בית מחסה - חסר נושא

בית מחסה - חסר נושא

בעת האחרונה ניתן למצוא בפורום הכל למעט ריקודי עם, כאמור בכותרת הפך הפורום "לבית מחסה - חסר נושא". מתבטאים כאן אורחים, קרואים, אושפיזין ואחרים מסוגים וזנים שונים ומשונים. מתוכן דבריהם קשה להבין את הנושא המשותף המאגד ומאחד אותם תחת קורת גג מקרית זו. אולי ניתן לציין כי מבלי קשר לכתיבתם בפורום הם גם אולי נוטלים חלק בחוגים לריקודי עם. יכולים אנו למצוא בכתיבתם "אגדות ילדים", ציטוטי שירה, סיפורת, ברכות ואיחולים ושאר ירקות שניתן לעשות מהן סלט. מן הסתם סבור אני כי ראוי לכתבות אלה שיתכבדו וימצאו להם אכסניות מתאימות בבלוגים ובפורומים נפרדים ואחרים שנושאם הולם ומתאים לכך. התחושה המתלווה לקריאת דברים אלה מצטיינת בהעדר קו מנחה לעדר שפרטיו תועים ונפוצים לכל עבר. נראה כי מדובר בכאלה המחפשים במה להתבטאות כבושה ופריקת תיסכולי עבר והווה ובכתבותיהם רבה הפטפטת, דברת, כתבת, צטטת וכד'. מעבר לכך עוסקים אלה בהחמאה הדדית האחד לשני ובטיפוח האגו באמצעות עיסוי מילולי. לעניות דעתי ולמיטב הבנתי יש מקום ולאלתר, להבהיר את הדברים ואולי לנקוט צעדים ולעשות מעשה על מנת להחזיר לפורום את הנושא, המהות, והצביון המשרתים את המטרה לשמה נועד. ניתן לאבחן כי בעטיה של תופעה זו נעלמו, נשתתקו ונאלמו דום חברי פורום רבים שנהגו לכתוב, לדון בנושאים ולשתף בחוויות הקשורים בריקודי עם. אז חברים נכבדים, כצעד ראשון רוצה אני להזכירכם כי הפורום הינו במה לכל הקשור בריקודי עם ומטרתו לדון, לדסקס ולשתף בכל הקשור בנושא ואינו משמש כ"פח אשפה" לכל אמרה שלמאן דהוא אין היכן להשליכה. בברכת רוקדים אמיצה איתן שמידט
 

אמארין

New member
עיסוי מילולי? מתי פונקת בו לאחרונה?

עם האמיצים הסליחות. פח הזבל של האנושים מלא עד אפס מקום.
אין עם מי לדבר... אפילו האמיצים, יורקים דם, ובולעים. זיל בזך, אף לך, שמידט. יושר מידותיך, מאפילות על קוצר משפטיך. או שמא, להיפך. משפטים קצרים...מסר ארוך. משפטים ארוכים...מסר קצר. מה הקשר? תלוי, מה יש לך. אבל זה עובד הפוך, בצעדי רקיעה, וסיבובי אל-פסק. הזהר מתנועות קצרות. הברות חטופות. ביי.
....SSSSSSSSSS
 
דברי בלע - צחוק ודמע

אין תמה כי מצאת לנכון ומיהרת להגיב. אלא שיפה מחשבה תחילה, שכן כל שוטר מתחיל היה עוצר את אצבעותיך בעוון שוטטות על המקלדת. העיסוי המילולי הוא נחלת המחמיאים ההדדיים ואיני נמנה על קהלם. מענין כי מצאת לנכון להתייחס לאריכות הכתיבה חסרת התוכן והפשר, אף שאני לא דנתי בכך, האין בעובדה זו משום "כובע הבוער על ראש הגנב". אז בצעדי ריקוד מדודים נשוב ונרקוד את "זבל זבל לך זבל זבל לך זבל לך מכורתי מכורתי" בברכת ביעור חמץ לפחי האשפה. איתן שמידט
 

