|בלהאם יש גם חומרים בשוק בראש העין?

zoarlav

New member
|בלהאם יש גם חומרים בשוק בראש העין?

הי לכל הבנות שהיו אתמול בשוק בראש העין, האם ישנם גם חומרים בשוק בראש העין? מה יש עוד שם בשוק אם אתן יודעות גם מחירים אז אשמח לשמוע.
 

osher123

New member
../images/Emo124.gif ים כחול !! ../images/Emo24.gif

מה זאת אומרת "שקופה", אף אחד כאן לא שקוף ! שלוחת לך
ו-
 
שוק ראש העין זה שוק ממש כמו שווקים

אחרים בלוד, ברמלה.. אין שם חומרים. יש שם כלים, בדים, בגדים, כלים חד פעמיים,נעליים, קשקושים לבנות, צעצועים וגם ירקות.. לאחרונה יש שם גם בסטה שבה מפיות, אבל צריך להגיע מוקדם כי בצהריים כבר אין כלום. הכל נחטף.
 

zoarlav

New member
../images/Emo66.gifשאלתי היא....?

שאלתי היא,האם בבסטה של המפיות מוכרים גם חומרים ,כלים ,מסגרות וכמובן באילו מכירים? האם כדאי בכלל לעשות מאמץ להגיע לשם,מכיוון שאני מגיע מהצפון.
 
בשוק הזה יש הכל.. כלים מזכוכית,עץ

פלסטיק,מתכת.. רק צריך להסתובב. זה בכל השוק. ויש מציאות כל שבוע מחדש. שווה להסתובב שם. אולי בצפון יש גם שווקים כאלה צריך לברר..
 

dorbar

New member
יש לו הכללללללללל

יש לו הכל שם החל ממפיות מרהיבות ,חומרים לדברי אומנות,סטפ 1 סטפ 2 ,דבקים,לקות , מסגרות עץ,חמסות ,תיבות אוצר וכלי זכוכית יפים. במחירים שכדאי לך להתאמץ לבוא מהצפון.
 

ים כחול

New member
תודה סיגל ../images/Emo24.gif

עכשיו נשאר לומר ... ירושלמיות אם תיסעו אני פה מחכה עם בנדנה לטרמפ
= = = = = = = = = =
<--- ימוש
 

מ ש כ י ת

New member
לילך יקירתי

יש חבילות של מפיות קטנות עם עשרים מפיות 8 חב' בעשרה ש"ח חבילות של מפיות קטנות חמישים בחבילה ארבע בעשרה ש"ח ויש חבילות של מפיות בגודל רגיל 18-20 בחבילה בחמישה שקלים. רוב המפיות מאד מיוחדות, לא ראיתי עוד כאלה בשום מקום. היה מאד מאד קשה לבחור...
 

מ ש כ י ת

New member
וכמובן שזה חוץ מהמפיות הבודדות

שנמכרות כל אחת בשק אבל מעל עשר מפיות הן עולות 70 אג' ליחידה. אני עשיתי קניה גדולה (גם לשרהלה, גאיליי, פנינה ועידית) וקיבלתי עוד הנחה ומתנות, היה שווה
 
אוףףףףףףףףףףף

תכננתי לבוא עם המחבל ועם סבתא שלו שתתפקד כמאבטח אבל הוא היה כל כך בלתי נסבל בסיבוב הניסיון שעשינו לדואר ולאופטומטריסט שפשוט חזרנו הביתה....... שיגדל כבר!!!
 

yaelsh5

New member
../images/Emo3.gifמשכית אני "מזילה ריר" רק מלקרוא

על הכמויות שקנית-אני גם רוצה. מקבלים גם מתנות?
 

מ ש כ י ת

New member
בדוכן המפיות יש עוד חומרים

למרות שהרוב רובו של הדוכן מפיות יש גם היצע מצומצם של דברי עץ, בקבוקים וקערות זכוכית, דבקי מפיות, לכות, סטפים וכו'. הדבר שהכי אהבתי וגם קניתי היו ריבועי זכוכית פשוטה וחלקה שהתחננו ממני לעשות עליהם פסיפסים אז קניתי 6 יח' של 10*10 ועוד 6 של 25*25. וכבר מתחילה ל"פספס" אותן. כמו כן יש בשוק מבחר נאה מאד של כלי זכוכית בכל דוכני כלי הבית במחירים זולים מאד. כוסות שקניתי בדולר נמכרו שם 3 בעשרה שקלים ועוד דברים זולים. כמו שכבר אמרתי, שוק מעולה עשיר בדוכנים ובמבחר (לא רק לאומנות) וזול במיוחד. אני עוד אחזור לשם גם בגלל האומנות וגם עם הילדים לקניות בגדים, נעלים ושונות. מומלץ
 
למעלה