בלאט רון מספיק לחסום אותי

yogev1982Wife

New member
שתידע לך שהוא חסם אותי בגללך

הוא אומר שאני מכניס לך מחשבות אובדניות לראש
 

the little hen

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

יוגב אתה אהבל
כן גם אותי חסמו (אהרון) שמשום מה עדיין לא יצא משם
גמל ארסי זה דין יא בעיה אקולוגית שכמוך
 

sayar3

New member
בקיצור-אני אהיה נציגכם בניק מקורי

אני מקבל הרגשה שרק אני לא נחסם פה חחחחח ייתכן שזה בגלל שאני כמעט לא מגיב פה?
 
למעלה