בית אומנות העץ - המלצה - לא להתקרב!

franckyb

New member
בית אומנות העץ - המלצה - לא להתקרב!

חווית הקניה שלי בבית אומנות העץ (חנויות במרכז הריהוט הישראלי בראשון ו2 ברחוב הרצל בת"א)!
המלצה!! לא להתקרב!!!!!

מדובר בחברה לא מקצועית בעליל! עם עבודה ושירות על הפנים! אחד הגרועים שאי פעם נתקלתי בהם!

וזה תקציר נמצרץ של הדברים, על מנת לא להלאות אתכם! פשוט אל תתקרבו אליהם!

לפני חצי שנה (02/02/2015 כשעברנו לדירה חדשה) הזמנו משם שלושה ארונות הזזה.
הובטח לנו הפירזול הכי טוב והרכיבים הכי טובים.. המוכרת, בהחלט באה לקראתנו ונתנה הרגשה טובה, אך עד כאן ההרגשה הטובה!
ביום שקבענו, הרכיבו לנו את הארונות, הגיע בן אדם אחד, להרכיב (מה זה להרכיב? לחתוך, להדביק, להתאים.. הכל..) את שלושת הארונות במשך 10 שעות!!! בן אדם אחד!
לאחר שהלך, התחלתי לבדוק את העבודה שלו..
גיליתי, מגירות עקומות ורוקדות, חורים בעץ, שריטות על העץ, ברגים שפוצצו את העץ, חוסר צבע,
צבע מגירות שונה ממה שהזמנו, חוסר במדף, מרווחים לא תואמים בין מגירות ועוד..

אחד הדברים היותר מרגיזים, היה שסיכמנו ל תליה נמוכה למטה ותליה גבוהה למעלה, המתקין, במקום למדוד כמו שצריך עשה פשוט תליה נמוכה.. של גמדים...(כלומר צורך להתכופף באופן בלתי סביר כדי לבחור בגד תלוי!)
עוד באותו ערב, התקשרתי למתקין, אמרתי לו שיש מלא ליקויים, ושהמגירות לא יציבות, והברגים פוצצו את העץ, והוא עונה לי שכן, הוא ראה את זה.. והוא צריך לבדוק מה עושים.. (??!)
למה לא אמרת כלום? חשבת שזה פשוט יעבור??? שלא נשים לב?
אמר שיטפל בזה ויחזור אליי.. אז אמר..
למחרת טילפנתי למוכרת הנחמדה, והסברתי לה את הכל, היא פתחה קריאת שירות ואמרה שיחזרו אליי..
כמובן שלא חזרו.. הלכתי אליה בפועל, הראיתי לה את כל הצילומים של כל הליקויים, פתחה שוב קריאה בדרישה שיצרו איתי קשר..
לא יצרו..
התקשרתי שוב.. איימתי בתביעה.. בפרסום..
אז חזרו אליי.. בחור בשם הרצל, שואלו מה הבעיות, הסברתי שפתחו להם קריאה ושהכל רשום.. ביקשו שאסביר שוב.. אז הסברתי.. רשם.. אמר שיהיה בקשר..
לא היו..
שוב התקשרתי, הפעם ישר לבחור שהיה אמור להיות אחראי, לא ענה..
הגעתי עד למנהל בשם חיים, וגם הוא ביקש את הפרטים, וגם הוא אמר שיטפל.. וגם הוא לא טיפל.. ניסיתי שוב להתקשר.. וחיים כבר לא עונה לי.. שלחתי לו הודעות.. הוא לא הגיב..
ושוב למוכרת, שהתנצלה והתנצלה והתנצלה..
עבר חודש.. ועוד חודש.. ועוד חודש..
ואז הגיע פסח, וביקשו ממני להיות סבלני..
אחרי החג, יטפלו.. אז הייתי סבלני.. והתקשרתי אחרי החג..
ושוב רצו לדעת מה הבעיה.. ושוב הסברתי..
ואז. אחרי ארבעה חודשים סוף סוף שלחו אליי מישהו.. למה? אה.. רק כדי לרשום את הליקויים..!! אבל כבר הסברתי לכם את הליקויים? למה הוא לא בא לתקן??
רשם כמה דברים, לקח ממני רשימה מסודרת ואמר שמי שעשה את העבודה (המתקין הראשוני) יבוא לסדר!
עבר עוד שבוע ועוד שבוע.. שוב התקשרתי.. שוב הבטיחו.. שוב לא חזרו..
התקשרתי למתקין הראשוני, אמר שמטפל בזה אישית.. הבטיח שיגיע.. ואז טלפון.. מישהו אחר על הקו מתקשר אליי לבוא לבדוק את הארונות..
מה יש לבדוק? שאלתי, אתם אמורים לבוא לתקן! יש לכם רשימה מסודרת.
"לא, הבנתי שאני צריך לבוא לקחת מגירה!"
חזרתי אל המתקין הראשי, שאלתי למה עוד מישהו בא לעשות רשימה ולקחת מגירה.
תשובתו : "כי לא מבינים כלום מהרשימה שהבחור הקודם עשה!!"
הבחור בא, מסתבר שזה הבן של המתקין הראשי, הוצאתי עליו את כל מה שהיה לי! ארבעה חודשים אני מחכה לתיקונים האלה!!!
אמר שינסה לסדר כמה דברים, והוא באמת סידר.. חורים בעץ, שריטות, מכות, תיקן את תליית הגמדים.. יישר מגירות.. (סיים כמעט הכל תוך 40 דק'!)
לגבי הצבע שלא הזמנו והמדף החסר, יחזרו אליי.. בנוסף, היה צריך לקחת מגירה עם עץ מפוצץ!
מתי יחזור אליי שאלתי..
ענה שיבקש מהם לסדר את זה זריז..
מה זה זריז???
כמובן שלא באו זריז, אלא התקשרתי שוב ושוב כדי שיביאו לי את הדברים.. ושוב טרטורים ושוב טלפונים ושוב הבטחות!
רק שלשום (ביום חמישי 23/07/2015), לאחר שקיבלנו את הארונות ב02/02/2015 (כן חצי שנה אח"כ!!!!) בא אליי המתקין הראשי, עם המגירה, ועם הצבעים הנכונים.. ועם המדף החסר.. (שלא תאם את שאר המדפים!!!!)
הרכיב לי את הכל.. שוב הייתי צריך להראות לו את הליקויים שהוא יוצר.. הכל עקום.. הכל שרוט..
תוך כדי עבודה על הארון של הילד, אני רואה שהצד של הארון בכלל כמעט אוטו מתפרק, אז ביקשתי ממנו גם לתקן את זה.. תיקן..(בערך..)
הלך.. סוף סוף..
לא פני שאמרתי לו שלא משנה כמה הוא יתנצל, שום דבר לא מצדיק חצי שנה של טרטורים וחוסר מקצועיות כזו!
התנצל שוב.. ושוב.. ושוב..
מצטער.. לא מתקבלת
אגב, כל השיחות שלי איתם, מוקלטות.. כל ההבטחות שיחזרו אליי.. כל ההתחמקויות.. וכל ההסברים שלי שוב ושוב לגבי הליקויים.. הכל מוקלט..
חברים, אתם מוזמנים לשתף.. והכי חשוב.. לא להיכנס לשם!!
בית אומנות העץ!







 

franckyb

New member
לא ממש בא לי על זה..

מה גם.. שאחרי כל זה, זה כביכול "סודר".. ועדיין על הפנים!
הכי טוב, זה שלא יתקרבו אליהם.. מספיק שאציל נפש אחת מישראל ;)
 

batno1402

New member
יש בפייסבוק המון קבוצות עיצוב

יש אלפי עוקבים ומגיבים
כדאי לפרסם שם.לעלות פוסט לאזהרה. כך זה יופץ בקרב כמה שיותר אנשים. היו שם כמה פעמים דווקא המלצות על המקום.
אני מבינה את הרתיעה מתביעה,אבל כאן כן ממליצה. בבית דין לתביעות קטנות-זה הולך די מהר ואין סחבת. ביחוד אם יש הקלטות ותמונות.
רק הפצוי על עוגמת נפש-שווה,גם אם הוא לא גדול.
יש גם כאן,בפורום תפוז,קבוצת התייעצות של תביעות קטנות,ויש ייעוץ של עורכי דין.
זו אולי תהיה דרך טובה יותר ,להציל עוד נפשות מישראל.
יש חברת קרמיקות,מטבחים וכוי-שהבנתי שעושה עבודה איומה. יש בפייס כבר קבוצה די גדולה-מזהירה לא להתקרב אליהם. מי שמתעניין בקבוצות העיצוב לגביהם, -מיד מזהירים אותו -לא לגשת לשם. גם זו דרך להציל עוד נפשות מישראל. שרות כזה-צריך להתפרסם,כמה שיותר ברבים.
אני מזדעזעת משירות שכזה,מה עוד שאני עוד לפני כל ההזמנות של ארונות,עבודות עץ,גבס וכוי.
 

franckyb

New member
יש אפשרות לשנות את המילה "המלצה" ל "חוות דעת" בנושא?

הבנתי שזה יקדם את הפוסט בגוגל...
כרגע גוגל לא מוצא את הפוסט..
 

מרי פופ

New member
מאוד מצער לקרוא את זה, אבל ממש!

מקווה שהדברים יחזיקו מעתה והחוויה האיכסית תשכח עם הזמן.
אבל בכל מקרה, אני בעד לפרסם דיסהמלצות על כאלו חאפריםץ
 

גלמיש1

New member
אתה מוזמן לפרסם פוסט גם בפורום בונים בית.

מי שמתנהל ככה יש לפרסם את תעלוליו ככל שניתן.
הרשת פתחה במובן הזה עולם הזדמנויות חדש של שיתוף מידע - גם לגבי נוכלים ואנשי מקצוע רשלנים. אנחנו צריכים להרים את הכפפה.
 

franckyb

New member
בשמחה!

אני כבר אפרסם גם שם את הפוסט הזה..
איפה שרק אפשר! להזהיר כמה שיותר
 

Raifler

New member
בית אומנות העץ - המלצה - לא להתקרב!

חווית הקניה שלי בבית אומנות העץ (חנויות במרכז הריהוט הישראלי בראשון ו2 ברחוב הרצל בת"א)!
המלצה!! לא להתקרב!!!!!

מדובר בחברה לא מקצועית בעליל! עם עבודה ושירות על הפנים! אחד הגרועים שאי פעם נתקלתי בהם!

וזה תקציר נמצרץ של הדברים, על מנת לא להלאות אתכם! פשוט אל תתקרבו אליהם!

לפני חצי שנה (02/02/2015 כשעברנו לדירה חדשה) הזמנו משם שלושה ארונות הזזה.
הובטח לנו הפירזול הכי טוב והרכיבים הכי טובים.. המוכרת, בהחלט באה לקראתנו ונתנה הרגשה טובה, אך עד כאן ההרגשה הטובה!
ביום שקבענו, הרכיבו לנו את הארונות, הגיע בן אדם אחד, להרכיב (מה זה להרכיב? לחתוך, להדביק, להתאים.. הכל..) את שלושת הארונות במשך 10 שעות!!! בן אדם אחד!
לאחר שהלך, התחלתי לבדוק את העבודה שלו..
גיליתי, מגירות עקומות ורוקדות, חורים בעץ, שריטות על העץ, ברגים שפוצצו את העץ, חוסר צבע,
צבע מגירות שונה ממה שהזמנו, חוסר במדף, מרווחים לא תואמים בין מגירות ועוד..

אחד הדברים היותר מרגיזים, היה שסיכמנו ל תליה נמוכה למטה ותליה גבוהה למעלה, המתקין, במקום למדוד כמו שצריך עשה פשוט תליה נמוכה.. של גמדים...(כלומר צורך להתכופף באופן בלתי סביר כדי לבחור בגד תלוי!)
עוד באותו ערב, התקשרתי למתקין, אמרתי לו שיש מלא ליקויים, ושהמגירות לא יציבות, והברגים פוצצו את העץ, והוא עונה לי שכן, הוא ראה את זה.. והוא צריך לבדוק מה עושים.. (??!)
למה לא אמרת כלום? חשבת שזה פשוט יעבור??? שלא נשים לב?
אמר שיטפל בזה ויחזור אליי.. אז אמר..
למחרת טילפנתי למוכרת הנחמדה, והסברתי לה את הכל, היא פתחה קריאת שירות ואמרה שיחזרו אליי..
כמובן שלא חזרו.. הלכתי אליה בפועל, הראיתי לה את כל הצילומים של כל הליקויים, פתחה שוב קריאה בדרישה שיצרו איתי קשר..
לא יצרו..
התקשרתי שוב.. איימתי בתביעה.. בפרסום..
אז חזרו אליי.. בחור בשם הרצל, שואלו מה הבעיות, הסברתי שפתחו להם קריאה ושהכל רשום.. ביקשו שאסביר שוב.. אז הסברתי.. רשם.. אמר שיהיה בקשר..
לא היו..
שוב התקשרתי, הפעם ישר לבחור שהיה אמור להיות אחראי, לא ענה..
הגעתי עד למנהל בשם חיים, וגם הוא ביקש את הפרטים, וגם הוא אמר שיטפל.. וגם הוא לא טיפל.. ניסיתי שוב להתקשר.. וחיים כבר לא עונה לי.. שלחתי לו הודעות.. הוא לא הגיב..
ושוב למוכרת, שהתנצלה והתנצלה והתנצלה..
עבר חודש.. ועוד חודש.. ועוד חודש..
ואז הגיע פסח, וביקשו ממני להיות סבלני..
אחרי החג, יטפלו.. אז הייתי סבלני.. והתקשרתי אחרי החג..
ושוב רצו לדעת מה הבעיה.. ושוב הסברתי..
ואז. אחרי ארבעה חודשים סוף סוף שלחו אליי מישהו.. למה? אה.. רק כדי לרשום את הליקויים..!! אבל כבר הסברתי לכם את הליקויים? למה הוא לא בא לתקן??
רשם כמה דברים, לקח ממני רשימה מסודרת ואמר שמי שעשה את העבודה (המתקין הראשוני) יבוא לסדר!
עבר עוד שבוע ועוד שבוע.. שוב התקשרתי.. שוב הבטיחו.. שוב לא חזרו..
התקשרתי למתקין הראשוני, אמר שמטפל בזה אישית.. הבטיח שיגיע.. ואז טלפון.. מישהו אחר על הקו מתקשר אליי לבוא לבדוק את הארונות..
מה יש לבדוק? שאלתי, אתם אמורים לבוא לתקן! יש לכם רשימה מסודרת.
"לא, הבנתי שאני צריך לבוא לקחת מגירה!"
חזרתי אל המתקין הראשי, שאלתי למה עוד מישהו בא לעשות רשימה ולקחת מגירה.
תשובתו : "כי לא מבינים כלום מהרשימה שהבחור הקודם עשה!!"
הבחור בא, מסתבר שזה הבן של המתקין הראשי, הוצאתי עליו את כל מה שהיה לי! ארבעה חודשים אני מחכה לתיקונים האלה!!!
אמר שינסה לסדר כמה דברים, והוא באמת סידר.. חורים בעץ, שריטות, מכות, תיקן את תליית הגמדים.. יישר מגירות.. (סיים כמעט הכל תוך 40 דק'!)
לגבי הצבע שלא הזמנו והמדף החסר, יחזרו אליי.. בנוסף, היה צריך לקחת מגירה עם עץ מפוצץ!
מתי יחזור אליי שאלתי..
ענה שיבקש מהם לסדר את זה זריז..
מה זה זריז???
כמובן שלא באו זריז, אלא התקשרתי שוב ושוב כדי שיביאו לי את הדברים.. ושוב טרטורים ושוב טלפונים ושוב הבטחות!
רק שלשום (ביום חמישי 23/07/2015), לאחר שקיבלנו את הארונות ב02/02/2015 (כן חצי שנה אח"כ!!!!) בא אליי המתקין הראשי, עם המגירה, ועם הצבעים הנכונים.. ועם המדף החסר.. (שלא תאם את שאר המדפים!!!!)
הרכיב לי את הכל.. שוב הייתי צריך להראות לו את הליקויים שהוא יוצר.. הכל עקום.. הכל שרוט..
תוך כדי עבודה על הארון של הילד, אני רואה שהצד של הארון בכלל כמעט אוטו מתפרק, אז ביקשתי ממנו גם לתקן את זה.. תיקן..(בערך..)
הלך.. סוף סוף..
לא פני שאמרתי לו שלא משנה כמה הוא יתנצל, שום דבר לא מצדיק חצי שנה של טרטורים וחוסר מקצועיות כזו!
התנצל שוב.. ושוב.. ושוב..
מצטער.. לא מתקבלת
אגב, כל השיחות שלי איתם, מוקלטות.. כל ההבטחות שיחזרו אליי.. כל ההתחמקויות.. וכל ההסברים שלי שוב ושוב לגבי הליקויים.. הכל מוקלט..
חברים, אתם מוזמנים לשתף.. והכי חשוב.. לא להיכנס לשם!!
בית אומנות העץ!







חבל שרק עכשיו קראתי את החוות דעת השלילית על החברה. אנחנו ביצענו אצלם הזמנה גדולה של נגרות בסכום של 70,000 שח. ההתקנה בוצעה לפני חודשיים ועדיין יש רשימת ליקויים ארוכה שטרם זכינו שתטופל.
אכזבה גדולה מאוד !!!
 
למעלה