בכלל לא מובן מאליו

אורora

New member
אני חושבת שאימרה כזו

("למה לטייל רק עם נשים" ) מעידה על רגשי נחיתות כלשהם. זה נישמע כאילו היא מתביישת. קצת צר לי עליה.
 
כן, בהחלט יתכן. שאחרת, איזו

סיבה יכולה להיות לאמירה כזאת? או שיש לך בעיה שיראו אותך עם חבורת נשים, או שיש לך בעיה עם נשים, או שיש לך בעיה מאד רצינית עם המושג "טיולים ללא גברים" שהרי גברים הם חלק מובנה ובלתי נפרד מכל טיול שהוא.
 

דש1דש

New member
תסתכלי על זה אחרת

היא כנראה רואה בטיולים כמו מקור להכיר גברים (ויש הרבה שהולכות לטיולים / הרקדות / אירועים רק כדי להכיר גבר) ואז בהחלט הטיול מבוזבז לחלוטין - הרי בטיולים שלנו לא תכיר גבר (בגיל שמותר לעשות איתו XXX)
 

Tin Tinn

New member
מז'תומרת למה?

כי נשים מארגנות היטב, דואגות לאוכל ולאמצעי חימום, שלא לדבר על כלים נקיים ואפשרות איסוף זבל הגיונית, מסתכלות במפה ולא מתביישות לשאול אם הן לא בטוחות בדרך... כי כש"רק נשים" ואם את לא דו סטרית או חד סטרית בכוון הלא נורמטיבי, את יוצאת לטיול כדי להנות מהטיול ומהחברה ולא כדי למצוא בן/בת זוג. וכן, אני מבינה אותך לגמרי. זה מחמם את הלב לדעת שה"גורל המשותף" (נכון שזה נשמע דרמטי כששמים את זה במרכאות?
) לא חייב לחבר את הילדים. הם מתחברים עם מי שמוצא חן בעיניהם ולא מתוקף דברים שאין להם שום שליטה עליהם.
 

תומילי

New member
יפה לה../images/Emo20.gif

זה הכיוון הנכון והבריא כמובן. אצלנו עובדים על עבודת שורשים עכשיו (כיתה ז') וזה ממש לא אישו - הצד החסר. חוקרים את משפחתי וזה בהחלט מספיק, מלא ומקיף.
 

ג e ש e ם

New member
וברצינות

באמת מעניין איך אתם עוברים את זה? זה אחד הדברים ש"מפחידים" אותי ואשמח מאוד לשמוע חוויות.
 
האמת?

גם אני תהיתי לגבי עבודת השורשים בעיקר כי מצאתי את שלי לא מזמן
אשמח לשמוע.
 

ג e ש e ם

New member
גם אני לא

אבל היום עושים אצלנו, אז אם לא ישתנה כלום... ודוקא חבל שלא עשיתי - זה בטח היה עוזר טוב נו, יש את העבודות של האחיינים שלי.
 

דש1דש

New member
מה?! אבל זה כיף בהחלט!

דרך אגב - רק אז, בגיל 13 (שאז עושים את זה בדרך כלל) גיליתי שאבא שלי היה בשואה
בחיי! וכמובן יש את הסיפור הקלאסי על עבודת השורשים של אחותי - ילדה שלישית, לאבא שלי נמאס מאותם סיפורים ואחותי שידועה ב.. איך להגיד את זה יפה... הצבת מטרות לעצמה להתחמק ממטלות בחית סיפריות עד כמה שניתן - בקיצור - השילוב של שניהן הוביל לעבודת שורשים שהיתה הקלטה של אבא שלי מספר את סיפורי המשפחה (במקום לכתוב) זה התחיל מסיפורים רגילים ומהר מאוד עבר לסיפורים מומצאים, לחלוטין דימיוניים (כמו למשל שאנחנו נצר למשפחת ויסוצקי הידועה והסבא רבה שהיה עם רגל מעץ וכן הלאה
) בקיצור - היתה שבת מדליקה של צחוקים. מצאתי השנה לאחין שלי שעשה כזו עבודה עץ של הצד של אמא שלי שהולך עד למאה ה-17
ככה שגם אצלו יהיה עץ מאוד לא מאוזן. יש את זה בכל משפחה. אצלי צד אחד כזה ותיק והשני? פככככככ - בזמני אפילו את שם הסבא והסבתא לא היה - רק כמה סיפורים שאבא שלי זכר... מאז קצת עיבינו את הזכרונות - אבל בהרבה משפחות אין איזון. אצלנו יש חצי עבודה - בהחלט חיסכון באנרגיה
ומי שמאוד ירצה - יוכל להוסיף עבודה על בנקי הזרע בארץ
אכלה של תיאור של ה"צד השני"
 
למי זה כייף?

זה כייף למי שנהנה מזה, זה כייף למי שמתעניין בזה, זה לא כייף בכלל למי שזה לא מעניין אותו ומבחינתו זו סתם עוד מטלה של בי"ס.
 
למעלה