במה משחקים השבת?

semes100

New member
במה משחקים השבת?

אני סיימתי את infemus SS, היה מצויין, משחק כיפי. סיימתי גם את כל ההרחבות שלו (כולל paper trail שזו הרחבה מדהימה שמשלבת משחק בין המחשב לקונסולה) ואת infemus FF, גם משחק מדהים, לדעתי יותר טוב מה-ss.
עכשיו מתחיל Watch dog2- מה שמבאס אותי זה הכתב הקטן כי אני משחק על טלוויזיה לא גדולה (47 אינצ').
 

מישהו 2

New member
Naruto: Road to boruto *הכי רע/טוב שקרה למשחק?*

הגיע פאץ' חדש למשחק בעקבות ה- DLC. הפאץ' החזיר מה שהיה חסר לכל חובבי המשחק מהיום בו הוא יצא וזה spectator mode - היכולת לצפות באנשים אחרים ב- endless, טורנירים, ליגות וכדומה במולטיפלייר. הדבר הכל כך בסיסי הזה היה חסר, וכולם כבר איבדו תקווה ש- CC2 החברה שעומדת מאחורי המשחק תחזיר את זה. אבל הנה התפילות נענו ומעל לשנה לאחר צאת המשחק הם נזכרו להחזיר את זה, עכשיו , כשזה טיפל'ה מאוחר מידי. אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם. (??)

הבעיה היא שביחד עם זה, CC2 תיקנה הרבה מאוד "באגים" לכאורה במשחק ששחקנים יכלו לנצל כדי לעשות דברים שלא אמורים להיות אפשריים.
הבאגים האלה היו ידועים בשם "גליצ'ים". הגליצ'ים היו הדבר הכי טוב שקרה למשחק הזה מאז המשחק הראשון בסדרה. (זה כבר המשחק השביעי אולי שמיני).
נארוטו ידוע בתור משחק מאוד ידידותי למשתמש. למעשה, כל אחד שישחק בו ילמד תוך 20 דקות איך לשחק בכל הדמויות במשחק, כדי לעשות קומבו במשחק, כל מה שצריך זה ללחוץ עיגול אינספור פעמים תוך כיוון הסטיק השמאלי לכיוון הרצוי, כדי לשנות בין הקומבואים.
ובכל זאת , תמיד היה שם טיפה עומק למערכת הקרב שכן הפער בין שחקנים מתחילים למקצוענים ניכר.
הגליצ'ים הוסיפו "פיקנטיות" למשחק, שכן בשונה ממערכת הקרב הידידותית לכאורה, על מנת לבצע את הגליצ'ים, היה צורך בסקיל, הדברים האלו היו ידועים בתור נחלתם הבלעדית שכל מי שיש לו ניסיון רב במשחק, כל המקצוענים. הגליצ'ים אפשרו לנצח דמויות OP, לנצח ספאמרים ולנצח את שאר השחקנים שמשחקים מגעיל במשחק.
ובפאץ' הזה הם מחקו את *כל* הגליצ'ים , המשחק נהיה איטי יותר, "שבלוני" ואדיש.
הכול עובד פתאום כמו שכביכול היה מתוכנן, אין "פירצות" , אי אפשר להשחיל קומבו מטורף ומגניב. תחשבו שזה כאילו היו לוקחים ממורטל קומבט את היכולת לעשות קומבו ופשוט הכול היה כפתור אחד שעושה ביטה או אגרוף, בלי התחושה המגניבה הזאת של הכשרון בלעשות רצף של מכות. ככה זה מרגיש לי כרגע, אחרי כל הזמן שהשקעתי בכל מה שקשור לאותם גליצ'ים.

אני לא אכחיש שחלק מהגליצ'ים היו מוגזמים ו- OP מידי. אבל להסיר את כולם היה טעות איומה.
לפעמים, אלה הדברים הקטנים שעושים משחק למשחק טוב. פעם באמת כמו שאמרתי, לא היה דבר כזה קומבו. "הקומבו" הומצא בטעות כשאיזה שחקן בסטריט פייטר הראשון הצליח להשחיל כמה מכות עם איזה דמות ברצף.

קשה לי לומר כרגע מה הייתי מעדיף, את המצב שלפני הפאץ' או את המצב שאחרי. בגלל שבאמת ה- spectator mode היה אחד הדברים שהכי היו חסרים.
הגליצ'ים האלה באמת היו באגים, והיו שחקנים שלא היו מרוצים מהם. האם אי פעם אני אוכל לקבל את החוויה הזאת שוב ממשחק של נארוטו? כנראה שלא. לפחות ניצלתי את זה כל עוד יכולתי חח
 
אין דבר כזה ספאמרים במשחקי מכות ב' הם בטח מושפעים מ...

מהדיקטטורה שקפקום מנסים להשליט בכוח על SF5.

אני בכוונה מתעכב על זה שאמרת ספאמרים, כי אין דבר כזה ספאמרים במשחקי מכות.

זה מזכיר לי שאנשים קוראים לדאייגו ספאמר שהוא עושה Throw חמש פעמים ברצף לאנשים או זורק 2000 פעם כדורי אש, בלי להבין שיש לו 5000 שימושים שונים לזה, וחלק נכבד מזה זה סוג של "לוחמה פסיכולוגית" שהמטרה שלה היא לייאש.

זהו רק רציתי להגיד את זה כי זה דבר שיכשיל אותך אם תרצה לעבור למשחקי מכות אחרים :)

אל תחשוב במונחים של ספאמרים :)

עם שאר מה שאמרת אני מסכים.

זה לא שלארונטו יש בכלל קרקע מוצקה של משחק תחרותי, הוא משחק של פאן סרביס, אבל זו בהחלט לא סיבה לפשט אותו עוד יותר, במיוחד אם שחקנים מצאו דרכים לעשות אותו קצת יותר עמוק.
הם כנראה מושפעים ממה שקפקום עושה עכשיו בSF5.

קפקום ממש הפכו למשטרת מחשבות לאחרונה.

הם ממש קובעים לאנשים איך לשחק את SF5 וההתעקשות שלהם היא שכולם ישחקו בצורה אגרסבית ולא הגנתית.
ובכלל לאחרונה כל מי שמשחק דמויות בדרך מקורית ושונה מהדרך שהם תכננו
הם פשוט עושים nerf כדי שהשחקנים שמשחקים בדרך שהם לא חשבו עליה לא יוכלו יותר לשחק ככה.

והם גם עשו למשחק לאחרונה כמה מהלכים שלוקחים מריו וקן (וכמה דמויות אחרות) את אחד האסים הכי חזקים שלהם, וממש ביאסו עם המהלך הזה את התחת.

יכול להיות שיוצרי נארוטו ראו את זה ואמרו שאם קפקום עושים את זה להם בטח שמותר
 

מישהו 2

New member
אני חושב שנארוטו זה המשחק היחיד שיש בו דבר כזה ספאמרים

הבנתי את זה בדרך הקשה אחרי שחטפתי 12 פעמים ראסנגן במשחק אחד חח
&nbsp
לגבי משחקים כמו מורטל קומבט וסטריט פייטר. שם זה לא באמת ספאם. שם אם היריב עושה לך grab 100 פעם זה כנראה כי הוא שחקן יחסית מתחיל וזה בשבילו Move מגניב שהוא יודע לעשות, וכמובן שיש דרך להתגן מזה אחרי פעמיים שלושה אתה מבין שלאותו שחקן יש אובססיה למהלך מסוים ואתה לומד מזה כדי לנצח אותו.
&nbsp
נארוטו זה קצת שונה. בנארוטו היריב שלך יכול להיות טרול רציני, הוא יבחר את המפה הכי גדולה במשחק ודמות שעושה "ראסנגאן" ממש מהר. וזה כל מה שהוא יעשה לך כל המשחק ורק יברח ממך ובלתי אפשרי לתפוס אותו. אם זה קורה אתה די נדפק
 

מישהו 2

New member
אינפמוס היה משחק מצוין לדעתי

עשיתי פלטיניום בשני המשחקים. SS ו- FL וכמוך גם שיחקתי את paper trail.
לא קיימים הרבה משחקים שאני אעז לעשות בהם פלטיניום. ובאינפמוס זה קרה.
כנראה שהם עשו משהו טוב.
 

semes100

New member
פלטניום..וואו, זה כל הגביעים החבויים והארינה...

אבל בטח נעזרת ביוטיוב וכ"ו. הלוואי והייתי מצליח להגיע לפלטניום, זה באמת משחק כייפי. פלטיניום ב-ss זה לשחק במשחק פעמיים- רע וטוב ולפחות משחק אחד בדרגה הקשה...חתיכת השקעה
 
Yakuza 0 - משחק נהדר.

הדמות הראשית היא kiryu הדמות הראשית של הסדרה כולה.kiryu הוא בחור צעיר מהיאקוזה שנשלח לגבות חוב ממישהו וזמן קצר אחרי שkiryu גובה את החוב ממנו הבן אדם נרצח בירית אקדח, ומהר מאוד מתברר לנו ולKuryu כאחד שבעצם תפרו עליו את הרצח הזה.

