בנוגע לתאונת רכבת אתמול:

black enigma

New member
תומר בנוסף למה שאמרת מה שמוזר לי

זה שבזמנו הסתכלי ולרוב הרכבות אין אישור לעבור את ה 120 (מהירות סופית גבוה יותר אבל בטח יש סיבות ) אז אם זה 140 אזי שיש פה עוד בעיה . ומנסיון של שעמום + נסיעה ברכבת עם פאלם אני יכול לומר שהמהירויות גבוהות מ 120 גם אם לוקחים מהירות ב GPS שרוב הזמן היה ברמת דיוק גבוה.
 

black enigma

New member
אתה מדבר על החוק או על מהירות

הרכבת ? מהירות הרכבת גם גבוה מ 140 וגם בפועל הם נוסעים מהר יותר . אני ראיתי 150 על צג ה GPS ברמת דיוק גבוה.
 

shahar16i

New member
סתם שאלה

איך אתה מגדיר רמת דיוק גבוהה? מאיזה סוג המקלט?
 

lirandr

New member
אין מצב כזה.

הרכבת נוסעת ממש לאט, 120 אולי 130. סע ברכבת ותראה שיש רכבים שעוקפים אותך (קשה לי להאמין שכל העוקפים נוסעים 160).
 

3Style

New member
מה הקשר לנהג הקטר?

הבעייה היתה ככל הנראה שלא דיווחו לו בזמן.
 

h a j b i

New member
יש 20 מליון דיעות כרגע

כל עוד אתם מסתכים על עיתונים והספקולציות שלהם לא תגיעו רחוק. אני הבנתי שנהג הקטר קיבל הודעה דחופה לעזור אבל משום מה הוא לא שמע. בקיצר, תמתינו לדו"ח הסופי.
 

3Style

New member
אני קורא נכון? מר המדינה תתמוטט

כולם מושחתים ואין מה לעשות קורא לפתרון?
גדול
 

C O L T

New member
אף פעם לא אמרתי שאין מה לעשות

פשוט במסגרת החוק אין. מותר רק להתלונן ולברוח.
 

Fat Cat

New member
הפתרון פשוט

לא ברור אם לפני או אחרי התאונה הקודמת, אבל כפי הנראה הנהלת הרכבת הציבה מצלמות וידאו בצמתים וחיברה אותן במעגל סגור למרכז בקרה. הבעיה היא שלמרכז הבקרה אין שום דרך לדבר עם הרכבת בזמן חרום, פרט כמובן למירס. כל מי שרכב ברכבת יודע כמה אפקטיבי המירס (בעיקר להתחיל עם פקחיות מרכבות סמוכות) וכמה קטן הסיכוי שהוא יפעל בזמן חרום (הרכבת עוברת בהמון איזורים ללא קליטה). הפתרון אם כן, הוא או לתת לנהג הקטר ויזביליות למתרחש בצומת אליו הוא מתקרב (במקום שאיזה דביל במרכז בקרה ינסה להשיג אותו במירס), או לתת למרכז הבקרה שליטה מרחוק על בלם החירום של הרכבת. אבל אצלנו במקום ליישם את הטכנולוגיה אנחנו יודעים בעיקר לפתח אותה ולמכור בחו"ל. במקום פתרון פשוט ויעיל הרכבת מתכננת להקים משטרה שתנסה לתפוס נהגים עבריינים שחוצים את המחסום. אני במקום הנהלת הרכבת הייתי מאד מתקשה להסתכל למשפחות ההרוגים בעיניים.
 

xfwind

New member
../images/Emo10.gif נא לשמור על פרופורציות

עדיין מדובר באמצעי התחבורה הבטוח והיעיל ביותר. חשבו נפגעים פר נסועת מכוניות והשוו נפגעים פר נסועת רכבת. עדיין הכבישים הם המסוכנים והקוטלים ואם תאונה כנ"ל מתרחשת בכביש (ויש הרבה לצערנו) הרי זה בתחושה של סטטיסטיקה נורמלית.
 

Alfa156 GTA

New member
באחוזים : כמות הרכבות / מסילות

הקטנה בעולם, וכמות התאונות הגדולה בעולם (שוב יחסית באחוזים). שוב, יחי מדינת ישראל.
 

dikig

New member
ראיתי היום את הקרונות בבית יהושוע..

מעורר חלחלה. שלא נדע עוד צרות כאלו.
 

Alfa156 GTA

New member
ראיתי גם....על המשאית...

מדהים איך כמות כזאת של פלדה מתעקמת בקלות כזאת....
 

menyroth1

New member
הגדר נסועה

האם אתה מדבר על מס' הנוסעים ברכבות כולם במשך ה... תקופה ? האם אתה מדבר על מס' הרכבות בלבד ? שהרי לא הנוסעים עושים תאונות אלא הרכבות . אני לא בטוח בכלל ששעור הרכבות המעורבות בתאונה נמוך משעור המכוניות ! לגבי נוסעים אין ספק שאתה צודק אם אתה מתייחס רק מתחנה לתחנה ברכבת (אבל בדרך כלל מדברים על סיכון בדרך ולא כללת את כל המסלול לעבודה ואתה לא יודע כמה הולכי רגל מביניהם נדרסו בדרך הביתה וכמה בדרך לעבודה ) .
 
למעלה