אני לא יודעת עם מי דיברת אבל...
המצב כרגע הוא שהרבה אנשים, אולי אפילו הרוב מתנדבים. זה נכון שזה נעשה כאילוץ בגלל מחסור בתקציבים ולא כמגמה, כי בהחלט יש כוונה להפוך את זה למקצוע שעובדים בו. זה לא אומר משרה מלאה כי זה לא ממש אפשרי (ראי תשובה של שמילבי ללוקה), אבל כן הכוונה ליצור מסגרת מסודרת, לדרוש מחויבות, וכו'. בכל מקרה גם המתנדבים זה אנשים שעשו קורס ולמדו את הנושא כמו שאת רצית. השערה שלי זה שאולי היה בלבול כי לפעמים מתנדבים מתקשר אוטומטית לאנשים שלא עברו הכשרה. למה חשובה לך ההגדרה של התנדבות דווקא?