ביקור סבתא וסבא

mg12345

New member
ביקור סבתא וסבא

אנחנו הורים לשני ילדים מקסימים אחד בן 5 והשני בן שנה ,הורי מגדלים את ילדי עם המון חום ואהבה והמון נתינה בכל מיני מובנים הורי לא עובדים עצם היותם פנסיונרים והם מגדלים לי את ילדי ברמות שלא ניתן לתאר מאכילים אותם מקלחים אותם, משחקים איתם ולעומת זאת ההורים של בעלי לא נוקפים אצבע בניסיון להתקרבות לילדי , הם לא באים לבקר , הילדים פשוט לא מכירים אותם .ועד שהם רואים אותם פעם בחודש הילדים רק בוכים כי הם לא רגילים אליהם, זה נורא פוגע שרק צד אחד מעניק וצד אחר לא , ניסתי לדבר עם בעלי לטענתו הם עובדים וזה הסיבה שהם לא באים לבקר , אם כל הכבוד תמיד אפשר למצוא זמן אחת לשבוע לקפוץ ולהיות עם הנכדים , הם אנשים שאוהבים רק את עצמם. אשמח לתגובתכם.
 

kalah

New member
גם אצלי זה היה.

והילדים היו צורחים כשהם היו מרימים אותם על הידיים או כשהיינו אנחנו מגיעי ם אליהם. למה אתם מתראים פעם בחודש? אתם לא נוסעים אליהם? האם הורייך גרים בקרבתכם? בהתחלה בעלי ניסה לטעון שהריחוק של הוריו נובע מזה שהורי גרים קרוב יותר אבל, לאחר שהוא ראה שאמו לא התקשרה אפילו שבני היה עם 40 חום ורצתי איתו לחירום, והיא גם לא צילצלה יום למחרת וגם לא אחר כך, הייתה נקודת מפנה והוא נוכח לדעת שזה פשוט מאד נובע מכך שיש לה סדר עדיפויות שונה והנכדים לא עומדים בראשו. חייבת לומר לך, שאני כבר לא מתרגשת מזה. מהאיכפת לך אם הם באים או לא? העיקר שהורייך מגיעים ועוזרים. לא רוצים? שלא יבואו.
 
mg12345 כשם שאת לא דומה

לבעלך, כך הוריו לא דומים להוריך. כדאי מאוד לכל הכלות היקרות להפנים שהורי הבעל זה לעולם אבל לעולם לא כמו הורי האשה. לעולם לא תרגישי בבית הוריו כמו בבית הוריך, והם לא יריגשו בבתך כמו בבית בתם. מה לעשות, לא הדור שלכם המציא את זה ולא אתם תהיו האחרונים שתתלוננו ל על החמות. אולי תנסי לקרב אותם אליך, אולי הם לא באים בגלל האווירה בביתך? כל אחד רגיל לסגנונו.. אולי הם לא מרשים לעצמם להתנהג בביתך כמו שהיו רוצים. תני להם הרגשה טובה הרגשה של חופש בבתיך בדיוק כשם שאת נותנת לאמך, הזמיני אותם למדי לקבל אותם כמו שהם. מערכת יחסים עם ההורים תלויה הרבה מאוד בכלה, תגידי לה פעם שאת מאוד אוהבת שהם באים, תגידי לה פעם שהילדים מתגעגעים או שמחים שהם באים. קרבי אותה במילים, בעצם היא זו שמנווטת את המערכת. אם חמותך עושה משהו שלא נראה לך, במקום לעשות פרצוף תגידי לה את יודעה זה וזה הייתי רוצה כך, או כדאי שיהיה כך. היא לא גדלה אותך ולא מכירה את אופייך ואורח חייך. הרבה חמיות חוששות מתגובות הכלות ולא מתנהגות חופשי בביתן.
 

mg12345

New member
mg12345 כשם שאת לא דומה

אני חושבת שאת טועה היות ואת לא מבינה עד כמה הם אנשים קרים שאוהבים את עצמם , למה רק ההורים שלי קונים , נותנים דואגים למה זה חד צדדי , נכון הם לא רוצים לבוא לבקר שלא יבואו , אבל למה להתעלם מהם , הכל בסוף יבוא להם בפרצוף הילדים לא יודעים שיש עוד סבא וסבתא , אני דווקא לא בעד ניסתי כל מיני דרכים לקרב בינהם , פעם אחת היה לנו אירוע והצעתי שהם ישמרו עליהם לשעתיים אצלהם בבית או אצלי מה שיהיה להם הכי נוח והתגובה הראשונית הייתה אנחנו לא יכולים , ניסתי באמת כל דרך אפשרית אך ללא הועיל וחבל כי אני אשה חמה אוהבת ומוותרת , אני לא עקשנית ואני די סלחנית ולבעלי זה פשוט מובן מאליו שתמיד ההורים שלו צריכים לדעת הכל רק דרך הטלפון מידי שבועיים הם מתקשרים לשאול מה נישמע בכדי לצאת מידי חובה . מה יש לך לומר על זה??..
 
mg12345 ענית בעצמך. הם אנשים קרים

לא ניתן ללמד אנשים להיות חמים. אלו תכונות מולדות. והברירה היחידה שלך היא להשלים עם זה ולקבל אותם כפי שהם. אומר לך מנסיוני איך למדתי את עצמי לא לכעוס. הגעתי למסקנה שאם אני כועסת על משהו או לא כועסת בד'כ התוצאות הן אותן תוצאות, לכן לימדתי את עצמי, להשלים עם השני. במקרה שלי זה עם בתי, שגרה אתי (היא כבר מעל 30 זה לא איזו נערה צעירה) היא בלגנסיטית, לא יודעת מימינה ושמאלה, בחיים לא מציעה לי כוס תה, לא עוזרת בכלום בבית, בקיצור חיה לעצמה ומשאירה עקבות בכל מקום. אם מתלוננים כאן על חמיות אני אתלונן עליה. היא מעולם לא מנקה שירותים אמבטיה סלון מטבח. פעם בכמה זמן כשהיא מקבלת "קריזה" היא מדיחה את הכלים שבכיור. פעם הייתי מתעצבנת ומעירה לה ראיתי שזה לא עוזר, החלטתי להשלים עם זה במקום וכך הכל רגוע. אותו דבר עם הבעל - ראיתי שלא ניתן לאלף הוא תמיד יחזור על אותם דברים גם אם ביקשתי אלף פעמים לא לעשות. ובעצם זאת כל התורה. לקבל את השני כמו שהו לטוב ולרע.
 

snowhite1064

New member
רות, לגבי ביתך - האם היית נוהגת

באותה דרך לו זו הייתה כלתך? אני בטוחה שלא. אני בטוחה שהיית אומרת לבנך משהו בסגנון : "תשמע חביבי, אתם כבר מעל גיל 30 ואני לא יכולה לסבול את הבלאגן הזה בבית. אתם לא עוזרים בעבודות הבית, למרות שחלק מהבלאגן והלכלוך הוא גם שלכם , אני מציעה שאתם תחפשו לכם דירה משלכם ותעזבו אותנו לחיות את חיינו בשקט ובנקיון." אבל כמו שאמרת חמיות נוהגות אחרת עם הכלות שלהן, כמו שכלות נוהגות אחרת עם החמות מאשר עם אמא שלהן.
 

פרצלה

New member
רות,את סך הכל בחר להיות המנקה של

הבת המבוגרת שלך. במקום להתמודד עם בעיה,ויש פה בעיה כשאישה מבוגרת גרה בבית ולא תורמת את חלקה. מה הקשר בין זה לבין לבחור לא לכעוס?
 

אוסה

New member
אני מבינה את מה שכתבה רות

רות שאלה לי אלייך , האם תמיד את היית שם לעשות את הכל? אולי זה מה שהרגלת אותה שאת זאת שעושה את כל עבודות הבית (וכוונתי מגיל קטן) וככה הילדה למדה לחיות שבבית היא לא עושה. אני בצעירותי לא הרמתי כוס בבית , כשכולם היו מנקים בשישי אני הייתי הולכת לטייל , כשכולם עזרו להגיש אני הייתי בשלי ומגיעה על מוכן , כי ככה הרגילו אותי או יותר נכון כי לא הצעתי ויזמתי עזרה אז לא רבו איתי ועשו במקומי. לעומת זאת ביום שיצאתי מבית הוריי אני עבד ניקיונות , אני מנקה פעמיים ביום , אין כוס אחת שלא במקום , אין דבר אחד שלא מסודר ולחשוב שאני , אני זאת שלא הרימה כוס עד שה תחתנתי ..... היום בתור אמא אני דורשת מהבנות שלי לתת יד אפילו שאני לא צריכה אבל ככה הן למדו להעריך סדר , ניקיון ולקיחת עזרה במטלות. הן עוזרות לפצל כביסות לחדרים , הן מסדרות את מה שהן מוציאות הן עוזרות בסידור ארון בגדי בית הספר ואפילו אם הכיור מתלכלך ממשחת השיניים ניתן לראות אותן מנקות את זה . הכל תלוי במה שמקנים לילד. לעומת זאת........בעלי יכול לבקש מהבנות שעה לעשות משהו ו...לבסוף ע"מ שלא לריב איתן הוא יעשה זאת.
 

snowhite1064

New member
רות, מצטערת אבל קשה לי להסכים

עם הקביעה שלך שהכלה מנווטת את מערכת היחסים עם החמות. כמו שיש כל מיני סוגי כלות יש גם כל מיני סוגים של חמיות. אני בהחלט יכולה להזדהות עם הכותבת שאומרת שההורים שלה עושים יותר מאשר ההורים של בעלה. זה לא קשור לזה שהם לא מרגישים בנוח בבית שלה, ובגלל היחס הלא נחמד שלה. עד הפיצוץ הגדול עם חמותי (ואגב, הפיצוץ בא מהכיוון שלה ולא מצידי) הייתי מזמינה את ההורים של בעלי לימי הולדת של הילדים, ואף פעם לא הגיעו (חמותי תמיד טענה שלא נוח לה, וחמי תמיד תירץ את הסיבה שהוא לא מגיע כי הוא פוחד להתקרר - כל הילדים שלנו נולדו בחורף) גם ליום ההולדת של הבן שלהם הם לא הגיעו. כבר 3 שנים שאני מזמינה אותם לסוכה שלנו בבית והם לא מגיעים, שבעלי הולך לאבא שלו עם הילדים, אחרי שלושת רבעי שעה הוא מבקש מבעלי שילך ושיבוא בפעם הבאה בלעדהם כי "אי אפשר לדבר בנחת שהילדים באיזור" (ואפשר לחשוב על מה הם מדברים? על מה שחמי שמע בחדשות. מעבר לזה אין להם שיחות חשובות). במשך שנים שתקתי על כל "היציאות" של חמותי (חמי הוא פרווה-לא מסכסך אבל גם לא מתייחס מבחינתו אני "אישתך" עבור בעלי. הוא לא בא לבקר אחרי הלידות ולולא היה ברית לבן כנראה לא היה רואה אותו עד גיל 4 חודשים כמו שלא ראה את הבנות). שאלתי אם היא רוצה להחזיק את הילדים (שהיו תינוקות), אם היא רוצה להניק (לפעמים הייתי שואבת להם מנות כי לא היה לי מקום נוח להניק אצלה בבית) והיא תמיד סירבה. מעולם לא הציעה לשמור עליהם, להחליף להם חיתול או לשחק איתם. מבחינתה להיות סבתא זה כמו שאמרו כאן בפורום - לתת שוקולדים וממתקים ותו לא. אני מכירה מספיק משפחות שהכלה היא אישה לא קלה, אבל החמיות רוצות לראות את הנכדים ולהיות איתם, אז הן באות ועושות בייביסיטר, וקונות מתנות, ולוקחים את הילדים לגן שעשועים אחר הצהריים על מנת שלאמא יהיה כמה שעות של שקט לעסוק בסידורים שיש לה. לכל מטבע יש שני צדדים. אי אפשר להאשים את הכל על הכלה או הכל על החמות. אני נתתי לחמותי המון הזדמנויות שמערכת היחסים בנינו תהיה "בסדר" (בעיקר בשביל בעלי והילדים שלי) היא העדיפה לא לקבל את זה. אני לא זאת שהקימה צעקות על כך שהעדפתי שהרכב שלי יישאר אצלי בחופשת הסוכות על מנת שאקח את הנכדים לטיולים, מאשר לתת את הרכב לבת החיילת שלה. אני לא זאת שהעיפה את כלתה מהבית ואמרה שהיא לא רוצה לראות אותה יותר, ואני לא זאת שאמרה לבן שלה שהיא לא מוכנה לעזור לו עם הנכדים שלה בזמן שכלתה שוכבת בבית חולים אחרי לידה קשה. היא סידרה לעצמה את המיטה שלה ועכשיו שתאכל את מה שבישלה. ואין לי לרגע רגשי חרטה שאולי התנהגתי לא בסדר כי אני מעולם לא פתחתי עליה את הפה שלי.
 

רינת3434

New member
אתן באמת כ"כ רוצות שהן יבואו?

אני קוראת את מה שאתן כותבות, שלגיה כתבת "העיפה את כלתה"...הכוונה אליך????. למה את צריכה לחלוק רכב עם הבת שלה? אם הן עשו לכן דברים כאלה למה אתן נלחמות שיעזרו לכן? אני למשל לא סובלת את חמתי בלשון המעטה וגם אם היא היתה מתחננת לשמור על הילדים לא הייתי מסכימה, אני בחיים לא ארגיש אצלה בבית (מה גם שהוא מסריח) אני לא אוכל אצלה (יש המון שערות באוכל) שלא תעזור לי ולא תעשה בלגן שתשב בבית שלה בשקט..אנחנו לא מדברים והיא עושה בלגן דרך דודים וחברים אז מה היה קורה אילו היינו מדברים? נכון היא לא גידלה אותי ואנחנו אנשים שונים, אבל לא הייתי רוצה שהיא תעזור לי אני מעדיפה ביביסיטר ולא אותה. והן בד"כ אוכלות את מה שהן מבשלות אם כולן היו חכמות כמו רות לא היה את הפורום הזה..
 

snowhite1064

New member
לרינת, את האמת? אני ממש לא רוצה

שחמותי תבוא. בטח לא אחרי היחס שאני קיבלתי ממנה לאורך כל השנים. אני לא נלחמת שהיא תעזור לי, אבל שצריך עזרה בשעות מצוקה וההורים שלך לא יכולים לעזור (כמו שקרה במקרה שלי עם הלידה השלישית) קיוותי שלפחות לבעלי היא תעזור מעט. היינו במתח נוראי במשך 3 ימים כי לא ידענו מה יהיה עם התינוקת ואמא שלי הייתה בבית חולים מאושפזת, אז מה היא לא יכולה לעזור לו קצת? להיות קצת עם הילדים? היא הרי מנקה בבית ספר, ואותו זמן היה חופשת פסח, אז היא לא עבדה. היא יכלה לעזור, אבל לא רצתה וזה קצת הפריע לי (לבעלי זה הפריע הרבה אבל הוא שתק). וכן, שדיברתי על חמות שגירשה את כלתה הכוונה הייתה אליי. פעמיים היא העיפה אותי מהבית שלה. פעם אחת גרנו אצלה במשך חודש וחצי (הבית שלנו לא היה גמור ובעלי הציע לגור עם אמא שלו בבית). בעלי עבד אז 2 עבודות ואני עבדתי משרה מלאה ולמדתי 4 פעמים בשבוע. 3 פעמים בשבוע עד 21:00 וביום שישי מ-08:30 עד 13:30 . אבל בכל זאת כל יום חמישי הייתי חוזרת מהעבודה שוטפת את החדר שינה שבו ישנו, שוטפת את השירותים, מקלחת ומסדרון ואפילו מכינה איזה מאכל או שניים לקראת שבת. אם היה בכביסה בגדים שלי ו/או של בעלי היא סירבה להכניס למכונה עם הבגדים שלה ושל הבת שלה. היא הייתה שמה לנו את הבגדים בצד ואני הייתי צריכה להפעיל מכונה לבד עם בגדים שלי ושל בעלי. חמותי, שהיא עצלנית גדולה כעסה ואמרה לבעלי : "למה היא לא שוטפת את כל הבית? מה זה רק חצי בית? ומה עם החדר שלי והחדר של אחותך? והסלון?" ואני כעסתי כי בכלל לא הייתי יושבת בסלון, ולמה אני צריכה לשטוף להן את החדרים שאחותו הייתה תלמידה בת 16 ואמא שלו עבדה 