בכל פעם

בכל פעם

שגואל קורא לשרה-שרה'לה. בא לי להפליק לצבוע המגעיל הזה , שבכל הזדמנות מסביר לכולם עד כמה שרה רעה, מנוולת, רכלנית ומגעילה (והוא צודק), אבל שנייה אח"כ הוא קורא לה 'שרה'לה'. פחדן עלוב שלא מסוגל להתמודד עם השקנה!!!!!
 
כי גואל הוא זיקית

וגם כשהוא מדבר אם אנשים הוא מתאים את צורת הדיבור שלו לאדם שעומד מולו. ומי שעושה כך הוא בעצם אדם מתנשא, שמנסה להראות לך שהוא יורד אליך.. לרמה שלך...
 

shouldistay

Active member
תראה הוא צבוע. אבל אני סולחת לו

בגלל שבכל הזדמנות הוא אומר לאנשים שהוא בא לשחק את המשחק. ושהוא ממליץ גם להם. הוא ממש משתגע מאנשים ומנסה להסביר להם להיות יורת טקטיים. ושצריך לסגור את החשבונות רק בקלפי ולא בפומבי.
 

ערסחבק

New member
אני אסלח לו ולו בשביל התחכום בהסתה על שרה

הוא לא עובר על החוקים ולא אומר שיעלה אותה להדחה אבל נותן באופן חד וברור להבין שהוא יעשה את זה לכל מי שהוא יכול אפילו לאיילה שנעשתה חברה של סבתא הוא הבהיר את זה אני מת שתהיה העלאה להדחה חד-משמעית יענו שכולם ישימו את שרה +מועמד אחד שונה כך יהיה רוב רק בשבילה..
 
בין סגירת חשבונות פומבית

ללקקנות וצביעות מעוררת דחייה, יש עוד כמה דברים באמצע! הוא לא חייב להתנפל על שרה , אם הוא מוצא לנכון להסדיר את הדברים בקלפי, אבל הוא לא יכול להגיד עליה דברים נוראיים ואח"כ להתלקק עליה בכזאת גועליות! איכס!!!!!!!
 

shouldistay

Active member
יש בזה משהו, אבל:

הוא עצמו לא שונא אותה. אבל הוא מקצין מאד את "השנאה" כדי שמי שהוא מדבר איתו, יבין שזה רמז שכדאי להצביע לה.
 

reiter5

New member
|ליצןלמה גואל קורא לשרה שרה _לה הוא רוצה

לחלוק איתה את אותה מונית בדרך הביתה
 
למעלה