בכוונה פותחת הודעה נפרדת, למרות השרשור

  • פותח הנושא MLVC
  • פורסם בתאריך

MLVC

New member
בכוונה פותחת הודעה נפרדת, למרות השרשור

המפלצתי בנושא חיסונים, דווקא כדי שההודעה תבלוט יותר. נמאס!!! היה פורום שליו ונעים, אי של שפיות, שהפך הודות לרוןבלב1 לזירת התכתשות והתנצחות בינו לבין עוד 2 שזה עיקר עניינם. אז תחליפו כתובות אי מייל במסרים או תעשו מפגש "אנטי/בעד חיסונים" ותפטרו אותנו מהזוועה הזו! או שמא זה שכל אחד כותב הודעה מתחכמת וארוכה יותר שתקועה בדף הראשון עושה לכם את זה?!!! אז עולות פה מידי פעם שאלות על חיסונים, אבל בין זה לבין מה שעשיתם עם הפורום יש הבדל של שמיים וארץ. תפנו לתפוז שיפתחו לכם פורום משלכם, תתנצחו בפורום חיסונים (בטוח יהיה לכם עם מי לריב שם). תחזירו לנו את הפורום בחזרה!!!
 

רוןבלב1

New member
רוןבלב כבר לא מגיב לשרשור הזה

אני ממשיך את הדיון בפרשת וויקפילד בשרשור המקורי - שלא קופץ (במידה ופוסטדוק יהיה מעונין) ולפותחת השרשור "נטולת האג'נדה": את מזכירה לי את אלו שכפורצת "מגפה" (של חזרת, נגיד) - מייד מאשימים את ההורים שלא מחסנים. אין ספק - פוסטדוק גרם לכל העכברים לצאת מהחורים...
 

קרןחן6

New member
אני חושבת שמה שאתה עושה

זה חשוב. אבל אולי כדאי שתמעיט בוויקוחים. כי באמת שאי אפשר לחנך את כולם. אני מזמינה אותך גם להשתתף בפורום הורים אצלי באתר. תשתדל להיות מתון
 

רוןבלב1

New member
אני איש הייטק

הידע על החיסונים הוא מהשנתיים האחרונות. התחלתי ללמוד את הנושא לאחר לידת בני. קראתי, קראתי, וקראתי - ואני ממשיך לקרוא כל הזמן. זה סוג של תחביב...
 

רוןבלב1

New member
אני אישית לא חיסנתי את בני בכלל

החיסונים מפחידים אותי הרבה יותר מהמחלות.
 

puxa

New member
לי זה לא מפריע

חלק אפילו מעניין. אני לא קוראת את הכל, אבל לא מפריע לי שזה שם.
 
העליהום שלך על רוןבלב1 לא לעניין בעיניי.

מדובר על גולש שהוא אחד משלנו, לא טרול שיש לו המון ידע ואפשר ללמוד ממנו המון ושיש לו כח וסבלנות לענות על שאלות בנושא חיסונים שזה ממש מצווה בעיניי - ואני מודה, לי אישית כבר נמאס. יכול להיות שהדיונים יצאו קצת מפרופורציה אני אישית מכירה את פוסטדוק ודעותיו מפורומים אחרים, אין לי שום דבר אישי נגד האיש אבל מצאתי את ההתפלמסות איתו כאן ב"הורות טבעית" מעט מיותרת. בהחלט כדאי שנושא החיסונים יחזור לפרופורציה הנכונה אבל זה נושא שהוא אחד מהחשובים כאן בפורום ואני אישית לא הייתי רוצה שיעבור מכאן לפורום או קומונה אחרים. יתרה מכך - הרבה גולשים מגיעים מלכתחילה לפורום הזה עם שאלות שמאוד מציקות להם על חיסונים, וכאן הם מקבלות תשובות. בין היתר מ"רוןבלב1" שבאמת אני לא מבינה איך הוא ממשיך וממשיך לעסוק בנושא, לתת קישורים וכו'.
 

MLVC

New member
זו דעתך...

אבל אני כמי שלרוב סמויה, ומידי פעם כותבת, ונעזרת בפורום הזה הרבה, ומוצאת בו מקור בלתי נדלה של עצות, רעיונות וסיוע קצתי בתגובות שלו, בהערות הציניות שלו, בשרשורים המפלצתיים שלו, ובטחינת הנושא הזה עד דק, ושטיפת המוח שהוא מנסה לעשות להרבה אמהות מבולבלות. זו דעתי, ובמקרה הזה בחרתי שלא להשאר סמויה, אלא להעלות את דעתי על הכתוב.
 
אני תמיד בעד שסמויים ייצאו לאור ../images/Emo13.gif

ועם זאת, בתור מישהי שנעזרת הרבה אבל לא מרבה לתרום, אני מוצאת שהביקורת על גולש שכן מרבה לתרום מהידע שלו, ועושה זאת בסבלנות אין קץ - לא במקום בעיניי. לפי דברייך שלך, את באיזשהו מקום יושבת על הגדר. לא משקיעה מזמנך ומרצך בכתיבה ועזרה לאחרים, אבל כן נעזרת בעצמך - ויחד עם זאת מרשה לעצמך למתוח ביקורת על האיזון שיש או אין בדברים שנכתבים בפורום - למרות שאת לא חלק פעיל ביצירת האיזון הזה. דרך אגב, גם לא הביטוי "שטיפת מוח". בעיניי מי שמגבה את דבריו בעובדות וקישורים, לא לעניין להאשים אותו בשטיפת מוח. זה נושא שיש לו בו הרבה ידע ודעות מוצקות, זה לא הופך את זה לשטיפת מוח.
 

