במידה והמשחק של ב"ש מבוטל

תגידו נפלתי במשחק אחד אז אני עדין

יכול לקבל את הפרס של ה-15 שזה יוצא 14 ומי שידע 15 אז הוא יזכה בבפרס של ה-16??
 

סמירנו23

New member
סבבה אני אתה באותה הסירה

יש לנו 5/6 במשחקים של היום השאלה בכמה כסף מתחלקים מי שנפל במשחק 1
 
עם זה ישמך ככה נפילנ אחת אז הזכיה

היא של ה-15 שזה עומד על 1500000 וזה לא פודע בנו זה פוגדע רק במי שיהיה לו 16..
 

סמירנו23

New member
במילים אחרות...לא נפגעתי

לא בזבזתי כפול על רעננה הלכתי על באנקר שהם מפסידים המיליון וחצי נשמרים ככה או ככה יופי בשורה טובה
 

סמירנו23

New member
אחים שלי מה יהיה

השבת הולכים על פרס של עשרה מיליון למנחשי 15 כמה הפרס יהיה ל-14 ????? וגם ככה חצי מדינה תביא 14 אני חייב למצוא עבודה בקיצור
 

winnerm

New member
אם המשחק יסומן כ-X אז

זה יוצר מצב לא נורמלי בכלל כי: הרוב הלכו על 1 כהימור בטוח. ומי שמכר תמשחק מכר אותו או לX או ל2 ... אז אם המועצה נותנת את המשחק כX ,היא נותנת הצלחה מסויימת למוכרים של המשחק.
 

סמירנו23

New member
מסומן ?

אבל הם מוציאים אותו בכלל..אמרו כאילו עשרה מליון מתחלקים במנחשי 15 מיליון וחצי במנחשי 14
 
יש לי שאלה..

אם מורידים את המשחק של ב''ש ויש לי כבר טעות אחת בטופס אני יכול לזכות ב5 מליון?
 
שינו את זה

ככה הבנתי.. בעקבות ההתפתחויות האחרונות הוחלט במועצה להעביר את 30 מיליון השקלים הנותרים מהפרס למחזור ה-14 בעוד שבועיים והוא יעמוד על 40 מיליון בסך הכל. בכוונת הטוטו לפצות את המהמרים בהעלאת סכום הפרס על ניחוש של 15 משחקים לחמישה מיליון שקלים. לדוגמא, במחזור הקרוב אמור היה להיות הפרס על ניחוש 15 משחקים על מיליון וחצי שקלים בלבד. אז אם אני מצליח ב14 משחקים זה הפרס השני עכשיו לא?
 
פשוט תוריד משחק אחד מהטופס

אז כנראה שכן.. ובקשר ל5 מליון שאמרתי זאת טעות.. זה יהיה בעוד שבועיים הפרס השני יהיה 5 מליון
 
עתירה לבית המשפט במצב מסויים

אני חושב שמי שתופס 15 ללא המשחק שנפסל, ובנוסף סימן משולש במשחק הנ"ל, חייב להגיש עתירה לבית המשפט כדי לקבל את מלוא הסכום. לא מספיק שהוא שילש את השקעתו "לחינם", הוא בכל מקרה היה מנחש 16, גם אם היו מחליפים את המשחק במשחק אחר. אם החוק אומר אחרת, חייבים לשנות אותו ומייד. אני באופן אישי שלחתי כפול על המשחק הזה (2,1). מישהו יחזיר לי את הכסף על אותו כפול ? אני חושב שכל מי ששלח יותר מניחוש אחד בטופס שלו צריך לקבל החזר מהטוטו. מי שסימן משולש צריך לקבל שני שליש מהשקעתו חזרה, ומי שסימן כפול צריך לקבל חצי מההשקעה שלו. זו פשוט חוצפה מצד המועצה שמבחינתה לוקחת מאיתנו המהמרים את הכסף, ומה היא נותנת בתמורה ? 10 מליון למנחשי 15. אני לא מתנחם בזה. מצטער מאוד. לא שיש לי סיכוי לתפוס 15 (נפלתי כבר בשני משחקים), אבל זו שערוריה בקנה מידה בינלאומי ! אם לא להחזיר למשתתפים את מלוא כספם ולבטל את המחזור הנ"ל לגמרי, לפחות להחזיר לאותם משתתפים שהכפילו או שילשו את השקעתם בגלל המשחק הנ"ל (שמו בו כפול או משולש). ואגב, לא יקרה שום דבר אם יחלקו את הפרס הראשון פעם אחת למנחשי 15. גם ככה קשה עד כמעט בלתי אפשרי לנחש 16. לא שלנחש 15 זה משימה קלה ביותר, אבל מה יש אם שבוע אחד בשנה יתנו לנו סיכוי משופר ? מועצה בזיון !
 

oronm316

New member
פשוט כל מילה בסלע ואין מה להוסיף!

הבעיה הביזיונית היא שאין סיכוי שזה יקרה כי אף אחד לא יתלונן! מועצה ביזיונית לחלוטין!
 
למעלה