ביקור באיסטנבול

barometer

New member
ביקור באיסטנבול

את רשמי המצולמים מהביקור האחרון באיסטנבול תוכלו לראות בגלריה שלי בפליקר איסטנבול מרץ 08 ועם כל ביקור נראה לי שלא מיציתי את העניין.
 

טליה ג

New member
אין מילים! התמונות שלך הן חוויה לכל החושים!

הכי אהבתי את הברזים עם אריחי הקרמיקה, את השרשראות עם התליונים בבזאר הגדול (אני חולה על תכשיטים!), את ה-Kokoreç ואת התירס הקלוי. האלבום שלך יוכנס לקישורים ולטאגליינס.
 

טליה80

New member
תמונות קסומות! מדהימות ביופיין

אתה צלם בחסד! הייתי שם בתחילת מרץ,ממש חויתי מחדש את הטיול...יופי!
 

barometer

New member
תודה על התגובות

האמת היא שכל טיול כזה לאיסטנבול משאיר אותי עם טעם של עוד. לצלמים זו בכלל חוויה מהימה. העיר היא פשוט כר בלתי נדלה של נושאים לצילום האנשים,האוכל,ההיסטוריה הנופים וכל אחד מהדברים נראה אחרת בהתאם לעונת השנה ובהתאם לשעת היום . אני כבר מחכה לפעם הבאה..
 

סולטנית

New member
תמונות מרהיבות, ססגוניות כמו העיר הזאת

קלטת בעדשת המצלמה את חיי היום יום בעיר היפה והמטורפת במספר האנשים שבה. המון האנשים במחמודפאשה זה שום דבר כי מזג האויר היה לפי התמונות קצת סגרירי, ביום שמש יפה סיכה אי אפשר להכניס לרחוב הזה, לא רק שמלא חנויות זו גם דרך המעבר בין שוק הזהב לשוק המיצרי ועכשיו החליטו לשפץ את הרחוב אז הרימו את כל הכביש והכל חולות בקיצור תמיד יש בעיר הזאת ''שיפוצים ''. הצבעונים פורחים במלוא הדרם - בקיצור, איסטנבול מהממת אבל מזג האויר בחודשים מרץ אפריל משתנה מיום ליום - מאי החודש הכי הכי של האביב באיסטנבול. שבת שלום לכולם.
 

barometer

New member
אכן היה קצת סגרירי

אבל כאמור זה לא הפריע להוני האדם לעבור במחמודפאשה (תודה על השם) פשוט מדהים. ולפי דברייך נראה לי ש"אצטרך" להגיע במאי לביקור נוסף .. תשקור אדרים ושבת שלום
 

turkish d

New member
התמונות מדהימות../images/Emo13.gif

האם יש אפשרות לפרסם אותן בעיתונות? כתבתי משהו והעורך צריך תמונות ושלי לא כאלה מוצלחות...
 
למעלה