משהא

New member
לאיתן ידידי "דברי אלוהים חיים" איתך

מזדהה איתך ומודה לך שכתבת זאת לפני. זה נכון, מציק ודקה לפני שתים עשרה בה יהפוך החוג לאנרכיה מוחלטת. ההוכחה הטובה ביותר לכך היא התגובה שנכתבה אחריך, והלקוחה מעולם אחר, ופירגון והסכמה מרבים למהלכים אלו. התלבטתי רבות אם עוד יש ערך במצב הקיים לכתוב על כך ואם יש עדיין אוזן קשבת ואפשרות כל שהיא לשינו. נדמה לי שלרבים מידי פשוט נוחה יותר דרך זו שהיא המשך לתהליכים רבים ודומים בחלק רב מחיינו התרבותיים בארץ. אני מתפלל שלא לשוא דבריך. חג פורים שמח אורי גבעוני
 

אמארין

New member
אם אין אני לי זבלי לי.

בוקר טוב לכל העוסקים, בספורט הח... המצוי. ולכל המתאמנים היכון. יש לרוקן הזבל. להרים הזבל. למתוח הזבל. לנדנד את הזבל. זבלוני, זבבולי, זבוביני, זבובון לי. מעוף הדבורית, פראייר לעומת, ריקוד מפני האשפה. כן, ימלאו ידיכם, עבודה ריחנית. באשר תלכו. אמן ואמן. שאו ברכה, ומלוא חופניים מהחמים החמום החום הזה. ציירים הריעו לו. פסלים ליטפו את מרקמו, ואני הקטנה, גאה בזאת, להגיש לפורום רציני ומוקפד זה, את מנת ביכורי הבוקר שלי, מדי יום ביומו. לשמחתי, בצהריים ובערב, לעיתים, מנה נוספת ריחנית ותוססת, מצליחה לצאת מעת לעת, לידיכם המשתוקקות. ח. נפלא לכם, לח מדשיא ומדשן עונג.
אל יקל הדבר בעינכם. אפילו את משקלו בזהב, לא הייתי נותנת, לאהובים שבחברי, אלא לכם, מחוסרי הכתיב-יבש שה ההפרשנית. מיובשי הדיו, משמימי האות. סעו עם מ. הזבל בתרועות צופר, ואורות מהבהבים. בברכה לארץ נהדרת. סע יא זבל !!! או שמא זבל זבל לך מכורתי מכורתי. במקרה בחילה קשה ניתן להמיר בזמר זמר לך, ולסיים בכריעה עמוקה. - לידיעה כללית. ליהדות החרדית, יש ברכה גם לנושא ההפרשות. ולאחר ידיעה רפואית שרכשתי בנושא, בעיית השליטה על סוגרים אצל חולי שיתוק המוחין, והשבץ, בהחלט שווה ברכה. כיון שכך, אני מאחלת לי ולכל עם ישראל. סוגרים בריאים, ושליטה בריאותית, מלאה ובתפקודם השוטף, על מי מנוחות ובשלוות המערכת. מי יתן ואמן.
 

אמארין

New member
למישהו יש את הנאום המפורסם של אלטמן

סליחה, פליטת פולמוס קטנטונת....
מציצים 2005. ב-6.6.66 (את הטון תוסיפו בעצמכם). הנאום של שיסל, דקה לפני שהוא זורק את אלטמן הקטן למים. בשל מידותיו הגדולות מדי, לטעמו. זה ילד זה? אפילו איינשטיין הסכים, אני רוצה כזה. אז אנא, מכם. תעזבו לי את האורך, בשקט. לא אני, זו המתעסקת איתו, ללא הפסקה. יש להרפות מענייני הצנרת. ולצאת לשפת הים. השמש, מפתה, לצחוק וחשיפה. המלח וההומור השזוף. מחכים רק לי. קפיש? יוק. שיסל. יוק. ש..מ.ק. על כתפינו, שירה בריאה בליבותינו. יצאנו להתנצנץ על המים. סוגרים את הים. מקפלים אנטנות. חם.
 
אמרין

לא תמיד שלשול הכתיבה ועצירות המחשבה הם הפיתרון הראוי. וכבר אמרו חכמים" "סייג לחכמה שתיקה" ו"חכמים היזהרו בדבריכם". אז מציע לך זה ראה וקדש. אז בברכת שליטה על כל הסוגרים. איתן שמידט
 

SEARCHALL

New member
נא להירגע !!! ../images/Emo13.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

אמארין, יש לך יכולות כתיבה וביטוי מדהימות !, בדר"כ שמח לקרוא את דברייך, ולא פחות פחות מכך, את השירים המצוטטים, שדי קולעים לטעמי.(לפחות לפי השירים, הייתי חושב שאת יותר קרובה לגילי- מבלי להעליב). אבל אמארין, הפורום הוא פורום ריקודי עם , וכדאי שכולנו נשחדל לנתב את עצמנו להתבטאויות, אמירות, ודברים הקשורים ישירות לנושא הפורום. אמארין, אם תמצאי במה חלופית בה תוכלי להביא לידי ביטוי את יכולותייך, אנא ידעי אותי. ושנמשיך להנות מהצדדים היותר חיוביים של הפורום.
 

SEARCHALL

New member
לך דווקא ... ?????????????

O.K, אך לעניות דעתי פשוט חבל. חבל לבזבז אנרגיות על מלחמות שווא. במקום זאת, בפורום מתאים, לא רק שלא יגערו בך וירדו עלייך, אלא שיעריכו וייהנו מכשרונך, ואולי אפילו תוכלי למצוא שותפים לתחביב. אל תביני אותי שלא כהלכה. אני לא מנסה לגרום לך לעזוב את הפורום, אלא חושב שכדאי להתמקד כאן, במידת האפשר בנושאי הפורום, ואת יכולות הביטוי יוצאות הדופן, לממש בפורום מתאים יותר. שיהיה שבוע טוב.
 

אליק 31

New member
פיתחתי יחסי אהבה-שנאה לאמארין,גם

אני לא רוצה שאמארין תעבור לפורום אחר, אני רוצה שהיא תישאר אבל תהיה מתוקה יותר.
 
איתן - אני מכבד ולא מסכים

הפורום נע במסלול משתנה ומגוון כל הזמן, לעיתים יש דיונים ארוכים וחשובים הקשורים ישירות לטבורו של הנושא המרכזי שלנו והוא "ריקודי עם", ולעיתים המסלול נע יותר לכיוון הפתוח יותר והוא מתעסק בנושאים שסביב ריקודי עם, או נושאים שאינם קשורים כלל אך האנשים שכותבים על הנושא באים מתחום ריקודי העם. הרי לא יתכן שנדון כל הזמן רק על הנושא עצמו: כמה כבר אפשר לטחון עד דק את הנושאים הקשורים ישירות לריקודי עם? כמה כבר אפשר לדבר על: הרפרטואר, המחירים, איכות הריקודים, כמות הריקודים החדשים וכו'. לפעמים רוצים להפסיק את העיסוק האובססיבי "בכמות הריקודים החדשים", ולכתוב כמה מילים על הריח המשגע של האביב העומד בפתח. נושא "פריחת האביב" הוא לא בדיוק ריקודי עם, אבל נאמר שכותבת עליו אחת מהמשתתפות בפורום, אז למה לא? תמיד יש לך את האופציה של לדלג ולעבור הלאה. אתה כותב "נראה כי מדובר בכאלה המחפשים במה להתבטאות כבושה ופריקת תיסכולי עבר והווה ובכתבותיהם רבה הפטפטת, דברת, כתבת, צטטת וכד". אני לא רוצה להיכנס למניעים של הכותבים בפורום, אבל אם הפורום לא היה עונה על צורך מסויים של הכותב אזי הוא לא היה נכנס לכתוב בו. אני סבור שהפורום פועל נכון, הוא משיג את המטרה אשר לשמה הוא הוקם, הוא עונה על הצורך של הרוקדים והכותבים ובעצם אי אפשר לצפות ממנו ליותר. זה נכון שתמיד יש מקום להשתפר ולהתייעל ועל כך אין בכלל ויכוח.
 
למעלה