בי"ס למשחק, פרק 1- המשך.

בי"ס למשחק, פרק 1- המשך.

טוב הניקוד לבנתיים: נערת פרח מאושרת-מיקי טרל- 200 נק'.(בלי בונוס) pRiNcEsSa 10-נעם סטאר- 75 נק'.(בגלל שהיא הביא את התמונה אבל באיחור) SiM GirL-מאיה גארדנר-220 נק'.(עדין בלי הבנוס) mmiiaa-תמר גובי- 0 eladan1-אלה דניאל-0 loli92-צ'ריטי סימפסון-214.(עדין בלי בונוס) kiti171- קיילי האוויל-0 «°•On£•Oƒ•a•KiNd•°»- דלהי רן-180 נק'.(עדין בלי בונוס) * היה פרק המשך אחרי המשימה בגלל שהשירשור למטה אז הנה קישור. פרק 1- המשך!!- פרק אחד לפני רבע הגמר!! *מאיה, צ'רטי ודלהי חוזרות מהקניון.* צ'רטי: זה היה כיף! מאיה: מאוד, יאו! אנחנו חיבות להיכנס להתארגן!! דלהי: יש רק... חצי שעה!!!!!! *אחרי חצי שעה* מיה: שלום בנות. בנות: היי. מיה: אני מאוד מאוכזבת חלקכן לא עשו את המשימות! רק כמה בנות!! אנחנו לא מורידים נק' יש לכן הזדמנות להשלים. בנתיים הבונוסים. מור: טוב, צ'רטי התקדמי. צ'רטי: כן. מור: בנתיים יש לך סה"כ נק' 214 ואם הבונוס... מתוך 40 נק' אני נותנת לך...40!! היית נפלא, לקחת את זה לדרך חדשה, ממש יפה דיי שונה מהאחרות. אז יש לך 254 נק'. מור: מאיה. *מאיה מתקדמת* מור: יש לך לבנתיים 220 נק' ואם הבונוס... מתוך 40 נק' אני נותנת לך... 40 נק'! ממש טוב, לקחת את זה עד הסוף וזה מה שהיה באמת יפה. אין לי הערות סה"כ 260 נק'!! מור: מיקי. *מיקי מתקדמת* מור: יש לך סה"כ נק' 200, ואם הבונוס... קיבלת מתוך 40 נק' 35. אני אישית לא ממש הבנתי למה היתכוונת, בגלל זה קיבלת 10 נק' פחות על המשימה מהניקוד הרגיל. הבנתי שאת מחכה למישהו ושהיא מתה אבל לא הבנתי מה הקשר השמלה שנכנס, רעיון מאוד יפה רק הקטע של השימלה הרס. סה"כ 235. מור: דלהי. *דלהי מתקדמת* מור: יש לך סה"כ נק' 180 אם הבונוס... מתוך 40 נק' קיבלת... 40 נק'!! ממש אהבתי, התהלת על עצמך, לקחת את זה לכיוון דומה כמו שלמאיה אבל לשתיכן לקחת קצת הצידה ונורא יפה! זה היה ממש טוב, מעל הוא מעבר. סה"כ נק' 220!! מור: נעם. *נעם מתקדמת* מור: אני מאוד מאוכזבת שלא עשית את המשימה המותלת עליך. את יכולה להביא את המשימה עליי ואני יורד לך קצת ציון על איחור. טוב... תמר, אלה וקיילי התקדמו. אתן לא עשיתן שום משימה! אנחנו הקדמנו את רבע הגמר ושלושתיכן המתמודדות להדחה. האחת שמודחת על בטוח מאיתנו השופתים היא..... תמר. אנחנו מצטערים, אבל את לא התעניינת כלל בתחרות. אנחנו מבקשים מהילדים בפורום להצביע לאחת הבנות או קיילי או אלה, תכף את הפרטים שלהם ותמונות.
 
קיילי../images/Emo41.gif

*מה שהיא כתבה* שם מלא: קיילי האלוויל גיל: מבוגרת מין: נקבה מצב משפחתי: יש חבר עבר: נולדה עם אח תאום למשפחה ממוצעת, אמא שלה מתה בשריפה כאשר היא הייתה בת 4 ולאחר מכן אביה התחתן עם אשה אחרת ונולדו להם שני ילדים. ניסיון: היו לה 3 תפקידים קטנים בסרטים. למה הוא\היא צריך\ה להיות ה הבא? אמא שלה הייתה שחקנית ומאז מותה קיילי רוצה ללכת בדרכיה. --- תמונה
 
אלה../images/Emo41.gif

שם: אלה דניאל גיל: 22 מצב משפחתי: מאורסת עבר: נולדה למשפחה ממוצאת. יש לה אחות קטנה שקוראים לה טלי וארוס שקוראים לו רון (שעבד בתור שחקן בתאטרון בבוסטון). אוהבת לעזור לאנשים אחרים. ניסיון: כשהייתה קטנה למדה בחוג דרמה וניהיית עוזרת המורה. השתתפה בהרבה הצגות בבית ספר ובתיכון והייתה בלהקה צבאית. לא היא צרכה להיות הכוכבת הבאה: היא צרכה להיות הכוכב הבאה בגלל שיש לה ניסיון מול קהל (גם שלא רואים אותו בדיוק..) וגם היא עדיין לא נחשפה לציבור הרחב אז יש עניין לראות משהו חדש על המסך שלא שיחשבו שהוא שם בגלל שהוא אח של... או בן של אדם עשיר.
 
בבקשה לכול מי שרואה את ההודעה!!

תצביעו לאחת הבנות אלה או קיילי במסר ותגישו מי אתן רוצים שתלך!! או קיילי או אלה!!
 
כנסו!!

יש רק 2 הצבעות תצביעו
(((
 

kiti171

New member
אני פורשת../images/Emo3.gif

מצתערת אבל ממש אין את העצבים לזה. אני משריעה עכשיו המון זמן בבניית האתר... ולא שיחקתי כבר כמעט שבוע.
 

eladan1

New member
עוד בקשה!חחח

בימים האחרונים ממש לא היה לי זמן לעשות את המשימה אז היום בערב עד 8 בארך אני העשה אותה טוב?
 
פרק 2!!../images/Emo41.gif

*אחרי ההדחות* מיה: בנות, תעלו לחדריכן. קיילי: מיה, אני יכולה להגיד לכך משהו? מיה: מה? קיילי: אני צריכה לפרוש, יש לנו בעיות במשפחה. מיה: אני מצטערת לא משנה מה שזה יהיה, תעזבי יחד אם תמר ואלה. קיילי: תודה על ההבנה! מיה: תמיד. קיילי: את תודיעי לבנות? מיה: כן, תרצי להיפרד? קיילי: אני שונאת פרידות. *חיבוק חברותי* מיה: בנות, בחדר 323 מיקי נשארת ועוברת אליה דלהי. חדר 324 מבוטל!!! תשנו היטב בנות כי מחר מצפה לכן יום קשה, אני מזהירה! *בחדר 322* נעם: מי הולכת לישון עכשיו? מאיה: אני!! צ'רטי: לא... אני!!! נעם: לילה טוב מאיה. מאיה: טנקס.*נכנסת לשינה עמוקה* צ'רטי: שנעיר אותה? כבדיחה? נעם: לא שתישן, בעצם גם אני הלך לישון אני מודאגת מהמילים של מיה. צ'רטי: זה לא יכול להיות עד כדי כך נורא... נעם: כיבוי אורות!! *חושך* *חדר 323 * דלהי: את הולכת לישון? מיקי: לא... דלהי: אל מה את מסתכלת? מיקי: שום דבר... דלהי: נווווווווווו מיקי: שום דבר!!! דלהי: סליחה, לא היית צריכה לצעוק בגלל שאני מתעניינת במה שאת עושה!! מיקי: סליחה. דלהי: את בוכה? מיקי: *מנגבת במהירות את הדמעות* לא. דלהי: אל מה את מסתכלת? מיקי: *מגישה לה* דלהי: איזה אישה חמודה!! מיקי: תודה. דלהי: מי זאת? מיקי: מטפלת. דלהי: את עצובה שאת רחוקה ממנה? מיקי: לא וכן. דלהי: מה? מיקי: לא כי אני יודעת שתמיד ניהיה רחוקות, אבל כן כי זה יותר מדי רחוק. דלהי: אז תכתבי לה מכתב, אל תתעצבי בגלל זה! מיקי: נדמה לי שבגן עדן אין תיבת דואר. דלהי: אני... לא יודעת מה להגיד. מיקי: זה בסדר. *חדר 322* נעם: צ'רטי!! צ'רטי: מה? נעם: בואי נעיר את מאיה!! צ'רטי: אחלה!! נעם: נעיר אותה ובטח יהיה לה כזה פרצוף מצחיק, אז... נצלם אותה!! צ'רטי: חחח... נהדר! *לוקחות מצלמה בלי פלאש* נעם: *מזיזה את מאיה* צ'רטי: *מצטרפת* מאיה: בוווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!! צ'רטי+נעם: האאאאאאאאא, הקפצת לנו את הלב!!!! מאיה: חח... שמעתי את כל השיחה! צ'רטי: את לא יושנת? מאיה: ידעתי שתעשו לי את זה. נעם: סורי!! מאיה: טוב!! צ'רטי: עכשיו באמת לילה טוב!! * השעה: 3:00* *נשמעת פתיחת דלת בחדר 322 ו323* צ'רטי+מאיה+נעם: האאאאאאאאאאאאאאאא דלהי+מיקי: האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מה קרה? הכל בפרק ממש עוד מעט!!
 
חחחחח

זה משעשיתי בטיול השנתי בדיוק!עשיתי כאילו שאני ישנה ואז חברות שלי החליטו למרוח עליי משחת שיניים ואני עשיתי בוו חחח הם מזה צרחו!וכמעט העיפו אותנו הביתה.
 
למעלה