מי למה ואיך ומה המטרה של זה...על השאלות האלה (ולא רק עליהן) סובבת העלילה.

אני חייב להגיד שאני אשכרה מוצא את עצמי ממשיך לשחק בפלייסטישן עד שעות מאוחרות בעיקר כי מעניין אותי לאן הסיפור מתפתח ומזמן לא היתה לי את ההרגשה הכיפית הזו, שאתה מכין לעצמך קפה ומקשיב לסיפור טוב.

הגיימפלי עצמו גם ממש כייפי, בגלל שהשתעשעתי כמה שעות ביאקוזה 5, ידעתי כבר לא לצפות לרמת הליטוש של סליפינג דוגס ובטח לא ארקהם נייט במערכת הקרב.

מדובר במערכת קרב לא מאתגרת לא עמוקה וגם לא מספקת ברמה של המשחקים שהזכרתי אבל אם לא משווים את יאקוזה 0 לגיימפלי האדיר של המשחקים ההם
אפשר ממש להנות מהגיימפלי.

יש כמה סגנונות לחימה שkiryu יכול לבחור בינהם, לכל אחד מהסגנונות יש עץ שידרוגים משלו, ואפשר להחליף בינהם בהרף עין.
אחד מהסגנונות למשל מאפשר לנו להילחם עם חפצים מהסביבה (שלטים, פחים ועוד המון חפצים שונים) וסגנון אחר, הופך אותנו למהירים בהרבה.

ממליץ מאוד למי שמחפש משחק story driven ואין לו בעיה לשחק במשחק עם גרפיקת PS3 ואין לו אלרגיה לשפה היפנית.

מת כבר להגיע לאולמות הארקייד במשחק, ולחרוש על השוטמאפים :)
 

sky121

New member
Tales of Berseria

כבר השקעתי מעל 75 שעות משחק.
העלילה ומערכת הקרב מאוד זורמים, למשל אפשר להסתובב בתוך זירת הקרב, במשחקים קודמים היינו צריכים להחזיק כפתור בשביל לעשות זאת.

2 הדברים שהכי מפריעים לי: גרפיקה, זה בבסיס משחק PS3 ורואים את המגבלות של מנוע ישן.
שני זה ניהול הציוד, פה הם לקחו את העיקרון של משחקי MMO, בה אתה יכול לקבל ציוד מסוים אבל עם סטטוסים שונים. אז אחרי מבוך, יהיה לך במלאי 20 סוגים של אותו ציוד בסטטוסים מגוונים. אתה צריך לעבור עליהם אחד אחד. מאוד מסורבל שלוקח הרבה זמן.
 
התאכזבתי מאוד מהדמו זה כסליה על סטראוידים


עזוב את זה שהרגשתי שאני משחק בקסליה שוב עם כל המשתמע מכך, מהקצת skits שהיה בדמו שמתי לב שאף אחת מהדמויות לא תהיה לטעמי במשחק הזה וחבל.

אני שמח שנהנהת ממנו אבל אם אני זוכר נכון אהבת את כסליה ככה שזה לא מפתיע.

הסדרה הזו חייבת דחוף לדעתי לחזור למערכות קרב ב2D, המרחב התלת מימדי פשוט עושה את הקרבות למשעממים.
 

sky121

New member
סוג של שינוי

לפי דעתי יש הבדל בין המשחקים. הכותב והמפיק של הסדרה Hideo Baba, לא היה שותף בפיתוח המשחק.
קשה לשפוט משחק ארוך על בסיס הדמו שהוציאו. אל תשכח מה היה עם הדמו של Vesperia, עם הבוס האחרון בדמו. קראתי ב-GAF שאנשים נרתעו תחילה מהמשחק בגלל הדמו.

"אהבתי" זאת היסחפות מצדך, הוא היה בסדר וזה הכל.
 
יש לי את zestiria. כנראה יהיה האחרון מבחינתי עד ש

הם יעשו למשחק ערכי הפקה נורמלים כמועם וספריה או שיחזירו את ה2D עם ערכי ההפקה הנוכחים.

זה נכון שאי אפשר לשפוט משחק של עשרות שעות על פי דמו אבל אני חייב להגיד שבטיילס האחרונים תוך 12 שעות פחות או יותר פרשתי לא יכולתי לשחק בהם.

(את zestria קניתי במחיר רצפה של ממש אז לא איכפת לי)

וצודק כנראה נסחפתי בנוגע לכסליה חחח פשוט זכרתי שלא צלבת אותו כמוני.
 
למעלה