בכי פוסט-אמבטיה (וד"ש
)

גורבי

New member
בכי פוסט-אמבטיה (וד"ש ../images/Emo20.gif)

(אם מישהי עוד זוכרת, הייתי פעם קבועה בפורום הריון - זה נראה לפני מיליון שנה...). שחר שלי בן שלושה חודשים ויומיים, והוא תינוק רגוע ומקסים, שמאוד אוהב אמבטיות. אבל בשבוע-שבועיים האחרונים ההתלבשות שאחרי האמבטיה, שאף פעם לא היתה בעייתית, גורמת כל פעם לבכי נוראי. ניסינו להסיח את דעתו, לשיר לו, להשאיר אותו עטוף כל עוד אפשר (ולחילופין להשאיר אותו חשוף, כמו שהוא אוהב), אבל שום דבר לא עוזר. מישהי חוותה את התופעה הזאת, ויכולה אולי לעזור? תודה, אני (בטח החתימה שלי לא בדיוק מעודכנת)
 

ayush

New member
את בטח לא תאמיני לי אבל היום !

היום חשבתי עלייך ...סתם ככה נזכרתי בך
 

גורבי

New member
איזה יופי ../images/Emo9.gif מה שלומך ושלום בר?

(לפי מה שקראתי על יום אופייני בחייך, הוא כבר יותר ברבר מבובר
- בתור מי שדואגת כבר מעכשיו שהילד "שלו מדי", זה מאוד עודד אותי...)
 

carmits

New member
מוכר../images/Emo70.gif מוכר../images/Emo70.gif

גידי שלי בן 10 חודשים ושונא, אבל שונא להתלבש אחרי האמבטיה. חוץ מלשיר לו שירים, לעשות פרצופים וקולות מוזרים אין הרבה מה לעשות... אני חושבת שהם פשוט שונאים לצאת מהאמבטיה החמימה והכייפית ושונאים להתלבש...מעדיפים להשאר ערומים. כל זמן הניגוב וההלבשה הוא רוטן ובוכה אבל זה עובר מיד כשחוזר לצעצועים שלו.
 
כל כך מוכר...

לצערי אין לי פתרון. אני נותנת למאיה מוצץ, זה מרגיע אותה לכמה שניות והיא חוזרת לבכות. אני מלבישה אותה כמה שיותר מהר, עם הפסקות חיבוקים בין לבין.
 

pepperony

New member
גם אצלנו זה היה כך..מין תקופה כזו

בסביבת 3 חודשים, לירי התחילה לצרוח בסוף המקלחת או לקראת סוף ההלבשה - היו מקרים שהתחלתי להניק אותה כשהיא חצי לבושה או שנכנסתי איתה למיטה להנקה בשכיבה, זה עבר תוך שבוע שבועיים. לא ממש יודעת מה הסיבה אני שיערתי שאולי נובע מהמקלחת המאוחרת מידי והתחלנו להקדים את המקלחת..היום בגיל 4 וחצי חודשים זה כבר לא קורה.
 

gold cat

New member
מוכר גם לנו

אצלנו זה התחיל פתאום, רק בעת ההלבשה, בערך בגיל חודש וחצי ונפסק פ-ת-א-ו-ם בערך בגיל 3 חודשים.
 
מוכר, גם טל שנא לצאת מהאמבטיה והיה

נורא צורח, אבל כמו שזה התחיל ככה זה נגמר, אז העצה היא להלביש אותו כמה שיותר מהר ופשוט להמתין בסבלנות.
 
קרה גם לנו וקורה לפעמים

תנסי אולי להחליף את המגבת . אולי היא רכה מידי/קשה מדי וזה לא נעים לו. ויש את שיטת המדבקה שדיברו עליה כאן להדביק לגוזל מדבקה על האף. הוא מנסה להתעסק איתה, להוריד אותה, ולפני שהרגיש - הספקתם לחתל ולהלביש. אם זה לא עובד - אפשר לשים מדבקה על האף שלכם .
 

my eyali

New member
מאד מוכר- עד שהחלטתי שאני משאירה

אותו ערום או רק עם טיטול במיטה (חדר מחומם כמובן) שישחק קצת עם הצעצועים והוא נורא אוהב את זה. ואז אחרי כמה דקות אני מלבישה אותו.
 

יעלX3

New member
אולי הוא עייף מידי?

אצלנו כשמישהו עייף מידי כל שינוי גורר בכי.
 

יפעת 27

New member
אולי...

לא קראתי את התשובות מחוסר זמן אז אולי מישהי כבר ענתה לך אבל חשבתי שאולי קודם חיממתם לו את החדרים ועכשיו כבר לא כי בעצם כבר לא קר, בכל אופן אולי קר לו?
 

mona02

New member
גם בני בן 3 חודשים שונא להתלבש

אחרי האמבטיה. מכיוון שכך אני עוטפת אותו במגבת ושמיכה ונותנת לינוק (אפילו אם הוא לא רעב). רק אחרי שהוא נרגע מלבישה אותו.
 
אוי זה מזכיר לי

פעם אחת היא בכתה מאד אחרי אמבטיה אז גם כמוך עטפתי אותה במגבת והנקתי והיא השאירה עלי
מאד מיוחדת אם את מבינה למה אני מתכוונת.... מאז - אם היא בוכה אחרי אמבטיה אני מחתלת קודם
 

קרניר

New member
הי, לא יודעת לענות על השאלה, אבל

מאוד התגעגעתי אליך, ואיך לא- לשיר השבועי.... מה שלומך?
 

sipor

New member
זה תמיד ככה כמה דברים שאנחנו עושים

כמובן.. מעבר לשיר לדבר ולנסות להצחיק תינוק בוכה.. מוצץ.. כבר בדרך מן האמבטיה ...זה לפחות מעסיק את הפה בדבר קצת יותר מעניין...לאט לאט מורידים מגבת ומעסים את התינוקיה... אנחנו גם מאכילים לפני המקלחת.. ככה היא יותר רגועה גם אחריה.. וחוץ מזה.. מותר להם לבכות.. הרי זה כל כך מבאס להתלבש אחרי שהיה כל כך כייף באמבטיה.. והיה חם ופתאום קר...
 

ילדונט

New member
אין לי תובנות מיוחדות

אולי יש משהו ספציפי שמפריע לו? שחר שלי, למשל, לא אהבה חולצות שמלבישים מהראש. היום אנחנו עושים קוקו, וזה בסדר. וחשבתי עליך
בואי גם לנשים לאחר לידה - תמיכה
 
אולי הוא רעב??

מנסיוני עם יהונתן אמבטיות ממש מרעיבות אותו- גם כשאני מאכילה לפני - הוא תמיד בסוף רעב ומקטר - לכן אני מנסה את רוב האירגונים לעשות בחדר האמבטיה - מסאג' חיתול והתלבשות... ואז כשיוצאים - מיד לאכול...
 
למעלה