפשר לפנות אליהם. שווה לעלעל בין המסרים ולמצוא. נדמה לי, שיש להם יחידה מיוחדת, שמטפלת במקרים כאלה.
 

pixy86

New member
כן, במקרים מסוימים ובצורות מאוד מסוימות הן כן

אבל לא לדברים סטנדרטיים (שב, ארצה, רגלי, לא לעשות צרכים בבית וכו'). אבל היא לא הזכירה מכות. ואם מישהוא באמת רוצה להתחיל להכנס לווכוחים על אילוף והאם אלימות נחוצה או לא, ומה כן עושים או לא, אני כול כך לא הבנאדם. עדיף להתווכח על דברים כאלה עם מי שלא מבין, אני מאלפת כלבים מגיל 15 ולמדתי מאחד הטובים בארץ אם לא הטוב ביותר. אילוף כלבים זה נושא מאוד רחב ומסובך שרוב האנשים (ולפעמים גם מאלפי כלבים לצערי), לא מבינים אותו לעומק. מישהוא מבקש כאן עצה, אני עונה מהידע הרחב שלי, אם אני לא יודעת, אני לא עונה. אני לא כאן בשביל להתווכח, ואני ממש לא רוצה לריב עם אנשים...
 

pixy86

New member
לא אמרתי שיש

אבל אילו נושאים מאוד רגישים, שבקלות הופכים לוויכוח.
 

Megie

New member
מאוד נחמד שבי האדם

החליטו להשתמש בכלבים בתחרויות,להפוך את הכלבים לכלבי שמירה,לשפוך עליהם מים מתי שבא להם,והכל נקרא "אילוף". איזה יופי,אף בן אדם גם לא מאלף לא יכול להחליט לאיזה צורך נברא היצור החי,את יכולה להגיד אלף פעם שהמים נשפחו בקור האיימים כדי לנקות את המלונה,זה לא יעזור,זה התעללות,הכלב לא נולד כדי לשמור על אף מפלצת,ואם כבר הוא עושה את זה אז בן האדם צריך לתת לו תנאים מתאימים,ולא להתעלל ולנצל את זה שהכלב לא בדיוק יוכל לעשות משהו.. דברים הם בדיוק איך שהם נראים,את יכולה להגיד אלף פעם שהדברים לא תמיד איך שהם נשמעים,אבל כלב בוכה זה כלב בוכה,אם שופכים על כלב מים בקור ולא משנה גם אם הוא חסין למים זאת עדיין התעללות,כלב לא יכול להיות קשור כל חייב,כל בעל נשמה צריך מרחב לזוז לפחות פעם-פעמיים ביום כדי להוציא אנרגיות.. מבחינתי שיהיה לך נסיון של 100 שנה עם כלבים,את עדיין לא תוכלי להגיד לי שכחול הוא בעצם ירוק. ואני לא נכנסת איתך לויכוחים אני נותנת את העמדה שלי כאחת שתעשה הכל בשביל בעלי החיים,את יכולה גם להגיד שכלבים לא צריכים חום ובלה בלה..מי החליט?את?המאלפים?הכלב אמר לך את זה בעצמו?אז אולי ככה חינכו אותו בדרכים לא דרכים,אבל אין חיה כזו..הכל הפך להיות כזה בזכות האנשים. אם רק בעלי החיים יכלו לדבר..
 
אני כל כך מסכימה איתך !

חוצמיזה גם אם הם מכים את הכלבים (ןאז אני גם לא רואה את זה ) וגם אם לא מבחינתי זאת התעללות !! וגם.. למה צריך כלבי שמירה לחצר שהם לא מגיעים לבית ואפשר לפרוץ לבית ?? מה זה עוזר ??
 
למעלה