בכוונה פותחת הודעה נפרדת, למרות השרשור
המפלצתי בנושא חיסונים, דווקא כדי שההודעה תבלוט יותר. נמאס!!! היה פורום שליו ונעים, אי של שפיות, שהפך הודות לרוןבלב1 לזירת התכתשות והתנצחות בינו לבין עוד 2 שזה עיקר עניינם. אז תחליפו כתובות אי מייל במסרים או תעשו מפגש "אנטי/בעד חיסונים" ותפטרו אותנו מהזוועה הזו! או שמא זה שכל אחד כותב הודעה מתחכמת וארוכה יותר שתקועה בדף הראשון עושה לכם את זה?!!! אז עולות פה מידי פעם שאלות על חיסונים, אבל בין זה לבין מה שעשיתם עם הפורום יש הבדל של שמיים וארץ. תפנו לתפוז שיפתחו לכם פורום משלכם, תתנצחו בפורום חיסונים (בטוח יהיה לכם עם מי לריב שם). תחזירו לנו את הפורום בחזרה!!!
המפלצתי בנושא חיסונים, דווקא כדי שההודעה תבלוט יותר. נמאס!!! היה פורום שליו ונעים, אי של שפיות, שהפך הודות לרוןבלב1 לזירת התכתשות והתנצחות בינו לבין עוד 2 שזה עיקר עניינם. אז תחליפו כתובות אי מייל במסרים או תעשו מפגש "אנטי/בעד חיסונים" ותפטרו אותנו מהזוועה הזו! או שמא זה שכל אחד כותב הודעה מתחכמת וארוכה יותר שתקועה בדף הראשון עושה לכם את זה?!!! אז עולות פה מידי פעם שאלות על חיסונים, אבל בין זה לבין מה שעשיתם עם הפורום יש הבדל של שמיים וארץ. תפנו לתפוז שיפתחו לכם פורום משלכם, תתנצחו בפורום חיסונים (בטוח יהיה לכם עם מי לריב שם). תחזירו לנו את הפורום בחזרה!!!