במיה בשום עגבניות ובזיליקום

רובנס

New member
במיה בשום עגבניות ובזיליקום

כמויות זו כבר בעיה שלכם במיה מושרת במיי לימון 10 דקות מסננים שוטפים ומיבשים מספר שיני שום פרוסות עגבניות שרי חצויות מלח פלפל שחור טחון טרי טרי שמן זית בזיליקום קצוץ גס או קרוע ההכנה מחממים שמן בסיר שטוח מאדים בצל מוסיפים עגבניות שרי מערבבים מבשלים דקה מוסיפים במיה בוזקים פלפל מערבבים בשיא העדינות אם תפצעו אחד אז שילך לפח ומיד מכסים מנמיכים להבה מבשלים 10-20 דקות בוזקים מלח ועדיף גס הוא יותר טעים טועמים את הבמיה אם היא מספיק רכה מפזרים בזיליקום נותנים ערבוב עדין עדין מכבים להבה ומשאירים את הסיר ללא מכסה כי מה יקרה אם כן תכסו האדים יהרסו את צבע הבזיליקום והמראה יהיה מכוער
 

אמירה

New member
אתה יודע רובנס, אמא שלי מכינה

תבשיל במיה נהדר, והדרך שלה להפטר מהריר, היא, לשטוף את הבמיה, ליבש היטב ולטגן בשמן עמוק, ורק אז להוסיף אותה לבישול, בצורה כזו היא גם לא מתפרקת.
 
למעלה