במרץ רכשתי מעבד מזון שאפשר להסתדר גם בלעדיו
המכשיר יוקרתי ביותר ועולה מעל 20 אלף ש"ח.
יש לנו גם מעבדי מזון רגילים אבל נדלקתי על אותו אחד.
המכשיר עובד על סוללות נטענות.
אחרי כשבוע משחקים, הסתבר לי שהסוללות לא מחזיקות מעמד והתלוננתי לחנות ותוך כמה ימים, קיבלתי מכשיר חדש אחר. התחלתי להשתמש בו עד שבחודש יוני, הסתבר לי שיש שוב בעיה בהטענת הסוללות והיה נדמה לי שעוד כמה פונקציות לא פעילות או לא מתפקדות כדרוש. פניתי שוב ליבואן (באמצעות החנות) ואחרי כשבועים קיבלתי את המכשיר ופרטי התיקון, לפיהם הסוללות תקינוות וגם המכשיר. אמרתי תודה על השירות, אבל אז הסתבר לי. שאולי הסוללות עובדות תקין (כרגע) אבל הפונקציות שהזכרתי קודם, לא עובדות. פניתי שוב לחנות ומסרתי את המכשיר פעם נוספת (בערך בתאריך 12 ליולי) תוך שאני אומר לחנות, שעוד כשבוע,אני נוסע לשבועיים לארוע בחו"ל שבו הייתי רוצה להשוויץ במכשיר המשוכלל. אבל, כמובן, נסעתי בלעדיו. ואכן, עכשיו כשחזרתי פניתי לברר מה סטטוס המכשיר, החנות הודיעה לי, שהיבואן החליט להביא לי מחו"ל מכשיר חדש. או קיי,אמרתי לו, הרי עבר כבר יתר מחודש, למה אין לי מכשיר, והוא אמר לי, שהיו דיונים אצל היבואן, ורק בתחילת אוגוסט נשלחה ההזמנה למפעל.
עלי לציין שני דברים:
1. בעת שהותי בחו"ל, הסתבר לי, שהיצרן הפסיק מכירת המכשיר בגלל שהסתבר לו שיש יותר מידי תקלות.
2. השתמשתי בתאורי במעבד מזון, כי איני יכול כרגע לפרט מה הוא המכשיר.
והשאלות:
רכשתי מכשיר יוקרתי במרץ, עברו כבר כ-5 חודשים שמתוכם, לפחות חודשיים המכשיר לא ברשותי. אני לא יודע כיצד להתנהג, האם לדרוש חזרה את הכסף?
האם לשתוק, לקבל את המכשיר החדש, ולדרוש או לא פיצוי?
ואם אני צריך לקבל פיצוי, מה צריך להיות ערכו?
המכשיר יוקרתי ביותר ועולה מעל 20 אלף ש"ח.
יש לנו גם מעבדי מזון רגילים אבל נדלקתי על אותו אחד.
המכשיר עובד על סוללות נטענות.
אחרי כשבוע משחקים, הסתבר לי שהסוללות לא מחזיקות מעמד והתלוננתי לחנות ותוך כמה ימים, קיבלתי מכשיר חדש אחר. התחלתי להשתמש בו עד שבחודש יוני, הסתבר לי שיש שוב בעיה בהטענת הסוללות והיה נדמה לי שעוד כמה פונקציות לא פעילות או לא מתפקדות כדרוש. פניתי שוב ליבואן (באמצעות החנות) ואחרי כשבועים קיבלתי את המכשיר ופרטי התיקון, לפיהם הסוללות תקינוות וגם המכשיר. אמרתי תודה על השירות, אבל אז הסתבר לי. שאולי הסוללות עובדות תקין (כרגע) אבל הפונקציות שהזכרתי קודם, לא עובדות. פניתי שוב לחנות ומסרתי את המכשיר פעם נוספת (בערך בתאריך 12 ליולי) תוך שאני אומר לחנות, שעוד כשבוע,אני נוסע לשבועיים לארוע בחו"ל שבו הייתי רוצה להשוויץ במכשיר המשוכלל. אבל, כמובן, נסעתי בלעדיו. ואכן, עכשיו כשחזרתי פניתי לברר מה סטטוס המכשיר, החנות הודיעה לי, שהיבואן החליט להביא לי מחו"ל מכשיר חדש. או קיי,אמרתי לו, הרי עבר כבר יתר מחודש, למה אין לי מכשיר, והוא אמר לי, שהיו דיונים אצל היבואן, ורק בתחילת אוגוסט נשלחה ההזמנה למפעל.
עלי לציין שני דברים:
1. בעת שהותי בחו"ל, הסתבר לי, שהיצרן הפסיק מכירת המכשיר בגלל שהסתבר לו שיש יותר מידי תקלות.
2. השתמשתי בתאורי במעבד מזון, כי איני יכול כרגע לפרט מה הוא המכשיר.
והשאלות:
רכשתי מכשיר יוקרתי במרץ, עברו כבר כ-5 חודשים שמתוכם, לפחות חודשיים המכשיר לא ברשותי. אני לא יודע כיצד להתנהג, האם לדרוש חזרה את הכסף?
האם לשתוק, לקבל את המכשיר החדש, ולדרוש או לא פיצוי?
ואם אני צריך לקבל פיצוי, מה צריך להיות ערכו?