במסילה המובילה למפעל דשנים

מצב
הנושא נעול.

dogo argentino

New member
במסילה המובילה למפעל דשנים

במסילה המובילה למפעל דשנים
בקריית אתא ליד חוות הגז עומד/דים מערך/ים של קרונות ישנים כחולים שעדיין פועלים מישהו יכול להגיד לי למה הם עומדים שם?
 

אורי404

New member
ליד קרית אתא יש קרונות ישנים של

במסילה המובילה למפעל דשנים
בקריית אתא ליד חוות הגז עומד/דים מערך/ים של קרונות ישנים כחולים שעדיין פועלים מישהו יכול להגיד לי למה הם עומדים שם?
ליד קרית אתא יש קרונות ישנים של
הכרמלית. יכול להיות שראית אותם. הם נמצאים בארכיון הפורום.
 

dogo argentino

New member
זה לא של הכרמלית !!!

ליד קרית אתא יש קרונות ישנים של
הכרמלית. יכול להיות שראית אותם. הם נמצאים בארכיון הפורום.
זה לא של הכרמלית !!!
על המסילה עצמה יש קרונות יגוסלבים שעובדים הקרונות של הכרמלית נמצאים בחווה החקלאית בקריית ביאליק!
 

ManInBlack86

New member
יכול להיות...

במסילה המובילה למפעל דשנים
בקריית אתא ליד חוות הגז עומד/דים מערך/ים של קרונות ישנים כחולים שעדיין פועלים מישהו יכול להגיד לי למה הם עומדים שם?
יכול להיות...
שאלו קרונות שמחכים לצאת מלב המפרץ כרכבת מהירה לב המפרץ-נתב"ג (הרכבות מגיעות ללב המפרץ רק כמה דקות לפני היציאה שלהן כי הן לא יכולות לחכות שם בתחנה חצי שעה לפני - עוברות שם רכבות אחרות).
 

dogo argentino

New member
הם כבר איזה חודש שם

יכול להיות...
שאלו קרונות שמחכים לצאת מלב המפרץ כרכבת מהירה לב המפרץ-נתב"ג (הרכבות מגיעות ללב המפרץ רק כמה דקות לפני היציאה שלהן כי הן לא יכולות לחכות שם בתחנה חצי שעה לפני - עוברות שם רכבות אחרות).
הם כבר איזה חודש שם
וזאת מסילה שפעילה רק פעמיים בחודש . אני קרייתי ואני יודע איפה אני גר ואני יודע מה אני אומר לכם !
 

ManInBlack86

New member
אני רק מנסה לנחש..

הם כבר איזה חודש שם
וזאת מסילה שפעילה רק פעמיים בחודש . אני קרייתי ואני יודע איפה אני גר ואני יודע מה אני אומר לכם !
אני רק מנסה לנחש..
אני לא מכיר את האזור אני רק נוסע שם מלא פעמים ברכבת. ומה שאני זוכר יש קרונות כאלה שעומדים כבר הרבה זמן שמה מאחורי חוצות המפרץ בערך, ויש את הקרונות שמחכים לצאת מלב המפרץ ועומדים ליד תחנת קישון הישנה. יכול להיות שיש עוד קרונות ולא שמתי לב? אני אסתכל מחר כשאני נוסע. הקרונות האלה ממערב או ממזרח למסילה?
 

A r i e T

New member
מפה של האיזור

אני רק מנסה לנחש..
אני לא מכיר את האזור אני רק נוסע שם מלא פעמים ברכבת. ומה שאני זוכר יש קרונות כאלה שעומדים כבר הרבה זמן שמה מאחורי חוצות המפרץ בערך, ויש את הקרונות שמחכים לצאת מלב המפרץ ועומדים ליד תחנת קישון הישנה. יכול להיות שיש עוד קרונות ולא שמתי לב? אני אסתכל מחר כשאני נוסע. הקרונות האלה ממערב או ממזרח למסילה?
מפה של האיזור
למעלה, היכן שסימנתי X כחול - שם סדנאות הקישון, היכן שנמצא רוב הציוד המושבת של רכבת ישראל. קצת אחרי חוצות המפרץ. למטה מסומנת בצהוב השלוחה לקריית אתא. על המסילה הזאת נמצאים 3 הקרונות היוגוסלבים שאביתר זיהה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה