בית מחסה - חסר נושא

שמעון גם אני מכבד את דעתך

ולא מסכים עימה, שכן לצורך זה קיימים פורומים רבים ומגוונים לצרכי התבטאות בנושאים שונים. אי לכך ראוי ובריא הוא שכל אחד ימצא את מקומו תחת קורת הגג שמתאימה לו.
 
כשהתותחים רועמים המוזות שותקות

ואני רצתי רצתי בהתלהבות של ילד,
לספר לכם על חויה יוצאת דופן שחויתי היום... ושראוי לו לכל אדם בישראל שיחווה אותה אי פעם. אך מכיון שאינה קשורה לרקודי עם אמלא פי מים כ-..
 

אמארין

New member
לא. לא. לא. שוגי תספרי !!! PLEASE

בא לי סיפור מבית מטבחך. מבטיחה להיות ילדה טובה, ולסתום קצת. אבל רוצה סיפור. רוצה סיפור. ספרי לנו סיפור. אם יתלוננו על אי רלוונטיות, מבטיחה, לקשר לך אותו, לאיזה ריקוד, תסמכי עלי. וגם, כמה פליקים ידידותיים, לכרישי השתיקה, מובטחים בזאת. !!!! SHOOT SHOOT SHOOT !!! I'M HERE FOR THE REBOUND מצויידת במילון עברי-אנגלי, חיוך אוהב ויעה לטיטוא הקליפות. הסיגריה שאחרי...
צלחת הפיצוחים והכיף של השבת. ד.א. איך יצאו הדגים? והסכינה? שכחו לדווח, על סעודות השבת. באסה.
 

משהא

New member
לשוגי לא! - משל"זאב זאב" והזאב טרף

לשוגי היחידה. דוקא את האמיצה, התמציתית והממצה שלא קראתי מילה רעה המופנית כלפיך נטרפת על ידי הזאב. חוויות רבות, אירועים מעניינים, ביקורות לגופו של עניין, ואפילו פה ושם בדיחה קצרה ופוליטיקה רלוונטית היו ורצוי שיהיו מנת חלקינו כי אלו הם חיינו. אבל מגשמי ברכה יצא מבול. יושב לו "אלוהים" ויש כמה כאלה, שיודעים הכל ושולטים בכל ואינם בתוך הקטגוריות שגם את בהזדמנויות אחרות ביקרת אותן וצריך עכשיו לבנות את "תיבת נח" המודרנית על מנת להציל את מה שעדיין יש. אוי לנו אם את נכנעת. "אם בארזים נפלה השלכת מה יגידו איזובי הקיר". המעשה הנכון לטעמי היה דוקא לספר ולהראות שאפשר גם אחרת. כתיבתך תמיד היא גישמי ברכה. אורי גבעטני
 

אליק 31

New member
שמעון, איתן, משהא, כולכם צודקים

הכיצד? אף על פי שטענתם טענות סותרות לכאורה? ובכן, איתן ומשהא צודקים בכך שמישהי מושכת חזק לכיוון מסויים מאד, ובגלל הרגשנות ההומה שבדברים, והפופוליזם שבהם, יש חשש שמא אוכלוסיות גדולות של הפורום ינועו בעקבותיה לאפיקים רחוקים ולא רצויים. מכאן חששם של איתן ומשהא. עובדה שאיתן ומשהא לא אמרו מה שאמרו עד היום, אלא רק היום, וזאת, בגלל שמישהי מסויימת, לא אומר מיהי, עברה את גבול הטעם הטוב. בהחלט איננו רוצים לסתום פיות, בהחלט אנחנו רוצים לקרוא על האסוסיאציות שתחביב ריקודי העם מביאים אותנו אליהן, אלה הם חופים יפים. ויש המון נושאים שקשורים בעקיפין לריקודים.וכולם כאן מוזמנים להביע רחשי לב, שלעו בהם במהלך של רקיוד, אף אם זה לא קשור לריקוד. לפיכך, שמעון, אני מסכים איתך בהחלט שאי אפשר לדון כל הזמן בנושאים הספציפיים של הריקוד, ואנחנו שמחים שהפורום נותן במה לאנשים עם סגנונות שונים, ראייה אחרת של החיים, הגיגים, הרהורים, מאוויים. מה שעשתה אותה האחת, היא הביאה אותנו לחופי הצונאמי, ופה טמונה סכנה, אנחנו מאבדים את הניווט. כבר לא בדיוק יודעים מה היא רוצה מאיתנו. אני אנסה להגדיר מה הבעייה בכתיבתה: שפע גדול של מלים, אהבה גדולה למילים, השפע הזה מתרוצץ בראשו של אדם ומבקש לפרוץ החוצה. זו התאהבהבות במלים לשמן, הרצון לכתוב אותן, כדי לראות אותן. ומה יותר טוב מאשר לעלות על מילות שיר, שמישהו אחר כתב, ולהתנשא על הגל הזה שהזדמן, וממנו לירות מטחים נוספים של מלים. לפיכך, שמחתי כי כמה וכמה כותבי פורום, עשו היום מעשה, ואף הקדימו את איתן ומשהא, והתריעו על התשפוכת המילולית שלוקה בה אחת משלנו, אנחנו רוצים שהיא תישאר שלנו, אבל גם שתכבד את רצונותינו.
 
אליק - גם אני חבר בפורום

ואם אמארין רוצה לכבד את רצוני, אזי רצוני הוא שהיא תמשיך לכתוב ללא שום הגבלה או מעצור - שאמארין תכתוב ללא הפסקה, לנצצצצצצצחחחחחח. לי, לך ולכל אדם אחר יש את הזכות הבסיסית ביותר והיא - לעבור להודעה הבאה. אז תפסיקו להטיף לאמארין על מה טוב ומה לא טוב, תפסיקו לבקש ממנה להצטמצם בכתיבה. במקום להתמודד איתה אינטלקטואלית, אתה אליק ואחרים מעדיפים להשתיק אותה. למה?
 
אני חדש ,לא לילד הזה פיללתי .

אני מוצא את עצמי תומך בדברים השקולים של איתן ,מלבד המשפט פח אשפה . הפורום שייך להבנתי להרבה אנשים ,ואם זה המצב ,איך מאפשרים לאדם או שניים לכתוב את רוב ההודעות ? ואיך מתאפשר מצב שאנשים רבים בינהם ,ואז הופכים את התפל לעיקר ? ריקודי עם על ההשלכות מנושא יקר זה אמורים להיות הנושא היקר והחשוב ,כל מי שממשיך לנגח אנשים באופן אישי ,פוגע בעצמו ,אך גם בפורום . אנא התעשתו וחדלו . ולכל אותם אנשים בעלי נשמה יתרה שמדירים את רגליהם ,שובו לפורום ,כי אתם הרוב ,אני בטוח שרוב הקוראים מצפים למילותיכם .
 
למעלה