בלילה\לאורנה

בלילה\לאורנה../images/Emo72.gif../images/Emo116.gif

לא סיפור, סתם קטע שכתבתי עכשיו. ~~ מכבה את המחשב, סוגרת את התריס על רשת מאובקת. האורות נסגרים בהבהוב של כמה קליקים על מתג על הקיר. עולה למעלה. מדרגה ועוד מדרגה ועוד. יש שם שמונה עשרה. כשהייתי בת חמש, ספרתי אותן. -------------------------------------------------------------------------------- פושטת את הבגדים, נכנסת להוויה שכולה חולצת טריקו מקומטת ומכנסיים ישנים, ישות מוכרת, מתקפלת בתוך שמיכת הפוך. אני אוהבת שמיכת פוך, גם כשהיא בקיץ, כן. המאוורר מעיף קצוות שיער כהות על עיני. שקט. מבעד לחלון הפתוח אני רואה רק שדות ושמיים וגג של בניין. למעלה למעלה, מעל הגג, מאיר הירח בזוהר ניאון על טבעי, אבל אני לא רואה אותו, רק את פירורי הירח שנמסו לתוך השמיים מתחת לרעפים. אולי הרסיסים האלה נכנסים לחדרי בלילה, אל תוך ראשי. ואז אני חולמת אותם, מאוחר מאוחר, חלומות כואבים, וממשיים, תזזיתיים ולא רגועים ומשונים. אבל הם חלומות. אולי הם פשוט דואגים שיהיה לי מעניין. -------------------------------------------------------------------------------- שם למעלה, בשמיים, יש גם את הכוכב. הכוכב שלי. ואני מספרת לו הכל, כל מה שקרה היום, וכל מה שאני אוהבת וכל מה שאני שונאת, וכל מה שאני רוצה וכל מה שאני מקווה, אפילו סתם דברים קטנים, וכל מה שאני מאמינה בו, וכל מילה קטנה שאמרתי. והוא מקשיב ושותק. בעצם בכלל לא אכפת לו. הוא סתם כוכב, הוא אפילו לא חי, ואני כל כך רחוקה ממנו, ויש בטח עוד כל כך הרבה אנשים שמדברים אליו באותה צורה בדיוק, ואולי הם אפילו מזכירים אותי, בפני הכוכב ההוא. אבל הוא שותק. וזה מספיק. זוהר באור כל כך יפה, שגורם לי רק להצטער שהוא לא לצידי כדי להסתכל עליו גם כן, מאיר את הרקיע. מניחה ראש עייף על הכרית, ויודעת שצפויות לי עוד הרבה שעות עד שארדם. קודם יש עקצוץ ברגליים, ואחר כך כאב ראש. אחר כך אני צריכה ללכת לשתות מים, ובדרך נעצרת, מתמוטטת באמצע המסדרון ובוהה בקיר שעות ארוכות. ואז חוזרת למיטה, מאחה את האיברים הקרים הכואבים, חושבת על מחר, והכל חוזר שוב. רוצה רק לישון בשלווה לילה אחד. אחד! ובסוף, כשאני בכלל לא שמה לב, נכנס הכוכב הזה וגונב לי את העירנות, ומאחורי הגב, אני נרדמת. מנייאק. ~~
 

חת חתול

New member
יפה...

כתוב בשפה מאוד יפה. מוכר לי הקטע הזה, שאני לא מצליח לישון, בקיץ, עם שמיכת פוך, ואני כל הזמן חושב וחושב על דברים שקרו ויקרו, דורש מעצמי לזכור למחרת כל מיני דברים שחשבתי עליהם, ופתאום, באמצע כל החשיבה, אני נרדם, בלי התראה. הרעיון של הכוכב, ממש יפה, כאילו הוא זה שאני מדבר אליו עם כל המחשבות שלי ובסוף הוא גונב את עירנותי בלי שאשים לב. אהבתי.
 
../images/Emo45.gif

רק דבר אחד קצת מפריע לי... הסיפור כתוב בשפה גבוהה יחסית, ופתאום בסוף את מוסיפה "מנייאק" (ואגב, אם אינני טועה, הניסוח הנכון הוא "מניאק"). זה פשוט לא מתאים... תשני את זה למשו אחר, פחות... אהה... וולגרי.
 

ToryMaster

New member
למעשה

מנייאק מתורגם מאגלית, אז אני מאמינה שאפשר גם מנייאק וגם מניאק
למרו תשמניאק באמת נראה יורת טוב
 
../images/Emo15.gifית יקרה שלי../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif

חחח כיף לפגוש מכרים ותיקים מפורום הביטלס...
הכתיבה שלך מאוד סנסאלית, וזורמת. רוב כותבי המונולוגים שנתפסים על ידי מדי פעם לא ניחנו ביכולות שלך. הערה קטנה לי אלייך. אפילו בכתיבה שהיא לוא דווקא פרוזה (סיפורת), חייבת להימצא פואנטה מסוימת. שהקורא יהנה לקרוא, ויהנה לסיים לקרוא. את מבינה? להשאיר טעם של עוד, מסר שאת רוצה להעביר. נורא הייתי רוצה לראות את זה בקטע הנ"ל, ובכלל, הוא כ"כ *חלק משיחה*.
 
הו, ו...

הדמות, הדמות... מיהי? מהי? מה היא עושה, אוהבת, חושבת? היא יכולה להיות כל אחת. בטח הבנת למה אני מתכוונת... או שאני סתם מבולבלת מדי
 
../images/Emo24.gif../images/Emo72.gif../images/Emo116.gif

גם לי טוב לפגוש אותך שוב.. לאן נעלמת?
ובכן.. הקטע הזה בכלל לא היה אמור להתפרסם פה, והוא לא מוגדר אצלי כקטע בכלל. כתבתי אותו בבלוג שלי, וזה יותר תיאור של מה שקורה לי בשבועות האחרונים, מאשר סיפור של ממש. אי לכך, אין דמויות ואין פואנטה ואין מסר, למרות שאם תשימי לב - ברוב היצירות שלי דווקא יש. אחרי שקראתי אותו שוב החלטתי שאני די אוהבת אותו, לקחתי הימור ופירסמתי אותו כאן, וזה מה שיצא.
אני לא חושבת שלקטע כזה יכול להיות מסר בכלל, אלא אם מפתחים את הרמז הזה לאהוב שלה, (שלי
) וכבר יש לי כל כך הרבה קטעים שמתעסקים בזה שאין לי כוח להתחיל עם זה שוב. שמחה שאהבת את הכתיבה, בכל זאת
 
למעלה