ואני לא מבין איך הדאחיה עומדת עדיין על תילה זה בגלל שביבי תבוסתן?
חנן44 Well-known member ביום חמישי ב- 12:13 #1 ואני לא מבין איך הדאחיה עומדת עדיין על תילה זה בגלל שביבי תבוסתן?