בכי פוסט-אמבטיה (וד"ש ../images/Emo20.gif)
(אם מישהי עוד זוכרת, הייתי פעם קבועה בפורום הריון - זה נראה לפני מיליון שנה...). שחר שלי בן שלושה חודשים ויומיים, והוא תינוק רגוע ומקסים, שמאוד אוהב אמבטיות. אבל בשבוע-שבועיים האחרונים ההתלבשות שאחרי האמבטיה, שאף פעם לא היתה בעייתית, גורמת כל פעם לבכי נוראי. ניסינו להסיח את דעתו, לשיר לו, להשאיר אותו עטוף כל עוד אפשר (ולחילופין להשאיר אותו חשוף, כמו שהוא אוהב), אבל שום דבר לא עוזר. מישהי חוותה את התופעה הזאת, ויכולה אולי לעזור? תודה, אני (בטח החתימה שלי לא בדיוק מעודכנת)
(אם מישהי עוד זוכרת, הייתי פעם קבועה בפורום הריון - זה נראה לפני מיליון שנה...). שחר שלי בן שלושה חודשים ויומיים, והוא תינוק רגוע ומקסים, שמאוד אוהב אמבטיות. אבל בשבוע-שבועיים האחרונים ההתלבשות שאחרי האמבטיה, שאף פעם לא היתה בעייתית, גורמת כל פעם לבכי נוראי. ניסינו להסיח את דעתו, לשיר לו, להשאיר אותו עטוף כל עוד אפשר (ולחילופין להשאיר אותו חשוף, כמו שהוא אוהב), אבל שום דבר לא עוזר. מישהי חוותה את התופעה הזאת, ויכולה אולי לעזור? תודה, אני (בטח החתימה שלי לא בדיוק מעודכנת)