5 שעות ביום לעומתי שעבדתי 9 שעות ביום ועוד למדתי לתואר באוניברסיטה הפתוחה. יום אחד נמאס לה והיא אמרה לבעלי : "את אישתך אני לא רוצה לראות יותר בבית שלי. שהיא תלך אתה יכול להישאר" ועוד אמרה "עד הערב תביא את המפתח ממנה". ואז עברנו לגור אצל ההורים שלי והיחס היה שונה. ותאמינו לי שעשיתי את אותם דברים אצל ההורים שלי כמו שעשיתי אצל חמותי, אבל אמא שלי כן הייתה מכבסת לנו את הבגדים, ומגהצת לבעלי את החולצות והמכנסיים כדי שיילך לעבודה כיאה למנהל צעיר. ובפעם השנייה היה המקרה של האוטו. ואז היא אמרה לבעלי :" אני לא רוצה לראות את אישתך דורכת רגל בבית שלי". ומאז אני לא הולכת, וגם לא רוצה ללכת. אני לא יכולה להסתכל להורים של בעלי בפנים. אבל מכיוון שאני אוהבת את בעלי אני נותנת להם את הכבוד ומזמינה אותם בחגים ובימי הולדת של הילדים שלי. הצרה היא שאותם זה לא מעניין. למזלם יש להם נכדים מקסימים (נכון שאני אמא שלהם וקצת משוחדת) שהם לא נוטרים להם טינה על כך שהם מבטיחים לקנות להם מתנות ליום ההולדת ולא מקיימים, ושהם הולכים לחמותי הם נותנים לה נשיקה וחיבוק ונותנים לה כבוד, למרות שהיא לא מחזירה לה בחזרה. אין הרבה ילדים כאלה. הילדים שלי רואים את חמי בערך פעם בשלושה חודשים, אבל תמיד ניגשים אליו אומרים לו שלום, שואלים מה שלומו, למרות שבשבילם אפשר להגיד שהוא כמו אדם זר. את השכנים שלנו הם רואים יותר מאשר אותו. זה מה יש, ואולי טוב שכך, אבל עצוב לי בשביל בעלי והילדים שהמשפחה של בעלי הם כאלה.
 

רינת3434

New member
איזה חמודה את...

אני לא הייתי עושה את כל מה שאת עושה/עשית.. מי שגירש אותי פעם אחת אומר שלא רוצה אותי וגם אם הייתה מבקשת סליחה אולי הייתי סולחת אבל לא שוכחת.. ום את רואה שהיא ממש לא רוצה לשמור על הילדים וגם ככה אם הם לא קשורים היא לא תדע את הרצונות שלהם אם יבכו או ירצו משהו..לא עדיף לך לבקש משכנה /חברה/ ביביסיטר? עכשיו אני מבינה את הכעס שלך בגלל הממתקים ידעתי שבן אדם לא יכול להיות כ"כ קטנוני סתם את רואה יש הרבה מעבר.. ובלך כנראה צודק שסוף סוף צעק זה כדור שלג שנגרר זה לא שאחרי פעם אחת כבר התעצבנת- עכשיו ברור לי הכל.. גם אני שהאמת לא אכפת לי שיאכלו קצת ממתקים הייתי עושה סקנדל... אם ראית עוד אז שהיא אשה סתומה למה לא שמרת מרחק? למה עדין רצית ממנה עזרה? חצופהה..יפה שהילדים שלך לא שומרים טינה הבת שלי רק רואה את חמתי ישר צורחת כאילו ראתה שד..חחח יש לה מזל ילד אחר היה עושה לה פרצופים אבל חכי הם עוד יגדלו חבל בשבילה.. סליחה על החטטנות אבל איפה אתם בחג?
 

snowhite1064

New member
רינת מתוקה, לא היה לי קל לחזור

ולהיות עם חמותי בחגים אחרי פעם ראשונה שהיא גירשה אותי, אבל בעלי אמר לי שהיא הייתה עצבנית, ושהיא עצבנית היא לא חושבת על מה שיוצא לה מפה. לא פעם ולא פעמיים היא הייתה צועקת עליו כילד שהיא תשלח אותו לפנימיה, בגלל שהוא הרגיז אותה (ואגב, היא גם עשתה את זה). הוא אמר לי שהרבה פעמים היא אומרת דברים שהיא לא מתכוונת. אני לא האמנתי לו, אבל ראיתי שמאוד חשוב לו שאסלח ואשכח אז סלחתי (לא בדיוק, כי בלב שלי שנאתי אותה ולשכוח אני לא אשכח אף פעם) אף פעם לא ביקשתי ממנה עזרה וגם לא רציתי. אבל שאת במצוקה ואין לך למישהו אחר לפנות, את מצפה לקצת עזרה וחמלה מהמשפחה. חוץ מזה שלפעמים זה מאוד מעצבן שכל הזמן רק המשפחה שלי טורחת ועוזרת. וזה לא שההורים שלי גרים יותר קרוב אלינו. המרחק בין הבית שלנו לבין הבית של ההורים שלי או שלו הוא אותו מרחק. וזה לא שלהורים שלי יש יותר כסף. זה פשוט בגלל שהם אנשים שלא עוזרים לאף אחד. בעולם הזה מי שחשוב זה רק הם. את האמת רינת? הלוואי והילדים שלי היו צורחים כל פעם שהם רואים את חמי וחמותי. אבל הם מתנהגים אליהם כל כך יפה. והבת הגדולה שלי אפילו אומרת שהיא אוהבת אותה. ואני אומרת לעצמי בלב : אמרו לי פעם שילדים מרגישים מי אוהב אותם באמת ומי לא, אז איך זה שהילדים שלי לא רואים שהיא לא ממש מוכנה להשקיע בהם. לא משחקת איתם, לא מוכנה לבוא לימי הולדת שלהם (שלא נדבר על מתנות שהם לא רואים מהם). אבל אז אני נזכרת שגם אבא שלהם הוא כזה שלא שם לב למי אכפת ממנו ומי לא. הוא שכב שלושה ימים בבית חולים וההורים שלו לא טרחו לבוא לראות מה שלומו (ולא ידענו מה יש לו. הבחור התפתל מכאבים עם חום 40.3 ) ואילו המשפחה שלי עשתה איתי תורנויות כדי שאני לא אשב שם כל הזמן, וכדי שהוא יהיה לבד. וזה לא שאני חושבת שהמשפחה שלי צדיקה והמשפחה שלו זבל. זה פשוט דבר בסיסי שאני מצפה ממשפחה. ולגבי החג-לא עקבת אחרי הסיפור שלי ? אנחנו בחג אצל ההורים שלי. ההורים שלי מוזמנים להורים שלי אבל עדיין לא ידוע אם הם יבואו או לא. חמי אמר לאימי שהוא מתלבט אם לעשות את החג אצל הבת שלו (מנישואין אחרים - כלומר גירושין אחרים) וחמותי (שגרה בנפרד מחמי) יכולה להחליט שהיא לא באה בגלל המריבה שהייתה ביום שישי. איפה אתם בחג? ואיך היחסים שלך עם המשפחה של בעלך?
 

פרצלה

New member
לא הבנתי

בעלך אמר לך שכשהיא עצבנית היא אומרת דברים שהיא לא מתכוונת אליהם וכדוגמא הוא סיר לך שהיא היתה צועקת עליו שתשלח אותו לפנמיה,ואת מוסיפה שהיא באמת שלחה אותו. אז זו דווקא דוגמא טובה לזה שכשהיא עצבנית היא אומרת דברים שהיא כן מתכוונת אליהם....לא?
 

snowhite1064

New member
פרצלה, במקרה הזה היא התכוונה אבל

שהיא הייתה אומרת לילדים שלה "אני אוציא לך את שתי העיניים" או "אני אהרוג אותך" היא לא התכוונה לזה
 

רינת3434

New member
הי שלגיונת...

נכון צודקת הרבה פעמים אנחנו מוותרות בגלל הבעל וזה שווה.. לדעתי האישי אל תבקשי ממנה עזרה בכלל אפילו אם המשפחה שלך טורחת ועוזרת הם יקצרו בסוף פירות והיא לא.. הילדים שלך חמודים..הייתי מתעלפת אם הבת שלי היתה אומרת שהיא אוהבת אותה.. עקבתי אחרי הסיפור שלך אבל קצת התבלבלתי..כבר ברור אם עוד מעלתה תבוא או לא? אנחנו בחג בצד שלי אנחנו גם לא מדברים איתה בכלל..יש לי גם סיפור חדש טרי טרי (חחח).. אז את יכולה להבין את היחסים בינינו.. גם אם היינו מדברים לא היינו הולכים אליה -שנה חדשה מה אני צריכה להתחיל אותה על רגל שמאל?
 

פרצלה

New member
שלגיה,צר לי,האשם פה הוא בעלך

בעל שנותן לאימו לגרש את אישתו על לא עוון בכפה,הוא האשם.
 

aadmt

New member
אוי... סליחה שאני מתפרצת...

אבל אני בהחלט לא מסכימה עם הטענה שהכלה היא זו שמנווטת את יחסיה עם החמות, וזאת אני מדברת מניסיון מר ביותר, היריעה קצרה מלספר את מה שעברתי מחמתי בעשר שנות נישואינו, א ב ל אני בהחלט יכולה לומר שאני ניסיתי, הבלגתי ואף שתקתי כשלא הייתי צריכה לשתוק, ה"סטירה" שחטפתי בפניי ועוררה אותי מן המצב שהייתי בו היתה לאחר שגיסתי ( דפקא לא הבת שלה - אלא הכלה השנייה ) ילדה לאחר 13 שנה של טיפולים והפריות את התאומים, רק אז באמת ראיתי את ההבדלים, את ההפליות, ועדיין שתקתי למען בעלי, אך כשהיא אמרה כשהכל בא לי בקלות ולא צריך לעזור לי עם 3 הילדים שיש לי רק אז התעוררתי רק אז ראיתי ולא הסכמתי יותר, כך שאני לא מסכימה עם מה שנאמר, כי לפעמים אפילו שהכלה באמת מתאמצת ומנסה החמות היא זו שהורסת וחייבת לציין שדפקא אל ילדיי היא קרה מאוד אך מנגד אל שאר הנכדים היא סבתא אוהבת ומפנקת....
 

MAMALY

New member
aadmt

אני איתך בדיעה שהכלה לא מנווטת את היחיסם עם החמה - לטנגו צריך שניים אבל יש לי השגה קצת לגבי הדוגמה שנתת טיפולי פוריות הם איומים ונוראיים 13 שנה תופת.... אני אפילו לא יכולה לתאר לעצמי תופת כזו 13 שנה חוויתי את התופת הזו 3 שנים זה היה מספיק נוראי... חמה שמבינה כזה גבר היא בהחלט יוצאת דופן. בלי קשר שההערה הזו אלייך לא היתה במקום כי היא פוגעת.. פשוט דוגמא לא לעניין. אגב חמתי שלי לא מתיחסת לילד המבחנה שלי ולילדי המבחנה של הבת שלה היא ממש כמו אמא שניה... גועלית.
 
למעלה