בכורה עולמית: ל-ה-ב-י-ם

מצב
הנושא נעול.
בכורה עולמית: ל-ה-ב-י-ם ../images/Emo180.gif

בכורה עולמית: ל-ה-ב-י-ם

צילום: אביתר רייטר. כל הזכויות שמורות. אין לבצע כל שימוש בתמונה זו ללא אישור המנהל הנוצתי !
 

mucool2

New member
זה דווקא נראה די קטן

בלהבים הייתי מקים חדרון עם שתי
קרוסלות.....לא את המפלצת הזאת. בין כה תעצור שם רכבת ב3 שעות אולי.
זה דווקא נראה די קטן
שים לב לגודל הדלתות ביחס למבנה.
 

OMER G17

New member
למה?

בלהבים הייתי מקים חדרון עם שתי
קרוסלות.....לא את המפלצת הזאת. בין כה תעצור שם רכבת ב3 שעות אולי.
למה?
יהיו רכבת שיעצרו בקריית גת ובלהבים...ויהיו רכבות שייסעו ישירות ב"ש-ת"א..נראה לי מאוד הגיוני
 

Golf Bravo

New member
איזו תחנה!

בכורה עולמית: ל-ה-ב-י-ם

צילום: אביתר רייטר. כל הזכויות שמורות. אין לבצע כל שימוש בתמונה זו ללא אישור המנהל הנוצתי !
איזו תחנה!
אבל פה נראה שרוב היום השמש תכה על קיר אטום ולא בחלונות זכוכית. אני רואה שמישהו שם חולם על TGV, או אולי זו איזו בדיחה פנימית של הקבלן.
 

טיפ_טיפ

New member
../images/Emo52.gif על השאלה המוזרה אבל...

בכורה עולמית: ל-ה-ב-י-ם

צילום: אביתר רייטר. כל הזכויות שמורות. אין לבצע כל שימוש בתמונה זו ללא אישור המנהל הנוצתי !
על השאלה המוזרה אבל...
למה בונים תחנה דווקא בלהבים
לא חבל על ההשקעה
כמה תושבים גרים שם
 
תחנה כדאית

על השאלה המוזרה אבל...
למה בונים תחנה דווקא בלהבים
לא חבל על ההשקעה
כמה תושבים גרים שם
תחנה כדאית
דבר ראשון - שימי לב שהתחנה באמת לא ענקית מבחינת השטח, ונראית כמו שדרוג של תחנות כמו באר-יעקב, עתלית וכו'. ולשאלתך עצמה: בלהבים חיים כ-4,000 תושבים, שאליהם יש להוסיף עוד 50,000 תושבי רהט, ויש גם פוטנציאל מצד תושבי אופקים, מיתר או אפילו ערד. ברור שלא יהיה מדובר בתחנה פעילה במיוחד, ואני מעריך שמבין 4 רכבות שייסעו בקו ב"ש-ת"א בכל שעה רק 2 יעצרו בלהבים.
 

איבגי1

New member
איפה זה להבים אם אפשר לדעת

תחנה כדאית
דבר ראשון - שימי לב שהתחנה באמת לא ענקית מבחינת השטח, ונראית כמו שדרוג של תחנות כמו באר-יעקב, עתלית וכו'. ולשאלתך עצמה: בלהבים חיים כ-4,000 תושבים, שאליהם יש להוסיף עוד 50,000 תושבי רהט, ויש גם פוטנציאל מצד תושבי אופקים, מיתר או אפילו ערד. ברור שלא יהיה מדובר בתחנה פעילה במיוחד, ואני מעריך שמבין 4 רכבות שייסעו בקו ב"ש-ת"א בכל שעה רק 2 יעצרו בלהבים.
איפה זה להבים אם אפשר לדעת
 

OMER G17

New member
התחנה פשוט מאוד קרובה לישוב...

תחנה כדאית
דבר ראשון - שימי לב שהתחנה באמת לא ענקית מבחינת השטח, ונראית כמו שדרוג של תחנות כמו באר-יעקב, עתלית וכו'. ולשאלתך עצמה: בלהבים חיים כ-4,000 תושבים, שאליהם יש להוסיף עוד 50,000 תושבי רהט, ויש גם פוטנציאל מצד תושבי אופקים, מיתר או אפילו ערד. ברור שלא יהיה מדובר בתחנה פעילה במיוחד, ואני מעריך שמבין 4 רכבות שייסעו בקו ב"ש-ת"א בכל שעה רק 2 יעצרו בלהבים.
התחנה פשוט מאוד קרובה לישוב...
לכן זה הגיוני...אגב הישוב נראה לי לא קטן בכלל...4,000? נראה לי יותר? והישוב בטח ייגדל בעקבות הרכבת ובאמת יש עוד ישובים ליד...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה