בית מלון לנשים לאחר לידה

ranielcarmit

New member
בית מלון לנשים לאחר לידה

היי , אני מאוד רוצה שכל מי שרואה את ההודעה תענה לי- האם היא היתה הולכת לבית מלון לנשים לאחר לידה, האם היית הולכת עם כל המשפחה ולכמה זמן היית מעדיפה, בית מלון זה יאפשר ליולדת לנוח בחדר לבד לנפוש בהתאם ולקבל שירות רופאים או סיוע ב טיפול בתינוק בעת שתרצה, ניתן לארח חברים או מבקרים ובית המלון יחסוך את כל עבודות הבית שצריך לעשות , ומאחרו את לאחר לידה , כדאי בשבועות הראשונות לנוח. האם היית הולכת לכזה מלון? , אנא רישמי במפורט
 

lulyK

New member
את מודעת לזה שזה קיים בליס ותה"ש?

הייתי הולכת אם הייתי בוחרת ללדת באחד מבתי החולים האלה. לא הייתי נוסעת בשביל כזה דבר (אם כבר יוצאים מבית החולים, אני יוצאת הביתה).
 

polinomialy

New member
לא הייתי הולכת.

הכי כיף זה הבית שלי, המיטה שלי, הסביבה המוכרת. אחרי הלידה הראשונה הלכתי לאמא שלי כדי שהיא תעזור. היא באמת עזרה וזה היה נפלא. היא בקשה שאני אגיע אליה גם אחרי הלידה השניה, אבל העדפתי לחזור מבית החולים הביתה. וכך עשיתי והיה נפלא. בתי מלון זה עסק יקר וליולדת טריה אין תמיד את הכסף לבלות בבית מלון לבד שלא נדבר על עם כל המשפחה (אם יש ילדים נוספים). בנוסף, אם רוצים לצאת מהחדר במלון אז צריך להתחיל להתלבש ולהתארגן ליציאה (אפילו לחדר אוכל) - התארגות שאין בה צורך בבית. לא הייתי הולכת למלון לכמה שבועות (כסף... ואני אוהבת את הבית שלי!) ורוב המבקרים מפחדים לבוא בימים הראשונים אחרי הלידה ומעדיפים לבוא אחרי שבוע, שבועיים, חודש וכו'. כך שטיפול בבית לא נחסך... הסיבה היחידה שבגללה הייתי הולכת למלון אחרי לידה זה אם הייתי יולדת בבית. אני לא מאמינה שאני אחליט ללדת את אחת הלידות הבאות בבית, אבל אם כן אז זו סיבה לצאת למלון. והנה הסיבה - כשיולדים בבית חולים ויש את האשפוז אז המשפחה (ילדים + בעל) יודעים שאמא לא נמצאת כמה ימים וכשאמא חוזרת אז זוכרים (ומפנימים) שקרה משהו ושהגוף של אמא עבר משהו וצריך זמן התאוששות. אם אמא נשארת בבית כל הזמן, יולדת בבית ולא נוסעת לשום מקום אז קשה לשים לב שקרה פה משהו. נכון שפתאום יש ילד נוסף, אבל עדיין - פרט לזמן הלידה ממש השגרה המשיכה כרגיל. אמא עדיין פה והכל נשאר כמו שהיה. ולכן נראה לי שיש צורך בחופשה במלון רק לשם הניתוק ושינוי השגרה ופחות לשם המלון עצמו. אני מקווה שזה מפורט מספיק...
 

debby12

New member
מנהל
בחיים לא

אם הייתי מרגישה שאין לי מספיק עזרה ותמיכה הייתי מעדיפה להשקיע את אותו סכום ואפילו יותר במישהי שתבוא אלי הביתה ותעזור בעבודות הבית ובלהכין לי אוכל ותה. לדעתי אחרי לידה צריך פרטיות ושקט (אה - והדבר האחרון שהייתי רוצה לראות זה רופא)
 

lulyK

New member
פרטיות ושקט אין בבית שכבר יש

בו ארבעה ילדים. אולי זה צריך להיות קהל היעד.
 

טובהמ

New member
אז שהם ילכו למלון...

