ביקושי שיא לרכבת ישראל בחול המועד

  • פותח הנושא ees
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

ees

New member
ביקושי שיא לרכבת ישראל בחול המועד

ביקושי שיא לרכבת ישראל בחול המועד
ביקושי שיא לרכבת ישראל נרשמו ביום הראשון של חול המועד פסח. על פי הערכות רכבת ישראל, הגיע מספר הנוסעים לכ-200 אלף לעומת כ-90 אלף ביום רגיל. רכבת ישראל הוסיפה 12 רכבות בכל קוויה. בקו המשודרג לירושלים נוספו 2 רכבות, כך שסך הכל פעלו לאורך הקו 32 רכבות. כמו כן תוגברו מספרי הקרונות בכל רכבת. בקו שנחנך לפני כשבועיים השתמשו אתמול כ-15 אלף נוסעים לעומת כ-3,000 נוסעים ביום רגיל, כשרבים מהם עצרו בתחנת הרכבת בגן החיות התנ"כי. ברכבת ישראל מסרו כי במשך היום היו רגעים בהם לא היה די מקום ברכבת אחת ונוסעים המתינו לרכבת הבאה אחריה. גם בקו החדש לאשקלון נרשמו ביקושי שיא ונסעו בהם כ-10,000 נוסעים, לעומת כ-2,000 ביום רגיל The Marker
 

ees

New member
הוועדה המחוזית תל אביב אישרה

ביקושי שיא לרכבת ישראל בחול המועד
ביקושי שיא לרכבת ישראל נרשמו ביום הראשון של חול המועד פסח. על פי הערכות רכבת ישראל, הגיע מספר הנוסעים לכ-200 אלף לעומת כ-90 אלף ביום רגיל. רכבת ישראל הוסיפה 12 רכבות בכל קוויה. בקו המשודרג לירושלים נוספו 2 רכבות, כך שסך הכל פעלו לאורך הקו 32 רכבות. כמו כן תוגברו מספרי הקרונות בכל רכבת. בקו שנחנך לפני כשבועיים השתמשו אתמול כ-15 אלף נוסעים לעומת כ-3,000 נוסעים ביום רגיל, כשרבים מהם עצרו בתחנת הרכבת בגן החיות התנ"כי. ברכבת ישראל מסרו כי במשך היום היו רגעים בהם לא היה די מקום ברכבת אחת ונוסעים המתינו לרכבת הבאה אחריה. גם בקו החדש לאשקלון נרשמו ביקושי שיא ונסעו בהם כ-10,000 נוסעים, לעומת כ-2,000 ביום רגיל The Marker
הוועדה המחוזית תל אביב אישרה
הוועדה המחוזית תל אביב אישרה תוכנית למסילת הרכבת בתוואי איילון דרום שרון קדמי הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה - מחוז תל אביב, אישרה את התוכנית למסילת הרכבת בתוואי איילון דרום בקטע המחבר בין תחנת ההגנה בצפון - לתחנה המתוכננת במחלף קוממיות - משה דיין בדרום. אורכו הכולל של הקטע כ-9 ק"מ והוא עובר בין נתיבי כביש איילון דרום. במחלף קיבוץ גלויות ובמחלף חולון עוברת מסילת הרכבת המתוכננת בגשר ובהמשך דרומה - במפלס משוקע ברובו. הגשר שעליו תעבור הרכבת הוא הגשר שלשם הקמתו פירסמה חברת נתיבי איילון בשבוע שעבר מכרז. הגשר החדש שייבנה בצומת הולץ, יוקם לצד הגשר הקיים במקום שיועתק מזרחה בעקבות טעות בתכנון. עלותו של הגשר החדש מוערכת בכ-70 מיליון שקל. כשני קילומטרים דרומית לגשר תעבור הרכבת מתחת לבית הבילויים שמצוי על הציר אף הוא. כריית המעבר התת קרקעי מתחת לבית הבילויים תעלה כ-50 מיליון שקל. בוועדה המחוזית ציינו כי אחד המאפיינים הבולטים של הפרויקט היא העובדה כי מסילת הרכבת המתוכננת עוברת בשטח עירוני הבנוי בצפיפות וכן במאפייניו המשתנים ממקטע למקטע. פרויקט מסילת הרכבת לכיוון ראשון לציון דרך איילון דרום הוא אחד הפרויקטים הגדולים שמבצעת רכבת ישראל בימים אלה והיקפו כמיליארד שקל. בתוואי המסילה מוצעות 4 תחנות חדשות בתחום מחוז ת"א ובהן תחנה בשער חולון, תחנה במחלף וולפסון, תחנה במחלף יוספטל ותחנה במחלף קוממיות
 

traiNir

New member
ומתי נזכה לצו תחילת עבודות בקו?

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה
הוועדה המחוזית תל אביב אישרה תוכנית למסילת הרכבת בתוואי איילון דרום שרון קדמי הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה - מחוז תל אביב, אישרה את התוכנית למסילת הרכבת בתוואי איילון דרום בקטע המחבר בין תחנת ההגנה בצפון - לתחנה המתוכננת במחלף קוממיות - משה דיין בדרום. אורכו הכולל של הקטע כ-9 ק"מ והוא עובר בין נתיבי כביש איילון דרום. במחלף קיבוץ גלויות ובמחלף חולון עוברת מסילת הרכבת המתוכננת בגשר ובהמשך דרומה - במפלס משוקע ברובו. הגשר שעליו תעבור הרכבת הוא הגשר שלשם הקמתו פירסמה חברת נתיבי איילון בשבוע שעבר מכרז. הגשר החדש שייבנה בצומת הולץ, יוקם לצד הגשר הקיים במקום שיועתק מזרחה בעקבות טעות בתכנון. עלותו של הגשר החדש מוערכת בכ-70 מיליון שקל. כשני קילומטרים דרומית לגשר תעבור הרכבת מתחת לבית הבילויים שמצוי על הציר אף הוא. כריית המעבר התת קרקעי מתחת לבית הבילויים תעלה כ-50 מיליון שקל. בוועדה המחוזית ציינו כי אחד המאפיינים הבולטים של הפרויקט היא העובדה כי מסילת הרכבת המתוכננת עוברת בשטח עירוני הבנוי בצפיפות וכן במאפייניו המשתנים ממקטע למקטע. פרויקט מסילת הרכבת לכיוון ראשון לציון דרך איילון דרום הוא אחד הפרויקטים הגדולים שמבצעת רכבת ישראל בימים אלה והיקפו כמיליארד שקל. בתוואי המסילה מוצעות 4 תחנות חדשות בתחום מחוז ת"א ובהן תחנה בשער חולון, תחנה במחלף וולפסון, תחנה במחלף יוספטל ותחנה במחלף קוממיות
ומתי נזכה לצו תחילת עבודות בקו?
 

wakshlak

New member
כבר עובדים על זה זמן רב...

ומתי נזכה לצו תחילת עבודות בקו?
כבר עובדים על זה זמן רב...
ההכנה לבניית הקו כבר בבנייה זמן רב. לאורך אורך איילון דרום ניתן לראות את העבודות על הציר בין הנוסעים צפונה ודרומה. כמו כן רואים את העבודות במחלף חולון ובקרוב בוודאי נראה את העבודות בגשר הולץ החדש שיבנה. מעניין אותי מתי יחלו לעבוד על התחנות.
 

גדדו

New member
כתבה ב YNET על הצפיפות.

ביקושי שיא לרכבת ישראל בחול המועד
ביקושי שיא לרכבת ישראל נרשמו ביום הראשון של חול המועד פסח. על פי הערכות רכבת ישראל, הגיע מספר הנוסעים לכ-200 אלף לעומת כ-90 אלף ביום רגיל. רכבת ישראל הוסיפה 12 רכבות בכל קוויה. בקו המשודרג לירושלים נוספו 2 רכבות, כך שסך הכל פעלו לאורך הקו 32 רכבות. כמו כן תוגברו מספרי הקרונות בכל רכבת. בקו שנחנך לפני כשבועיים השתמשו אתמול כ-15 אלף נוסעים לעומת כ-3,000 נוסעים ביום רגיל, כשרבים מהם עצרו בתחנת הרכבת בגן החיות התנ"כי. ברכבת ישראל מסרו כי במשך היום היו רגעים בהם לא היה די מקום ברכבת אחת ונוסעים המתינו לרכבת הבאה אחריה. גם בקו החדש לאשקלון נרשמו ביקושי שיא ונסעו בהם כ-10,000 נוסעים, לעומת כ-2,000 ביום רגיל The Marker
כתבה ב YNET על הצפיפות.
כרגיל מתלוננים. הכתבה
 

Big Apple Boy

New member
היום נסעתי ברכבת מעכו לת"א.

כתבה ב YNET על הצפיפות.
כרגיל מתלוננים. הכתבה
היום נסעתי ברכבת מעכו לת"א.
ושמתי לב שבקווים העמוסים במיוחד לא משתמשים ברכבות חדשות. עמדנו מעכו עד בנימינה. אנשים החלו להתווכח ("לקחת לבן שלי את המקום!" "דתיים תמיד מקבלים מה שהם רוצים!" זה הפך בזמן האחרון לסיוט ממשי!
 

mucool2

New member
../images/Emo46.gifנמאס כבר מ-ynet!

כתבה ב YNET על הצפיפות.
כרגיל מתלוננים. הכתבה
נמאס כבר מ-ynet!
מה שמבזה זה הרמה העיתונאית של ynet, ולא רכבת ישראל, שמנסה לתת את השירות המקסימלי בתנאית פחות ממינימליים!
 

mucool2

New member
וגם...

נמאס כבר מ-ynet!
מה שמבזה זה הרמה העיתונאית של ynet, ולא רכבת ישראל, שמנסה לתת את השירות המקסימלי בתנאית פחות ממינימליים!
וגם...
מעניין אם נמצא כתבות כאלה גם נגד רשות הטבע והגנים (שהרי גם בשמורות טבע מסויימות יש דוחק בחג). צפוף - מה לעשות, בחג כולם רוצים לצאת לטייל! ואיפה כל רואי השחורות שצפו שהרכבת לירושלים תהיה ריקה? שאלה יהיו הצרות שלנו! (ואני מזמין את כל המתלוננים לנסיעה ברכבת התחתית ביפן ב-8 בבוקר.)
 

