בן 1.5 כבר פעוט, לא?

בן 1.5 כבר פעוט, לא?


איך שהזמן רץ. יש המון בעיות סביב שנת לילה. הרדמות, התעוררויות, בכי, ידיים. וגם המון מטח וכעסים בין אבא לאמא. לא מסוגלת לפתור את כל הבעיות, אז מנסה בקטנה. וכל עזרה תתקבל בברכה. מתי ללכת לישון ?(ישן עד 6 ביום טוב. והרבה פעמים 5:30. במסגרת עד 4. מתי לתת א. ערב? יש ריפלוקס רגיש ומקיא בקלות. מה אתן ממליצות לטקס שינה ? שוב דבר מהעבר לא עובד
אמבטיה מעירה אותו. החלפת טיטול נהיתה טרגדיה. עיסוי אולי היה יכול להרגיע אבל הוא לא רוצה לשכב. לא רומא שא קריא לו ספר. מקסימום מוכן לדףדף..... יש רעיונות לאימא עייפה מותשת ולא ישנה?
 

kramerkaren

New member
מנסה

אני מציעה ככה:
&nbsp
לאסוף מהגן.
פרי\יוגורט\חצי כריך
סביבות 6 - ארוחת ערב מלאה יותר - ביצה, פשטידה, פסטה מה שלא יהיה
אמבטיה מיד אחרי. משאיר מספיק זמן להירגע אחכ.
לא מתאים טקס, אז לא. בגיל הזה הילדים שלי לא סבלו ספרים, בטח לא לפני השינה. ורוב הפעוטות שונאים, שונאים החלפת חיתול. ממליצה לנסות בעמידה.גם עיסוי לא מאד מתאים בגיל הזה - הם לרוב שפני אנרג'ייזר... באמת שלא היו לנו טקסים, משכיבים, יושבים ליד. הם נרדמים. לפחות לשלב זה.
אגב, לדפדף עצמאית זה נהדר. והשלב הראשון.
&nbsp
&nbsp
 
קודם כל תודה

גם קצת הרגעת אותי
הוא אוהב ספרים אבל לדףדף זה הכי כיף. באתי עם השאלות כי כל ההר דמות שלו משובשת. הילד אנרגתי מאוד ואני מחפשת דרך להרגיע אותו לפני כניסה למיטה ולעשות את כל התהליך נעים יותר.
לגבי האוכל הפסקתי לתת אחרי הגן . הוא אוכל פרי ב 3-3:30 ועוד שותה בקבוק לפני השינה. נראה לי הרבה לטווח שעות הזה. במיוחד שחווינו כמה הקאות בקשת...
 
שתי עצות קטנות

בהחלט לא גיל פשוט -
לגבי הקאה בקשת - נסי להחליף לו את הפטמה לפטמה קטנה (אנחנו חזרנו למספר 1) ואז המציצה היתה איטית יותר.
לגבי הרגעה לפני השינה - אני עושה אמבטיה מאד ארוכה (20 דקות אפילו יותר. באמבטיה הגדולה, קצת קצף וכמה צעצועים) מאד מאד מעייף, מכניס למצברוח שקט יותר. אני גם מורחת קרם גוף והיא אוהבת את זה (אבל היא בחורה וזה אחרת. הבחור לא אהב)
 
למעלה