וברצינות - אם זה לא החופש הגדול, בבוקר הם במסגרות, ואחה"צ אפשר להשקיע את הכסף במישהו שיעזור ויהיה איתם, או לקחת על חשבונכם עוד ימי חופשה לבעל. זה נכון שאמא צריכה לנוח, אבל הילדים גם ככה עוברים טלטלה, ולא נראה לי שאמא שנעלמה להם לשבועיים זה כ"כ טוב. במגזר החרדי זה מאוד מקובל, ויש בתי החלמה ליולדות. אני לא מבינה את זה. (ממילא כדי שהאמא תהיה שם מגייסים את כל המשפחה. אז שיתגייסו כשהיא בבית).
 

shapir1

New member
בדומה לשאר התשובות:

לא הייתי הולכת. אחרי הלידה חיכיתי רק להגיע הביתה כמה שיותר מהר. בית מלון מזכיר לי נופש, ועם כל הכבוד, התקופה של אחר הלידה לא הייתה תקופת נופש בשבילי, במיוחד עד שההנקה התבססה.
 

עמית@

New member
במגזר החרדי זה מאוד מקובל וקיימים

לא מעט כאלו. כנ"ל בליס ותה"ש
 

פלגיה

New member
במגזר החרדי זה לא מלון

זה בית הבראה, והאווירה שונה. וחוץ מזה - כאשר יולדים שבעה, שמונה, תשעה ילדים, מקום כזה נראה לי ממש הכרחי. <פלגיה שפינטזה על מלונית, ובסוף חזרה הביתה וזהו>
 

neta2

New member
לא ולא ולא! הספיק לי המלונית של

תה"ש. בפעם הבאה (אם) שאלד (אם ואם) לא אשאר במלונית. אבקש שחרור מהיר הביתה שלי. אין כמו הבית מבחינתי!
 

אולה *

New member
לא הייתי הולכת

כ"F רציתי כבר להגיע הביתה למיטה *שלי*, לכרית *שלי*!
 

tovim

New member
ממש לא.

בית מלון, יפה ומאובזר ככל שיהיה הוא לא הסביבה הטבעית שלי ובטח לא הסביבה הטבעית של ילדי. ללכת עם המשפחה ועם תינוק חדש זה בטח לא יעיל. ללכת לבד עם התינוק ולהשאיר בבית את שאר הילדים זה לגמרי לא נכון בעיני. מנוחה בבית שלי עם עזרה ממשפחתי הקרובה כמה שניתן, זה כן.
 

ארנט

New member
ואני ממש מוזרה ../images/Emo3.gif

לא הייתי הולכת לבית מלון אחרי האשפוז כי אני מעדיפה להיות בבית, במקום המוכר בפרטיות עם בן הזוג והילדים. גם ככה לידה הנה ארוע שמביא בעקבותיו כל כך הרבה שינויים- כך שהצורך הבסיסי ביותר מבחינתי הוא המקום בו אני מרגישה הכי בטוחה- הבית. אבל אפילו יותר מזה - אני לא שקלתי בכלל את האופציה של המלונית , למרות שבשתי הלידות הייתי מאושפזת 5 ימים (קיסרי). לא יודעת יש משהו במחלקת יולדות שאני דווקא מחבבת. תקראו לי פסיכית, אבל השהות הזו עם עוד בנות במצבי , מצאתי אותה מעודדת ותומכת. התמזל מזלי, במיוחד הפעם, להיות בחדר עם מישהי מקסימה כך שכשרצינו שוחחנו וישבנו יחד וכשהיינו צריכות סגרנו וילון וכל אחת הייתה בנישה שלה. אמרתי שאני מוזרה....
 

מאז

New member
כמוני כמוך...

אם כי בלידה הנוכחית, שאחריה הייתי יממה במסדרון, חשבתי קצת אחרת...
 

polinomialy

New member
כנ"ל

לי מאוד חשוב הזמן בבית החולים. אני שמחה שיש מינימום של 48 שעות אשפוז וצר לי שאין יותר. אחרי הלידה הראשונה הייתי 96 שעות (כי לילד היה חום והוא ירד יותר מדי במשקל) וכל כך שמחתי שנשארתי עוד יומיים (בגלל שנשארתי, לא בגלל החום של הילד...) החברה הזו של נשים נוספות באותו המצב כמוך היא נהדרת. ובלידה הזו בכלל - גיסתי (אחות של בעלי) ילדה 16 שעות לפני והייתה חדר לידי במחלקה. זה היה ממש כיף.
 
לא הלכתי ולא הייתי רוצה ללכת

מעדיפה תמיד להשתחרר בהקדם האפשרי ולחזור לפינה הפרטית שלי, עם הילדים והמשפחה. את העלות של מלונית כזו הייתי מעדיפה להשקיע בעזרה בבית - נקיון, בישול, שמרטפות וכד'.
 
למעלה