קובי לו

New member
שמע, היה בלאגן אטומי עם הרכבות

נמאס כבר מ-ynet!
מה שמבזה זה הרמה העיתונאית של ynet, ולא רכבת ישראל, שמנסה לתת את השירות המקסימלי בתנאית פחות ממינימליים!
שמע, היה בלאגן אטומי עם הרכבות
מ/אל ירושלים היום ואתמול. האיחורים הגיעו עד כדי שעה מהרשום בלו"ז. בצעתי לשם "הכיף" (או התיעוד) היום נסיעה חלקית בקו. מת"א לרמלה. הרכבת יצאה "רק" ב-18 דקות איחור, הרכבת של 17:34 מארלוזורוב למלחה. היא הורכבה משלושה מערכי קרונועים, כאילו 9 קרונות, ובכל זאת כבר מסבידור חלק גדול מהנוסעים נאלץ לעמוד. בשלום ובהגנה כבר בקושי רב הצליחו הורים עם זאטוטיהם ועגלותיהם להדחס לתוך הרכבת. כמעט כל תאי השירותים היו מקולקלים ו/או סופר מטונפים. אז ככה, ראה תגובות ב-ynet של כאלו שלא ירדו על הרכבת, שטוענים שבאירופה השירותים נקיים גם אם יש עומס חריג. מה לעשות ואנחנו, בהכללה, חרא של בני אדם בעם ישראל. זה החלק שאנו הציבור אשם בו. אבל, משפחה היוצאת עם בין 2 ל-7 ילדים (כן, הרבה חרדים באופן יחסי) ואין להם מקום לא בישיבה, אלא אפילו מקום בעמידה בקושי רב מוצאים ונדחסים ונדחקים, ולנסיעה של 1:20 ש' (על פי הספר) שהופכת לשהיה בתוך הרכבת של כשעתיים, אזי כן, המלה המתאימה היא סיוטון. לא סיוט, אבל גם לא סתם לא נעים או לא נוח. כמעט סיוט, לכן, סיוטון. ואנשים שילמו על כך במיטב כספם. ילד ללא ליווי מבוגר (2 הורים יכולים ללוות עד שני ילדים, כל מי שאין לו מלווה בוגר צמוד חייב בכרטיס. אם הוא מתחת לגיל 10 חייב בכרטיס ילד, שמחירו 15 ש"ח במקום 19) + שני מבוגרים + סבא וסבתא (רבים מאוד היו המקרים של סבא וסבתא המלווים את המשפחה), כל זה יוצא בין 80 ל-90 ש"ח בכוון אחד ! (שני מבוגרים, שני זאטוטים בחינם, שני פנסיונרים ביחד זה כאילו מבוגר אחד ועוד שני ילדים במחיר מופחת אבל חצוף בגובהו). בלי קשר, נמאס מ-ynet בהרבה מובנים. עד לפני חודשיים לא יכלו להכנס מחו"ל מבלי לשלם ! נמאס ממגמתיות נגד הרכבת. נמאס שבמדור רכב אין יותר כתבות גם על הרכבת (וכתבות נייטרליות או אוהדות, כתבות שטנה יש למכביר). נמאס מפוסט או אנטי ציונים הכותבים למכביר באתר, ובעורך החדשות שלו פוסט ציוני נאלח בפני עצמו, גיא בן יוביץ'. נמאס מ-ynet שמצנזר תגובות רבות שלי לכתבות השונות שבו, מגידול חסה בשטחים ועד בעיות ברכבת או המלצה על מסעדה חדשה בירושלים.
 

newKiticat

New member
רק שבקו של אשקלון

ביקושי שיא לרכבת ישראל בחול המועד
ביקושי שיא לרכבת ישראל נרשמו ביום הראשון של חול המועד פסח. על פי הערכות רכבת ישראל, הגיע מספר הנוסעים לכ-200 אלף לעומת כ-90 אלף ביום רגיל. רכבת ישראל הוסיפה 12 רכבות בכל קוויה. בקו המשודרג לירושלים נוספו 2 רכבות, כך שסך הכל פעלו לאורך הקו 32 רכבות. כמו כן תוגברו מספרי הקרונות בכל רכבת. בקו שנחנך לפני כשבועיים השתמשו אתמול כ-15 אלף נוסעים לעומת כ-3,000 נוסעים ביום רגיל, כשרבים מהם עצרו בתחנת הרכבת בגן החיות התנ"כי. ברכבת ישראל מסרו כי במשך היום היו רגעים בהם לא היה די מקום ברכבת אחת ונוסעים המתינו לרכבת הבאה אחריה. גם בקו החדש לאשקלון נרשמו ביקושי שיא ונסעו בהם כ-10,000 נוסעים, לעומת כ-2,000 ביום רגיל The Marker
רק שבקו של אשקלון
הורידו רכבת אחת! (מרגיז. כאילו הרכבת גם ככה לא מי-יודע-מה תדירה..)
 

hck

New member
דווקא הוסיפו

רק שבקו של אשקלון
הורידו רכבת אחת! (מרגיז. כאילו הרכבת גם ככה לא מי-יודע-מה תדירה..)
דווקא הוסיפו
אני לא יודע על איזה שעה אתה מדבר, אבל בגלל שהרכבת שהגיעה מאשקלון דרך אשדוד ויבנה לרחובות ב11:39 (באיחור קל
) בדרכה לבינימינה הייתה עמוסה מאוד, הודיעו לנוסעים לא לעלות עליה והגיעה רכבת מיוחדת (ממוסך לוד?) שיצאה מרחובות לת"א מרכז.
 

