|בליש אפשרות להתנדב לליצנות רפואית?

p u m

New member
|בליש אפשרות להתנדב לליצנות רפואית?

לפני כשנה ביררתי אפשרות של התנדבות בליצנות רפואית, ונאמר לי כי אין אפשרות לעשות זאת, אלא רק בשכר כמקצוע. זה לא נשמע לי הגיוני, אבל מאחר ואין לי נסיון וידע האמנתי. עכשיו כאשר מצאתי את הפורום הזה, אולי תוכלו לעזור לי ולהדריך אותי? תודהההההההה
 

p u m

New member
לא למדתי. התעניינתי בקשר ללימודים

לא למדתי. רציתי ללמוד ליצנות רפואית במטרה להתנדב. אמרו לי שלא ניתן להתנדב בליצנות רפואית. אני לא זוכרת את שם החברה שפירסמה מודעה בנוגע ללימודי ליצנות רפואית שאיתה יצרתי קשר..
 

טושטוש5

New member
אני לא יודעת עם מי דיברת אבל...

המצב כרגע הוא שהרבה אנשים, אולי אפילו הרוב מתנדבים. זה נכון שזה נעשה כאילוץ בגלל מחסור בתקציבים ולא כמגמה, כי בהחלט יש כוונה להפוך את זה למקצוע שעובדים בו. זה לא אומר משרה מלאה כי זה לא ממש אפשרי (ראי תשובה של שמילבי ללוקה), אבל כן הכוונה ליצור מסגרת מסודרת, לדרוש מחויבות, וכו'. בכל מקרה גם המתנדבים זה אנשים שעשו קורס ולמדו את הנושא כמו שאת רצית. השערה שלי זה שאולי היה בלבול כי לפעמים מתנדבים מתקשר אוטומטית לאנשים שלא עברו הכשרה. למה חשובה לך ההגדרה של התנדבות דווקא?
 

p u m

New member
הממ

ובכן, אני לא יודעת אם זה יהיה פשוט לעסוק בכך במשרה מלאה, כרגע זה משהו שאני רוצה לעשות בנוסף, בשעות הפנאי לראות אם אוכל להתמודד עם זה. תוכלו להמליץ לי על מוסדות שבהם אפשר ללמוד זאת?
 
היי pum יקר../images/Emo13.gif

ברוך הבא לפורום שלנו
אני מצרפת את הקישור לתשובה של קרינושנוש מהשאלות הנפוצות, היא הסבירה קצת לגבי איפה לומדים ויש קישורים לאתרים של שמחת הלב ואייסיס (תקרא את מה שהיא רשמה ואז זה יהיה קצת יותר ברור ) אתה מוזמן להעלות עוד שאלות אם יתעוררו כאלו
 
למעלה