ביקור חייל הנתון בימי ג'

ביקור חייל הנתון בימי ג'

האם מישהו יודע מה אומרת הפקודה בנוגע לביקור חייל שנמצא בימי גימלים? 1. מה משך הימים מהם צריך נציג היחידה לבקר את החייל? 2. האם מוגדר בפקודה מי צריך להיות נציג היחידה(דרגה, תפקיד)? 3. האם הביקור צריך להעשות על בסיס שבועי במידה וימי ה-ג' נמשכים על פני תקופה ממושכת(מספר שבועות+)? אם למישהו יש את הנוסח המדוייק של הפקודה זה יהיה מצויין תודה מראש
 
אנילאמאמינהשאניעושהאתזה!!!

חייל מאושפז במצב קל יבוקר ביקור ראשון תוך 5 ימים ע"י מפקד ישיר בדרגת קצין/קצין אחר מהיחידה חייל בגימלים, ביקור ראשון יערך תוך 10 ימים וביקורים נוספים יירכו ע"י נציג מהיחידה אחת ל14 יום לפחות. באם החייל הוא חייל בודד, מפקד ישיר יצור עימו קשר טלפוני כאשר ביקור ראשון ייערך תוך 4 ימים ובהמשך יבוקר בתדירות של אחת ל-7 ימי חופשת מחלה ע"י מפקד היחידה או נציגו.
 
אוקיי, ו"נציגו" זה כל מי שהמפקד

מחליט שייצג אותו? ולגבי חייל בר"מ 2, האם זה תואם את הפקודות ביקור אחת לשבוע על ידי נציג היחידה(ז"א לא קצין)?
 

Miss Tomato

New member
מהידוע לי,

גימלים - כל חייל שמקבל מעל 7 גימלים (ז"א מאריכים לו גימלים ובמצטבר הוא מקבל מעל 7 גימלים) - ביקור עד היום העשירי, לאחר מכן כל שבועיים. ר"מ 2 - עד היום ה-5 ביקור ראשון, לאחר מכן כל שבוע. שהיות במתקן אשפוז - עד היום ה-5 ביקור ראשון, לאחר מכן כל שבועיים. אחד מהמפקדים בשרשרת הפיקודית שלך אמורים לבקר אותך, או יכולים למנות מבקר מטעמם. (זאת אומרת ע. של המפקד שלך יכול, אבל הרס"ר לא).
 

שמחלי2

New member
ובפועל זה לא קרה..

אצלי לפחות לא קרה... הייתי חודש וחצי בגימלים.... לא באו לבקר אותי בכלל... לאחר מכן החליטו לאשפז אותי באישפוז מלא בצריפין... באו לבקר אותי בערך אחרי חודש הקצין שלי... וזהו.. היו בקשר פעם בשבוע וחצי/שבועיים טלפוני בלבד... אבל שוב, זה היה ככה אצלי בחיל הים(חובלים, לכי תביני) לא יודע איך מתנהגים ביחידות שונות.... שתביני, מפקד הספינה שלי לא בא לבקר אותי במשך 5 חודשים של גימלים+אשפוז שלא נדבר על שיחת טלפון!
 

varui

New member
אותי גם לא

ביקרו אותם קצינים שהם אמורים לטפל בבעיות של אותם של חיילים נושאים רופואים
 

clhe

New member
אין לי נוסח מדויק אבל בכל זאת

אני מבין בזה קצת כי אני מתעסק בזה כל יום: 1.כל עשרה ימים בהתאם לימים שנמצאים בגימלים (כלומר גם אם תיהיה שנה לפי דעתי צריך לבקר אותך כל עשרה ימים...) 2.בעיקרון זה צריך להיות המפקד הישיר אבל לא חייב, זה יכול להיות כל מישהו שהוא בדרגה פיקודית מעלייך. 3.ראה 1 זה לא בטוח במאה אחוז אבל לא נראה לי שאני טועה....
 
למעלה