traiNir

New member
נסעתי היום לי-ם ברכבת מאוד מלוכלכת

ביקושי שיא לרכבת ישראל בחול המועד
ביקושי שיא לרכבת ישראל נרשמו ביום הראשון של חול המועד פסח. על פי הערכות רכבת ישראל, הגיע מספר הנוסעים לכ-200 אלף לעומת כ-90 אלף ביום רגיל. רכבת ישראל הוסיפה 12 רכבות בכל קוויה. בקו המשודרג לירושלים נוספו 2 רכבות, כך שסך הכל פעלו לאורך הקו 32 רכבות. כמו כן תוגברו מספרי הקרונות בכל רכבת. בקו שנחנך לפני כשבועיים השתמשו אתמול כ-15 אלף נוסעים לעומת כ-3,000 נוסעים ביום רגיל, כשרבים מהם עצרו בתחנת הרכבת בגן החיות התנ"כי. ברכבת ישראל מסרו כי במשך היום היו רגעים בהם לא היה די מקום ברכבת אחת ונוסעים המתינו לרכבת הבאה אחריה. גם בקו החדש לאשקלון נרשמו ביקושי שיא ונסעו בהם כ-10,000 נוסעים, לעומת כ-2,000 ביום רגיל The Marker
נסעתי היום לי-ם ברכבת מאוד מלוכלכת
אמנם, לא חסרו הפעם מקומות ישיבה - היו שם 4 מערכים וסה"כ 12 קרונות - אבל הרכבת היתה מ-ט-ו-נ-פ-ת במימדים שקשה לתאר. מושבים רבים היו שבורים. זוהי ממש תעודת עניות לנוסעים הברברים שצרחו וטינפו שם את כל הקרונות. באמת שערוריה! לגבי הזמנים, הרכבת איחרה בכ-20 דקות עקב מפגשי רכבת למיניהם.
 

קובי לו

New member
לא נעים לי לאמר זאת,

נסעתי היום לי-ם ברכבת מאוד מלוכלכת
אמנם, לא חסרו הפעם מקומות ישיבה - היו שם 4 מערכים וסה"כ 12 קרונות - אבל הרכבת היתה מ-ט-ו-נ-פ-ת במימדים שקשה לתאר. מושבים רבים היו שבורים. זוהי ממש תעודת עניות לנוסעים הברברים שצרחו וטינפו שם את כל הקרונות. באמת שערוריה! לגבי הזמנים, הרכבת איחרה בכ-20 דקות עקב מפגשי רכבת למיניהם.
לא נעים לי לאמר זאת,
אבל אם בתי משפט יתחילו להוציא להורג על כל שטות שניה, וחלק אחר יוגלה מהמדינה, אני פשוט אהיה מאושר. יש בעם ישראל כ-20%, ואני ממש לא מתכוון לערבים, הולכי על שניים שהמלה חרא היא מחמאה אדירה להם. חרא וזבל הם יהיו אם ישתפרו פי 77. מצטער, אבל לא רק ממראה הרכבות היום (וראיתי זאת במו עיני) ומהתנהגות חלקם בכביש או בתור לקולנוע או בחוף הים, אלא בכלל מהכל יחד, מביא לי חזק מאוד את החשק לרדת מהארץ. או למצער, פנטזיות על ריסוס ה-20 אחוז הללו בעוזי או M16. סלחו לי על הבוטות, אבל זה מרתיח את דמי התנהגות אותם ברברים/ערסים/בהמות.
 

ees

New member
זה קפיטליזים =החזק שורד =אמריקה

לא נעים לי לאמר זאת,
אבל אם בתי משפט יתחילו להוציא להורג על כל שטות שניה, וחלק אחר יוגלה מהמדינה, אני פשוט אהיה מאושר. יש בעם ישראל כ-20%, ואני ממש לא מתכוון לערבים, הולכי על שניים שהמלה חרא היא מחמאה אדירה להם. חרא וזבל הם יהיו אם ישתפרו פי 77. מצטער, אבל לא רק ממראה הרכבות היום (וראיתי זאת במו עיני) ומהתנהגות חלקם בכביש או בתור לקולנוע או בחוף הים, אלא בכלל מהכל יחד, מביא לי חזק מאוד את החשק לרדת מהארץ. או למצער, פנטזיות על ריסוס ה-20 אחוז הללו בעוזי או M16. סלחו לי על הבוטות, אבל זה מרתיח את דמי התנהגות אותם ברברים/ערסים/בהמות.
זה קפיטליזים =החזק שורד =אמריקה
זה קפיטליזים =החזק שורד =אמריקה ראה מייקרוסופט ישראל בכל שנה מובטח 15% תחלופה גם אם אתה טוב אבל לא יותר מהאחרים אתה בבית. וכך השינאה והעויינות בין העובדים גדולה מי שיצליח גם בדרכים לא חוקיות נשאר. אנשים בשוק גוזלים את הכסף ואתה מתיחל בהתנהגות בהמית לשרוד שנותנת את אותתיה ביום יום.
 