MLVC

New member
כשיש לי במה לתרום אני כותבת

הואיל ואני יחסית חדשה ובעיקר לומדת את התחום, אז אני בעיקר קוראת, וכפי שציינתי- כותבת ומסייעת כשיש לי במה. זה לא אומר שאני צריכה לסבול בשקט (ועובדה שאני לא היחידה), הפורומים מיועדים לאלו שכותבים, ולהרבה יותר שרק קוראים בהם. בד"כ בפורומים יש גרעין שכותב באופן קבוע, והרבה סמויים שמידי פעם מבליחים או שלא. בעניין שטיפת המוח- זה שהוא מגבה את דבריו בעובדות ובקישורים לא הופך את המסע נגד החיסונים שלו ל-"לא שטיפת מוח"! שטיפת מוח - עיקרה האופן בה היא מתבצעת- הטפות בלתי פוסקות, חזרה על דברים עוד ועוד, הפחדה ושכנוע אגרסיבי (גם כזה ש"מבוסס" על קישורים, שמידת מהימנותם מוטלת בספק בעיניי). לפעמים נראה כאילו הוא רק מחכה להודעה שתופיע בה המילה "חיסון", ומייד הוא שוטח את כל משנתו בעניין. ושוב, חייבת להדגיש זו דעתי האישית בלבד, וזכותך לחשוב אחרת.
 
בתור קוראת ומשתתפת לא ממש פעילה אני

קצת חולקת עלייך. הילד שלי בן חצי שנה וכשחיפשתי מידע על חיסונים ורציתי ללמוד את הנושא, מצאתי אותו פה והרבה ממנו בא משרשורים שרוןבלב1 כותב. שאבתי ממנו הרבה ידע ובזכות הרבה מהמידע שקיבלתי, יכולתי לקבל החלטה מושכלת בעיניי מה לעשות בנושא החיסונים, וזאת בניגוד לפרופוגנדה שקיימת רק בכיוון אחד מצד משרד הבריאות. גם אני חושבת לפעמים שהוא מייגע ופעם אחת הוא אפילו חטף בראש על תגובה שנתן לי. עדיין אני לא חושבת שהוא צריך להפסיק, כי כמו שהוא תרם לי, יכול להיות שהוא תורם להרבה אחרים שאולי גם הם סמויים כמוך וכמוני. ואולי מה שכבר נראה לי לעוס, לאחרים זה מידע חדש. אז אני לא מסתכלת רק על מה שזה תורם לי, אלא שזה אולי תורם לאחרים שזה כן חשוב להם ולפעמים צריך להיות סבלניים גם לזה. הפורום הוא לא במה פרטית, לא שלי ולא שלך ומה שלא נראה לך לקרוא, את יכולה לעשות כמוני ופשוט לדלג, אבל בטח לא לבקש מאנשים להפסיק לכתוב. זו דעתם וזו זכותם, כמו שזכותך לבחור אם לקרוא או לא. נ.ב. אני משתדלת לא להיות ביקורתית ואולי אני טועה, אולם מהנימה של דברייך, אני מסיקה שאת באג'נדה הפוכה למה שרוןבלב1 מציג. יכול להיות שזה מה שמפריע לך? ואם זה מה שמפריע לך, אז תחשבי שוב למה את מבקשת ממנו להפסיק.... חג שמח!
 

MLVC

New member
טעות בידייך

אני לא בעד חיסונים, וגם לא נגד, ואיני מטיפה לחסן ילדים. אין לי בעיה עם מי שבחר לא לחסן, וגם אין לי בעיה שיהיו דיונים בעניין הזה. ולראייה מעולם לא יצאתי נגד הנושא בכלל, ולא נגד רוןבלב 1 בפרט. אולם מה שקרה בפורום בשבוע האחרון הוא זה שגרם לי להגיב. היי סמוכה ובטוחה שאם התגובות "הרגילות" שלו וההטפות הרגילות שלו לא היו הופכות לדיונים האינסופיים שהוא עשה כאן, אולי לא היינו מתכתבות בזה הרגע, והייתי עדיין סמויה בפורום. אני בעד הצגת דעות לכאן ולכאן בכל נושא, אולם יש תרבות דיון, ויש גם גבול.
 

רוןבלב1

New member
מעניין שאת יוצאת נגדי ורק נגדי

אולי תוכלי הסביר פה לכולנו מדוע את יוצאת נגדי, כשלשרשור הזה היו שותפים 4 אנשים, אחד (מור סגמון) כותב לעיתים רחוקות ואחד (פוסטדוק) הצטרף לצורך השרשור (פחות או יותר). בנוסף, למפלצתיות של השרשור אחראי אדם אחד מהארבעה - וזה לא אני. עובדה שאני כותב פה חודשים ארוכים ומעולם לא היה פה כזה שרשור תפלצת בנושא חיסונים. אז, תנסי לחשוב מה השתנה ברשרור הז (יש לך רמז במשפט הראשון בהודעה). אז מה בדיוק מפריע לך במה שאני כותב? צאי מהארון שלך ותגידי את האמת ותפסיקי להסתתר מאחורי ביטויים דמגוגיים וחסרי משמעות כמו "שטיפת מוח".
 

shoni77

New member
ההודעה יצאה לא במקום ה-../images/Emo45.gif לדבריה של דרקונית

 

ayala26

New member
../images/Emo45.gif

וכששרשור מפסיק להיות מעניין או ארוך מדי אפשר פשוט להפסיק לקרוא בו (ואפשר לקפל אותו). אני קיבלתי הרבה חומר למחשבה וחומר לעזרה בנושא מרון שעזר לי להגיע סופית להחלטה מסויימת.
 
למעלה