בלה בלה בלה... המדע (המטריאליסטי) תקוע כבר עשרות שנים

Feanor75

New member
משלמים למי?

נותנים לך ידע בחינם כדי שתרפא את עצמך, אתה יכול להגיע לזה בעצמך ובלי להוציא אגורה.
אבל לא, אתה מעדיף להמשיך לרכוש סמים שמזיקים לך במקום לרפא אותך, ואתה עוד משלם עליהם. ובסוף כל הסיפור אתה אומר שהאחרים הם פתאים...
ענקי התרופות צוחקים עליך שאתה מאמין לשקרים שלהם ומשלם להם כדי להרעיל את עצמך.
&nbsp
 

Hameln

New member
כיצד אתה מבחין בשמחה ע"ג טקסט כאשר היא לא מובעת בו?

(אולי בעזרת הצ'אקרות... או ע"י תקשור עם "חייזרים פליאדיאנים"... או Whatnot)

למדענים אין הבנה כי ל-Feanor75 יש טענות בלי סימוכין וראיות. שלח את הנרטיב החביב עליך ל-Nature Cell Biology. אני סמוך ובטוח שהממצאים שלך יעוררו התעניינות רחבה (לפחות כמו שהם מעוררים כאן).
 

מדור 26

New member
אתה מסתמך על מקרה אחד ספציפי כדי להוכיח את אמונתך...

לעומת מקרים רבים אין ספור שנרפאו לאחר טיפול רפואי בבתי חולים?
אימי ז"ל נפטרה בשנת 1934 ממחלת שחפת, אשר באותה תקופה נחשבה כמחלה סופנית, כי טרם נמצאו תרופות למחלה זו. היום במדינה עם שירות רפואי מתקדם, כבר לא מתים משחפת.
אביא לך גם מקרה שקרה לי, לפני כשנה וחצי היה לי התקף לב, לאחר שעברתי צינטור בבית חולים, יצאתי כעבור חמישה ימים בריא ושלם, פעיל פיזית ומנטאלית, תודות לרפואה המודרנית שאתה משמיץ.
בלי מדע ובלי מטריאליזם אתה לא תתקיים שנים רבות, ואפילו לא תוכל לבטא את השטויות שלך באינטרנט.
 

Feanor75

New member
כבר כתבתי הרבה פעמים

רוב המחלות כיום נגרמות ע"י הקידמה. אז שואלים מה בנוגע למגיפות שהיו לפני התקופה המודרנית, וגם זה תוצאה של מגמת העיור והצפיפות באוכלוסיה, בדיוק שם זה היכה. ואני משער שזה יכול לקרות במקום שתושביו הולכים בדרך המנוגדת לאלוהות, זה מקור לחולי בגוף. מה שבשפה עממית יותר נקרא גזירה. אתה ודאי יודע שיהודים הואשמו בכישוף או ברית עם השטן ועוררו שנאה במקומות מוכי מגיפות כאשר הם נשארו בריאים.
כשהקידמה מצליחה לרפא כמה מהמחלות שהיא יצרה, וזה קורה באחוזים קטנים, זה עדיין זניח.
 

מדור 26

New member
כל ההצהרות שלך, מבוססות על הערכתך האישית בלבד

אין לך שום נתונים מבוססים על מחקרים כל שהם,
מחלת המלאריה לא נוצרה מעיור, ונמצאה לה תרופה.
גם מחלת הסיפליס אף היא לא באה לעולם כתוצעה מ"צפיפות אוכלוסיה", ומתו ממנה בעבר לא מעט אנשים "ידועי שם" - וכיום כבר לא מתים מזה, הודות למדע.
למדע יש תפקיד חשוב בחיינו, גם אם אתה מסרב להכיר בכך. האלוהות שלך, עם כל הדמיונות הפרימיטיביים אינם מועילים לכלום. מי שטוב לו איתם, אני מפרגן לו. אבל האמונות הפנאטיות שאתה פיתחת בנוסף, אין להן יסוד, אפילו בדת.
 

Critical Thinking

Well-known member
"אניטה מורז'אני למשל גססה מסרטן"?

לא גססה ולא נעלים!

(1) אפשר שיש חשיבות לאופטימיות, אך הטענה כי אופטימיות יכולה להעלים סרטן בתוך ארבעה ימים תיתכן רק אם נפלה טעות בזיהוי מצב המטופל לכתחילה, ולא היו גרורות לכתחילה, ופרט לכך יש סכנה שאנשים יאמינו באופטימיות וברפואה אלטרנטיבית ויחמיצו טיפול מציל חיים (זה בדיוק מה שקרה לסטיב ג'ובס).
(2) המעשיה על חוויותיה מ"מוות קליני" נותרות בחזקת מעשיות, עד שתציג סלפי עם אביה המנוח מן הפגישה עימו בגן עדן...
 

Critical Thinking

Well-known member
באיזה בית חולים מדובר, על פי הניירות שבידה?

האם צויין במעשיותיה שמו של בית החולים, ולו פעם אחת?
 

Feanor75

New member
הספר לא לפניי

אבל בשבוע הקרוב יהיה ואוכל לבדוק אם יהיה לי זמן לזה. לפי הזכור לי כל הפרטים מופיעים, שמות בית החולים בהונג קונג, רופא או רופאים אמריקאים שבדקו את המקרה ואולי גם הרופאים שטיפלו בה.
-לא היו גרורות? היו לה גרורות בכל הגוף, היא באה לבית החולים וגססה שם.

לך גם עובדות לא משנות כי כבר החלטת שזה מעשיה.
אתה צריך לקרוא שוב, לא אני. לא כתבתי על אופטימיות, כתבתי שהיא למדה לאהוב את עצמה. חוסר אהבה עצמית זה מקור להמון מחלות, במיוחד לסרטן. טיפול רגיל גורם לנזקים ואחוזי ההצלחה שלו הם נמוכים למדי, ובמקרה של גרורות הם כמדומני אפס.

גם פה בכפר יש אישה שחלתה והחלימה בנסיבות דומות. אם תשאל אותה היא בטח תגיד לך היכן אושפזה ואת שם הרופאים שטיפלו בה ולא האמינו כיצד החלימה.

אתה מאמין לסיפורי מעשיות של המדע, תפנים שהם עבדו עליך.
 

Critical Thinking

Well-known member
אל דאגה, לא תמצא שם של בית חולים כלשהו.

סתם סקרנות. מה בכלל נותנת לך המעשייה של אניטה? האם אתה באמת סובר כי כח הרצון יכניע גידול סרטני? האם אתה מקווה כי ספרה והסינדיקציה המסחרית של הנחיותיה תאפשרנה לשלוח אונקולוגים לפרישה מוקדמת לגימלאות? היכן השכל שלך, פתי?
 

Critical Thinking

Well-known member
Feanor75, ידידי, טרם נתקלתי בפתי כמוך.

יש בפתאיות קסם מסוים, כאשר מדובר בילד, אולם כאשר מדובר בבגיר - המסקנה הבלתי נמנעת היא כי מדובר בבגיר אינפטילי, וזה ממש עגום...
 
למעלה