במיטה עם טוני סופרנו

במיטה עם טוני סופרנו

אתמול צפיתי בפרק השלישי של הסופרנוס (בפעם ה-X?). היה איזה קטע שבו טוני דופק על הקיר הצמוד למיטתו מכיוון שמהחדר הסמוך - חדרה של בתו מדו - בוקעת מוזיקה. זה נראה לי מוזר מאוד, האם ייתכן שאדריכל תכנן בית שבו סוויטת ההורים (ובבתים האלה בארה"ב זה בהחלט סוויטה) חולקת קיר משותף עם אחד מחדרי הילדים? באחד הפרקים הזכיר טוני את גודלו של הבית (555 מ"ר בנוי) לאחר שרטן שהוא לא משלם על בית של 6,000 רגל רבוע בשביל עצמו. האם ייתכן שבבית של 550 מ"ר בנוי נעשתה שגיאה תכנונית כזו? בחנתי תריסר תוכניות של בתים בגודל דומה (4,500 עד 5,000 ר"ר) באתר אינטרנט אמריקאי המציג אלפי תוכניות של בתים מכל הסוגים והגדלים וכצפוי באף אחד מהם המאסטר אינו צמוד לחדר שינה של אחד הילדים. ובכל זאת, זה לא לגמרי לא אמין. אולי אי שם בארצות הברית, אפילו בנורת' קולדוול שבניו ג'רזי ישנו בית גדול עם שגיאה תכנונית כזו.
 
לא מבין באדרכ' אבל מבין בתיכנון סדרות

כל הרעיון זה לא איך הבית מתוכנן, כי זה לא רלוונטי לסדרה, אלא שהם חשבו מראש על אפשרויות כמו בפרק הזה שהבת מעצבנת את האבא, מוכר וידוע בהרבה סידרות.
 

gamari

New member
בין מציאות לטלויזיה

כדי ליצור סדרה כלשהי, יוצרים מעין תפאורה שיכולה להיות מורכבת ממספר לוקיישנים שבעריכה מתאימים אותה לכדי מקום אחד. השחקן יכול להגיד כל מה שמתאים לו לטקסט שנכתב בעבורו ולא בהכרח זה תואם את המציאות המצולמת. ח. הורים לא צמוד לח. ילדים אבל בכדי שהסדרה תתפקד מבחינת תנועה, זרימה, ונוחות צילום, החדרים צמודים או לפחות מדמים אותם כצמודים.
 

AlonPe

New member
../images/Emo6.gif ענק!

אגב, אתה יכול להביא קישור לאתר הזה? נשמע מעניין!
 

AlonPe

New member
אדיר! ../images/Emo45.gif

אין! אין! על האמריקאים האלו! זה פשוט לא נורמלי!
סתם תהיה - מה החשאיות - למה במסר?
 
למעלה