במה הילדים שלכם משחקים יחד?

ליאת +

New member
במה הילדים שלכם משחקים יחד?

בימים האחרונים קרה דבר מופלא- אביתר (5 ורבע) גילה את יסמין (שנה ורבע) כשותפה פוטנציאלית למשחקים. עד היום האינטרקציה בינהם הייתה הרבה יותר אקראית ופתאום הוא ממש מנסה לשחק איתה. אבל- אין לו הרבה רעיונות איך ובמה לשחק איתה (באופן כזה שגם הוא יהנה). היא מצידה גם כן בגיל לא קל שבו מצד אחד היא צוחקת איתו ומצד שני נתקפת ברכושנות כשהוא נוגע בדברים שלה ופורצת בקולות מחאה רמים. המשחק המשותף היחיד שהם הצליחו למצוא הוא זה שבו היא נדחסת לנדנדת התינוקות שכבר קטנה עליה בכמה מידות והוא מטלטל אותה בחוזקה. שניהם שואגים מצחוק ואני כמעט מתעלפת. יש לכן רעיונות מוצלחים יותר?
 
../images/Emo6.gifגמצלנו זה מתחיל

הגדולה עושה תנועות והיא מחקה אותה, משמיעה קולות והיא מחכה אותה. רצה בבית והיא אחריה, זוחלת בבית והיא אחריה. ומתחלפות. מסיעות אחת את השניה על ה"בימבה". מתחבקות וצוחקות. מציירות.
 
לקפוץ על המזרנים

זה הדבר היחיד המשותף שלנו בנתיים. הוא משתולל, היא מאושרת וצוחקת. או ש היא יורדת מהמזרן והוא רץ "להשיג" אותה (הוא בשלב תחרותי מאוד עכשיו) - היא חושבת שהוא רודף אחריה וצוחקת נורא, הוא מצידו מצליח לעבור אותה ורושם לזכותו עוד נצחון - כולם מאושרים
 

אביבקיץ

New member
משחק שהיה מוצלח אצלנו -

האחיין שלי אהב לשחק עם הבת שלי (כשהיו בערך בגילאים של ילדייך) בזה שהיא הנסיכה והוא האביר שמגן עליה. היא בכלל לא הבינה מה קורה, אבל זה שהוא כלכך קיפץ סביבה וצעק מאד הצחיק אותה. משחק שהילדות שלי אוהבות מאז ומתמיד - לבנות להן אוהל. או להיכנס לתוך ארגז. אפשר שהקטן בתוך האוהל/ארגז, והגדול זורק פנימה צעצועים רכים. שניהם ביחד בתוך האוהל משתוללים. הגדול מכניס פנימה שלושים אלף דובים, הקטן מצליח לגרור בובה וחצי, אבל שניהם מאד נהנים.
 

תיקי א

New member
גם אצלנו הכל התחיל מהשתוללות יחד

יותר מאוחר הם שחקו בכל ה"דובים" שיש לבכור במיטה (עשרות חיות בד), סידרו אותם על המיטה או הרצפה בחדר ו/או העיפו באויר. אח"כ התחילו לשחק בבנית "בית" מכריות ושמיכות אליו הם נכנסים כל אחד עם הדברים האהובים עליו. כשהגדול היה בקטע של מכוניות הם הסיעו אותם ביחד, הגליצ'ו והחנו במוסכים שלו. כיום אני, הרבה פעמים, עוזרת להם לבנות "אוהל" משמיכות והם גרים בפנים. חוצמיזה לשמחתי, הגדול גילה שזה כייף לשחק במטבח ובכלי המטבח והאוכל של הקטנה והם מבשלים לנו ארוחות. אני מאוד שמחה על המשחקים המשותפים הללו, כי הגדול היה ילד שלא משחק משחק סוציודרמתי כלל, ואחותו גרמה לו לשנות מעט ממנהגו.
 

She Dolphin

New member
תחילתה של תקופה מופלאה ../images/Emo99.gif

אצלנו (בן 4.7 ובת 2.4) רוב המשחקים המשותפים הם השתוללויות ודאחקות. הם מצחיקים אחד את השני בצורות הכי בסיסיות שקיימות, לא איזה הומור מתוחכם, יותר בכיוון של סלאפסטיק - צווחות, פרצופים ונפילות יזומות.
 

meravbr

New member
אני הייתי כזאת צעצוע ../images/Emo9.gif

הן בעיקר נהנו להאכיל אותי פריגורטים ושמנת (כשנולדתי הן היו 12 ו-7)... אצלנו הן משחקות בבובות, מתחבקות ביחד על הכורסא (סתם וגם מול הטלויזיה), ועכשיו גם העלנו מהמחסן מלא אביזרי תחפושות (אין לי מושג איך צברנו, אני ממש לא מהמתחפשות
) ו-2 מתחפשות ביחד
... רוב המשחק המשותף שלהן הוא דווקא באמבטיה - הן יושבות ביחד (מאז שהקטנה היתה בת 3-4 ח') ומשחקות המון, שוטפות ומסבנות ומסרקות אחת את השניה, תענוג
 

טאקאשי

New member
גם אצלנו זה מתחיל - איזה כיף

משתוללים יחד, עושים אחד לשני "אריה" ומחקים זה את זה.
 
לא משחקים ביחד ../images/Emo4.gif

היא מציקה לו והוא צועק עליה. אין בינהם יותר מדי אינטראקציה, היא יותר רוצה והוא פחות. היא לוקחת לו משהו כדי למשוך את תשומת ליבו, ובורחת בצחוק. והוא מתחיל לצעוק ולבכות. באמבטיה הם משתוללים ביחד בכיף, זה גם המקום היחיד שאפשר לראות אותם מתחבקים או מתנשקים.
 

צימעס

New member
אל תנסי

הם ימציאו לבד. כל הצעה שלך תהיה חיוורת ליד ההמצאות שלהם, שיפילו אותך - מצחוק, מפחד, מאושר, מהתמוגגות. > פיוטית <
 
למעלה