במז"ט נולד לי ספר. נקרא "אגדה אבודה"

תודה לכולם.מחמם את הלב.

הספרים אמורים להגיע לחנויות בשבוע הבא.וגם דרך אינדיבוק(מכירה פרטנית דרך אתר אינטרנט) או כמובן דרכי.

בודאי תחליטו סופית שאני פסיכית. וויתרתי על ראיון טלוויזיה אצל טל מן ב"מפגשי תרבות" הצילומים בשבוע הבא ב....קרית שמונה.קצת רחוק והגב שלי בצרות.חוץ מזה, ממתי אני מצטלמת? התמונות (רצח)היחידות שלי זה רשיון נהיגה,כרטיס גימלאית הדסה.
כרגע שקט קצת.אתמול היה פה בלגן. לא צריך לפרט. למזלי יש יחצ"ן שמטפל בהתקשרויות. כולו ספר רומן אוטוביוגרפי,אבל כבר הופיעה כתבה בדה מרקר ובאתר ספרותי כל שהו..מחר אני מתגנבת לסרט בתיאטרון,יום שישי אולי אסע לת"א.

תודה לכולם.
 
ליאתי שלחתי לך כמה הודעות אבל אני עדיין

חסומה אצלך.

זו התגובה שקיבלתי. עומדת בהבטחתי לשלוח לך ספר. אבל לאן?


הנך נמצא ברשימת החסומים של משתמש זה, המסר לא נשלח.
 
ליאת, הספר הוא פרי עמל של 7 שנים חלקן לא

קלות, התחלתי לכתוב ברצינות כשיואב,הבן שלי התגייס לצבא קרבי, בזמן מלחמת הצפון השניה,חודשיים אלרי שפרצה אצלי סכרת,ובחורהומשפחתה,ילדה שגדלה אצלי באומנה מגיל13.5 עד 18 ניתקה את הקשר בינינו.יואב מאד אהב אותה כי הגיע מביה"ח הבייתה היא ולהבסיל 2 חתולות קיבחו את פניו. הנערה,יצאה לצבא,קיבלה את דירת אימה(שנםטרה אצלי במחלקה) הכירה את מי שהוא בעלה. אני ליוויתי אותה לחופה. אעברנו עליות ומורדות בקשרים, אבל גרעין טוב היה. כיום יש לה 3 ילדים, היא לגרה אי שם.אסור לי לדעת...מסרבת לקשר,ולא מרשה גם לילדים. זה כאב מאד בתקופת גיוסו של יואב,בלילות לבנים התחלתי לאסוף את מה שכבר היה במגירה..והמשכתי לכתוב.כעת זה מאוגד בספר מהדורה שניה,אחרי שקיצרתי וערכתי מחדש ,בעזרת עורכת מנוסה.הכתיבה הוהמוזיקה החזיקו אותי שפויה. כיום הילד שהלך לצבא הוא סטודנט למחקר רפואי במכון וויצמן, צוחק על הפחדים של אמשלו. זהו למה כתבתי את המגילה? הקפה עדיין לא חילחל לורידים. ביי

ליאת,לא מוצאת שום הודעה שלך. מהר לשלוח לי כתובת.מחר אני מוציאה כמה ספרים שאנשים הזמינו.

בוקר טוב ישראל
 
למעלה