ביקור בצומת מעריב - 19/8/15
ביקור בצומת מעריב - 19/8/15
היום ביקרתי בצומת מעריב לקראת השעה שש בערב.
לאחר סגירת הנת"צ על דרך בגין, התנועה היחידה במקום היא של הולכי רגל, אופניים חשמליים וצלמי עיתונות... (וגם צלמי נת"ע וחברת תמר) מעולם לא היה שקט שם כל כך... (חוץ מיום כיפור)
חלקיו המשופעים של הגשר מצפון ומדרום הוסרו ללא זכר, ונותרו כ-200 מטרים ממנו מעל הצומת עצמו.
על רוב עמודי הפלדה הונחו יריעות מחומר שלהערכתי פועל לצמצום ההדף ורסיסים, ומכאן שהעבודות להטמנת חומרי הנפץ נמצאות במצב מתקדם מאוד. מה שתמוה הוא שאין שום מיגון על חלונות הבניינים הסמוכים. האם זה באחריות נת"ע, או באחריות בתי העסק?
בנוסף לצומת מעריב, הנה דיווח על התנועה באזור בבוקר ובערב:
בשעה 08:00 נסעתי באוטובוס ברחוב המסגר והתנועה זרמה מהר ממה שזכרתי. (כבר עבר זמן מאז שנסעתי שם באוטובוס) לעומת זאת, ב18:00 התנועה זחלה ממש לאט, והייתי מהיר יותר ברגל, כך שהלכתי מיצחק שדה אל סוף הפקק, ביד חרוצים.
ועוד אנקדוטה - ראיתי ברחוב החשמונאים אוטובוס בקו 189 עם מדבקות של קו 1 של דן! האם קרה דבר ודן משתפת פעולה עם אגד?
ביקור בצומת מעריב - 19/8/15
היום ביקרתי בצומת מעריב לקראת השעה שש בערב.
לאחר סגירת הנת"צ על דרך בגין, התנועה היחידה במקום היא של הולכי רגל, אופניים חשמליים וצלמי עיתונות... (וגם צלמי נת"ע וחברת תמר) מעולם לא היה שקט שם כל כך... (חוץ מיום כיפור)
חלקיו המשופעים של הגשר מצפון ומדרום הוסרו ללא זכר, ונותרו כ-200 מטרים ממנו מעל הצומת עצמו.
על רוב עמודי הפלדה הונחו יריעות מחומר שלהערכתי פועל לצמצום ההדף ורסיסים, ומכאן שהעבודות להטמנת חומרי הנפץ נמצאות במצב מתקדם מאוד. מה שתמוה הוא שאין שום מיגון על חלונות הבניינים הסמוכים. האם זה באחריות נת"ע, או באחריות בתי העסק?
בנוסף לצומת מעריב, הנה דיווח על התנועה באזור בבוקר ובערב:
בשעה 08:00 נסעתי באוטובוס ברחוב המסגר והתנועה זרמה מהר ממה שזכרתי. (כבר עבר זמן מאז שנסעתי שם באוטובוס) לעומת זאת, ב18:00 התנועה זחלה ממש לאט, והייתי מהיר יותר ברגל, כך שהלכתי מיצחק שדה אל סוף הפקק, ביד חרוצים.
ועוד אנקדוטה - ראיתי ברחוב החשמונאים אוטובוס בקו 189 עם מדבקות של קו 1 של דן! האם קרה דבר ודן משתפת פעולה עם אגד?