בלוקי חוזר?!?! מצטרף למאמנו הקודםע

levinerez

New member
בלוקי חוזר?!?! מצטרף למאמנו הקודםע

הקודם מאנולו סאיננס וויטלו-סוגורס (לשעבר אונסה) יאאללהה בועז - תתחיל עם ההימורים האם בלוקי אי פעם יצליח לשחזר מקום III בטור???? ארז
 

טיראן מ

New member
הלוואי ....

אני אוהב את הרוכב הזה. כישרון ענק ויכולת מדהימה. אני חושב שבטור בו הוא נפצע הוא היה קרוב יותר מכולם וקרוב יותר מאי פעם לסכן את הזכיה של ארמסטרונג. אבל הסוף ידוע ... פציעה נוראית. קיוויתי שהוא יחזור השנה. לא כל כך הלך לו. הלוואי שהוא יחזור לעצמו. הפלוטון יקבל אותו בברכה.
 

natyh

New member
לא אין כל סיכוי

בהיעדרו של לאנס בלוקי הולך על מקום ראשון ! אולריך כמו פרס כבר חתום על מקום 2 והיראס הולך על הוולטה . השנה מנצבו וואלורדה ישמרו את כל הכוח למלחמה בוולטה בהנחה שלאנס יגיע לשם , אם כך ובהנחה די מבוססת כי בלוקי חזר לעצמו ( סמוך על מנולו סאייז שבדק היטיב ) ותוסיף את העובדה שבלוקי סובל מאסטמה : חולי אסטמה חוזרים לאט מפציעות אך יש להם בדרך כלל כח רצון אדיר שנובע מהתמודדות האינסופית עם המחלה . אם כך הוא עומד להפתיע את עולם האופניים .
 

natyh

New member
ומה חושב מנולו סאייז

כאן : ובמשפט אחד מנולו אומר לחוזבה יש דברים להגיד בעולם האופניים : תירגום בגוף הסרט ( חוזפה = פודיום בטור) נתי
 
שמע...

בשבועות האחרונים אני מוקסם מקאמבק מדהים של ספורטאי אחר, שעבר 4 שנים קשות בהן הוא כמעט לא שיחק בגלל פציעה. אמנם לצערנו נכון להיום בקושי משדרים NBA בישראל, אבל במעט שידורים שיש (בערוץ ESPN) אני ממליץ לכולם לתפוס משחק של האורלנדו מג'יק. ובעיקר לראות את חזרתו לחיים של גרנט היל המדהים. ואם גרנט היל חזר אחרי 4 שנים כואבות, אחרי שמעטים האנשים שעדיין האמינו שהוא מסוגל לחזור. אז אני לא אופתע אם גם בלוקי יחזור לצמרת. אבל אני חייב לציין, שאני מעט פסימי בעניין הזה, ואני לא בטוח שהוא מסוגל לאיים על הבכירים בטור דה פראנס. בנוסף אני לא בטוח שהצטרפות שלו לליברטי תתרום לקבוצה. הקבוצה בנויה מצויין, והגעה של בלוקי יכולה לערער את ההירכייה בקבוצה.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

התכוונתי לשחקן כדורסל, אני לא בטוח שחוסיין בשוק עונה להגדרה הזו
. סתם, לא אישי נגד חוסיין בשוק.
 

carlos9999

New member
עדיין מוקדם לקבוע

אם הוא חזר עוד לא ראיתי אותו משחק אבל לפי הדיווחים הוא מציג יכולת טובה. אבל במקרה שלו קיים חשש שהפציעה תחזור, נקווה שלא
 

Gad86

New member
חותם לכם אולריך 1

אין מצב שלא , אם לא הוא מתאבד
 

natyh

New member
למספר 1

הוא צריך קבוצה מאמן מכונאי וטבח . לאו דוקא בסדר הזה . לא נראה לי אם לשפוט על סמך העונה שעברה שיהיה לו אחד או יותר מן המרכיבים הללו .
 

ido mazor

New member
למה רק מקום שלישי??

כמובן שההישג הטוב ביותר של בלוקי היה בטור 2002, מקום שני אחרי פעמייים רצוף מקום שלישי. אמנם ב-2002 אולריך לא השתתף בטור אבל עדיין, בלוקי היה שני אחרי לאנס.
 
למעלה