בלי לעצבן אף אחד

  • פותח הנושא Tal H
  • פורסם בתאריך

Tal H

New member
בלי לעצבן אף אחד

אבל כנראה ש wii הולך לשלוט בשוק היפני. יחס מכירות של wii לאומת PS3 עומד עכשיו 1:5 המצב זהה גם ביחס מכירות של DS לאומת PSP לכתבה עם החומר 1
 

cso

New member
כיבואן של המכשיר, אתה לא מעצבן אותי, אתה משמח

משלוח שלם שהגיע לי מחול נמכר באותו היום. עכשיו אני מחכה ל60 מכשירים שצריכים להגיע, אני מאמין בעוד שבוע שבועיים.
 

Brockster

New member
אז מה יוסי?

אם אתה כבר טובע בכסף, מה אם איזה אחוז ממועדון מסויים שאתה הולך להקים בעתיד?
 

cso

New member
לא טובע, מתפרנס ../images/Emo13.gif

על איזה מועדון אתה מדבר?
 

cso

New member
רציתי להשקיע בזה משאבים...

אבל לא בטוח שזה ילך.. רק אם אעשה את זה בחינם לחלוטין, וזה אומר הפסדים לכיס שלי. לא נראה לי שמישהו ירצה לשלם 30 ש"ח על שירות כזה כשיש גם עליות משלוח בסיפור. אני מחפש דרך שתהיה זולה ויעילה לכולם.
 

Brockster

New member
שמע

כאן בנורבגיה זה 50 קרונות להחלפה (כ-7 דולר אמריקאי) פלוס עוד 30 קרונות ל-2 משלוחים, שזה משלוח שלך אל המועדון והמשלוח של המשחק שלך אל הבחור מהצד השני, או ההחזרה של המשחק שלך אליך במקרה שאחד הצדדים מתחרט. עניין של 80 קרונות מול 600 בשביל משחק חדש- שווה ומשתלם לכל גיימר נורבגי, תאמין לי. אם בארץ יש אפשרות נוחה וזולה לשלוח DVD בדואר ותדרוש 30 שקלים להחלפה, אני ממש לא רואה סיבה למה שאנשים לא ישמחו ללכת על זה, במיוחד כאשר לך כבר יש חנות ותוכל להתארגן טוב על שוק ההחלפות של משחקי ה-PS3 בעיקר, מה שאני בטוח שישראלים ישמחו לעשות במקום לקנות חדשים כל הזמן. אני יודע שיש סיכון בכל העניין, אבל האפשרות לרווח והצלחה בהחלט קיימות.
 

Brockster

New member
מדובר

במועדון החלפות של משחקים שאני חבר בו, כאן בנורבגיה. http://www.bytteklubben.com/index.htm בעקרון, הבחור הקים את האתר בשביל לעזור לגיימרים (ולבתו, בזמנו) להשיג משחקים לכל הקונסולות במחירים זולים בהרבה מאשר קניית משחקים חדשים בחנויות. יש במועדון מעל 300 חברים, וכל אחד יוצר חשבון בחינם, מעלה את רשימות הקונסולות והמשחקים שיש לו, יוצר WISHLIST והמפעיל של האתר מצליב בין כל הנתונים בשביל לארגן טריידים, כאשר הוא מקבל תשלום סמלי על הארגון. לאחר ששני הצדדים אישרו את הטרייד, הם שולחים כל אחד את המשחקים למפעיל האתר, הוא בודק ורואה שהמשחקים והחוברות במצב שבו הם צריכים להיות, נותן אור ירוק ושולח את המשחקים לשני הצדדים, בצורה הפוכה כמובן. מה יוצא מכל זה? טרייד של משחקים בזיל הזול והדרך הבערך יחידה שבה יכלתי לשחק כבר ביותר מ-10 כותרים של ה-360 מבלי להוציא סכום מגוכח של כ-500 דולר על העניין. לדעתי יש פוטנציאל גם בארץ, למרות שלא לכל הקונסולות (PS2 כמובן) אבל לפחות בהתחלה, לקונסולות הדור החדש ובעיקר ה-360.
 

Godmoney

New member
וואלה אחי...

נשמע כמו רעיון ממש מגניב... באמת... אולי אני ארים את הכפפה וארים אתר כזה...
 

Brockster

New member
התכוונתי בעיקר ל-PS3 כמובן

הרי היא בכל מקרה תהיה הקונסולה הכי נמכרת בישראל, אז במקום שתצטרכו לקנות משחקים ב-400 שקלים, קונים משחק אחד, נהנים עד שנמאס, ואז מחליפים עם מישהו אחר מישראל בעד משחק אחר. כולם מנצחים, אולי חוץ מישפאר ובאג.
 

Brockster

New member
בהחלט

עניין של חמש דקות, וגם אם לילדים צעירים יותר זו מגבלה שצריך לבקש מההורים, זה בטח יותר טוב מאשר לבקש מהם 400 שקלים בשביל HEAVENLY SWORD, עוד 400 בשביל KILLZONE 2 ואז עוד 400 בשביל GTAIV... אני מאמין שאתה מסכים איתי
 

cso

New member
הוא לא מתחרה עם הפלייסטיישן 3

המכשיר רחוק מלהיות פלייסטיישן 3, אבל היא כייפי ומדליק . מעולה לילדים ואמהות. ונמכר כמו לחמניות.
 

Godmoney

New member
לא אמרתי שלא

אמרתי רק שיש סיבה למה הוא נמכר בכמויות כ"כ הרבה יותר גדולות מה PS3...
 

Godmoney

New member
הכותרת של ההודעה הקודמת הייתה אמורה להיות:

"לא אמרתי שהוא מתחרה"
 
למעלה