קובי לו

New member
שטויות במיץ.

זה קפיטליזים =החזק שורד =אמריקה
זה קפיטליזים =החזק שורד =אמריקה ראה מייקרוסופט ישראל בכל שנה מובטח 15% תחלופה גם אם אתה טוב אבל לא יותר מהאחרים אתה בבית. וכך השינאה והעויינות בין העובדים גדולה מי שיצליח גם בדרכים לא חוקיות נשאר. אנשים בשוק גוזלים את הכסף ואתה מתיחל בהתנהגות בהמית לשרוד שנותנת את אותתיה ביום יום.
שטויות במיץ.
ההתנהגות הברברית לא מאפיינת את עובדי ההיי טק. ברובה באה מהשכבות הנמוכות מבחינה סוציו אקונומית. ממש לא מהתחרותיות בשוק המחשבים או בשוק החופשי באופן כללי.
 

ees

New member
כמה שאתה טועה

שטויות במיץ.
ההתנהגות הברברית לא מאפיינת את עובדי ההיי טק. ברובה באה מהשכבות הנמוכות מבחינה סוציו אקונומית. ממש לא מהתחרותיות בשוק המחשבים או בשוק החופשי באופן כללי.
כמה שאתה טועה
התנהגות על פי הגדרתה אינה רק מאפיין חיצוני אלא דרך ועם יצא לך לעבוד בחברת הייטק יווכח לך שהדרכים הם לא דרכים והם לא פחות ליכלוך מהצעקות ברכבת רק מה גניבה \פרחצה באמצעות מחשב נחשבת להרבה יותר משום שהיא סה"כ מזוהה עם משהו "יוקרתי" אבל למעשה נעשתה אותה עבירה .
 

אורי404

New member
התנהגויות כאלה קורות ע"י כל סוגי

כמה שאתה טועה
התנהגות על פי הגדרתה אינה רק מאפיין חיצוני אלא דרך ועם יצא לך לעבוד בחברת הייטק יווכח לך שהדרכים הם לא דרכים והם לא פחות ליכלוך מהצעקות ברכבת רק מה גניבה \פרחצה באמצעות מחשב נחשבת להרבה יותר משום שהיא סה"כ מזוהה עם משהו "יוקרתי" אבל למעשה נעשתה אותה עבירה .
התנהגויות כאלה קורות ע"י כל סוגי
בני האדם. בין אם זה מישהו מבוסס יותר או מבוסס פחות. זה הכל תלוי בבנאדם עצמו. מה לעשות, שיש לא מעט בני אדם בארץ שלא מתנהגים כבני אנוש.
 

ees

New member
הדוגמא היא סה"כ אלגוריה בנה אותה

כמה שאתה טועה
התנהגות על פי הגדרתה אינה רק מאפיין חיצוני אלא דרך ועם יצא לך לעבוד בחברת הייטק יווכח לך שהדרכים הם לא דרכים והם לא פחות ליכלוך מהצעקות ברכבת רק מה גניבה \פרחצה באמצעות מחשב נחשבת להרבה יותר משום שהיא סה"כ מזוהה עם משהו "יוקרתי" אבל למעשה נעשתה אותה עבירה .
הדוגמא היא סה"כ אלגוריה בנה אותה
הדוגמא היא סה"כ אלגוריה בנה אותה על כל פלח אחר השוק . מה עוד שבתעשייה נלחמים על הלחם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה