ביקור נוסף בפאול קפה
תמיד נחמדים תמיד אדיבים והקפה עולמי שמחתי לראות שהם מתרחבים, הוסיפו דוחסי קפה איכותיים במחירים סבירים התחילו להביא את האיזומק מילניום ביבוא אישי, פה המקום להביא את התפעלותי מהמכונה הזאת - מדהים - פעם ראשונה שאני נפגש עם המכונה הזאת, מרצדס אמיתית, ההקצפה זה משהו שאני רק יכול לחלום עליו עם הגאגיה קלאסיק שלי, לא יעזרו לי קנקני נירוסטה קרים חלב כזה או אחר וגם אימונים לרוב, הקצפה כזאת לא תהייה לי לעולם :~( כמו שפעם כבר ציינתי כוסות האספרסו מסוג IILY שנמכרים בפאול הם הזולים ביותר בעולם , 25 ש"ח לכוס שזה בטח ובטח חצי ממחירם בארה"ב . מומלץ בחום לכל חובב קפה
תמיד נחמדים תמיד אדיבים והקפה עולמי שמחתי לראות שהם מתרחבים, הוסיפו דוחסי קפה איכותיים במחירים סבירים התחילו להביא את האיזומק מילניום ביבוא אישי, פה המקום להביא את התפעלותי מהמכונה הזאת - מדהים - פעם ראשונה שאני נפגש עם המכונה הזאת, מרצדס אמיתית, ההקצפה זה משהו שאני רק יכול לחלום עליו עם הגאגיה קלאסיק שלי, לא יעזרו לי קנקני נירוסטה קרים חלב כזה או אחר וגם אימונים לרוב, הקצפה כזאת לא תהייה לי לעולם :~( כמו שפעם כבר ציינתי כוסות האספרסו מסוג IILY שנמכרים בפאול הם הזולים ביותר בעולם , 25 ש"ח לכוס שזה בטח ובטח חצי ממחירם בארה"ב . מומלץ בחום לכל חובב קפה