אז בדיוק בגלל זה,
שוב, לפי דעתי, כן? הוא לא פעל נכון. הוא קיבל את המידע מאוחר כך שהוא ידע שהוא לא מספיק לעצור ולמנוע את ההיתנגשות אז הוא בולם בכל הכח ומה שנוצר זה, הקטר בולם, כל הקרונות לוחצים עליו לחץ אדיר מאחורה ובמצב כזה מספיקה מכה\היתנגשות קטנה בשביל להרים את הקטר מהמסילה וכמובן גם את כל הקרנות אחריו. לפי דעתי הוא היה צריך לבלום כמה שאפשר עד מרחק מסוים ואז להאיץ בשביל לחזור לחלוקת המשקלים הנורמלית ולהיכנס ברכב תוך כדי האצה, במהירות הכי נמוכה שאפשר אבל תוך כדי האצה ובשום מקרה לא תוך כדי בלימה, מה שנראה לי שקרה שם. רכב שוקל פחות מ 2 טון ורכבת יותר מ 300. במצב רגיל הרכבת הייתה חותכת או מעיפה את הרכב בלי שום בעיה, וכבר היו מקרים. להיות נהג קטר זה לא רק לעשות שלום מהחלון לרכבים במחסום אלא זו תורה לא קטנה ועד כמה שאני מכיר את הענף יש הרבה נהגים שהם חברים של או דודים של ובטח שהם לא מספיק מאומנים... אני לא מצדיק את נהג הרכב חלילה, הוא היה צריך לפנות את הרכב בכל מחיר ומיד אבל השורה תחתונה זה שחמישה אנשים נהרגו וצריך לתת למשפחותיהם תשובות, אז נקווה שהנושא יחקר לעומק והאשמים יענשו.